• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •,
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Thunderstruck •Erieka• 19 •


    Song of the night:Never Been In Love ft. Icona Pop Cobra Starship

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 januari.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Kyle met Fools Garden - Lemon tree
    - Rani met Kodaline - Honest
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Tylan) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 8:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2015 - 22:20 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Oh fuck, ik ben gisteren begonnen met Game of Thrones en ik moet zeggen: Joffrey Baratheon is een eikel, eikes.

    Pffft. You ain't seen nothing yet. Mark my words. Hij wordt met de afleveringen steeds erger en erger.


    -

    CrissSquared schreef:
    The Nightclub staat los van het Kletscafé, hoor.
    Er zijn genoeg mensen hier die niet in het Café zaten.

    "The Nightcub heeft zijn wortels van het offtopic Het Kletscafé (later De Kletscaffia).
    Er zijn zeer veel overeenkomsten tussen Het Kletscafé en The Nightclub. Niet alleen zijn er een hoop voormalige leden van Het Kletscafé nu lid van The Nightclub. Ook het achtergrond idee is nagenoeg hetzelfde." - Geschiedenisstory The Nightclub


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vanderwoodsen schreef:
    Nee, dul, dat zie ik toch ook wel


    Moet ik nu applaudiseren?


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Moet ik nu applaudiseren?
    Als je de behoefte voelt


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aldea schreef:
    (...)
    Pffft. You ain't seen nothing yet. Mark my words. Hij wordt met de afleveringen steeds erger en erger.


    Heb ik ook gehoord van mijn vader en zus, haha. Wat 'n eikel. Stoer doen en in zijn broek pissen vanaf het moment dat er iets tegen hem gezegd wordt. En die Cersei is ook niet al te tof.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vanderwoodsen schreef:
    (...)
    "The Nightcub heeft zijn wortels van het offtopic Het Kletscafé (later De Kletscaffia).
    Er zijn zeer veel overeenkomsten tussen Het Kletscafé en The Nightclub. Niet alleen zijn er een hoop voormalige leden van Het Kletscafé nu lid van The Nightclub. Ook het achtergrond idee is nagenoeg hetzelfde." - Geschiedenisstory The Nightclub

    Stalker.
    Tja, dat betekend toch niet dat het KC is hoor.


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Stalker.
    Tja, dat betekend toch niet dat het KC is hoor.


    Neen, maar het lijkt er wel op. Het is praktisch hetzelfde.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Heb ik ook gehoord van mijn vader en zus, haha. Wat 'n eikel. Stoer doen en in zijn broek pissen vanaf het moment dat er iets tegen hem gezegd wordt. En die Cersei is ook niet al te tof.

    Yep. Crybaby ook. Echt een pussy.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 23:26 ]


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Stalker.
    Tja, dat betekend toch niet dat het KC is hoor.
    Wat is daar nou stalken aan :W
    En ik zeg ook niet dat dit het Kletscafe is, maar het staat er ook niet los van, of wel?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vanderwoodsen schreef:
    (...)Wat is daar nou stalken aan :W
    En ik zeg ook niet dat dit het Kletscafe is, maar het staat er ook niet los van, of wel?

    Weet ik veel.
    Ik zie het er los van.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kunnen we het gewoon niet over Het Kletscafé hebben en het gewoon gezellig houden? Ik heb geen zin in discussies, ruzies en die shit.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Kunnen we het gewoon niet over Het Kletscafé hebben en het gewoon gezellig houden? Ik heb geen zin in discussies, ruzies en die shit.
    Niet? Jongens, waar is de sensatie? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Volgens mij is dit exact wat Jaimy bedoelde ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tylan schreef:
    Kunnen we het gewoon niet over Het Kletscafé hebben en het gewoon gezellig houden? Ik heb geen zin in discussies, ruzies en die shit.

    This!

    Plus, ik ga zo m'n bed in en ik hoop niet dat ik morgen allerlei vervelende dingen teruglees.
    Tot morgen, peeps.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vanderwoodsen schreef:
    (...)Niet? Jongens, waar is de sensatie? :W


    Jacco, hou gewoon op. Ben je hier om de boel te verzieken of om gezellig mee te doen?


    16 - 09 - '17