Eh, ik snap eigenlijk wel wat Deilia bedoelt met die reactie, en dan krijg ik hier vast een boel reacties op terug, maar ik zal kort uitleggen waarom. Haar reactie vatte ik niet zo zeer als slecht op (en nu gaat het moeilijk uitleggen worden, want ik ben er niet één van de beste in), doordat je door zelfmedelijden jezelf kunt kwijtraken. Dan krijg je medelijden voor dingen die eigenlijk niet zo erg zijn en je het niet meer van een ander perspectief kunt zien. Je hoeft dit niet te begrijpen, maar ik denk dat het heel logisch is als iemand zegt dat je niet teveel zelfmedelijden mag hebben. Ik wil natuurlijk niet constateren dat dit een gedicht is uit zelfmedelijden, ik wil alleen uitleggen waarom ik de reactie van Deilia snap.
Aan de andere kant snap ik de rest ook wel dat het niet oké is. Het is bot gezegd, misschien bedoelt ze deze reactie wel gewoon aanvallend en ze had het inderdaad wel anders kunnen vermelden. We weten natuurlijk niet wat hierachter zit. Zo, en nu stop ik ermee hehe.
Don't walk. Run, you sheep, run.