• Het verhaal
    Midden in hartje amsterdam staat een studentenhuis. In dit studentenhuis wonen jongeren vanover heel de wereld. Maar je komt er niet zomaar wonen. Iedere inwoner heeft een verhaal. Een verhaal dat je niet zomaar verteld. Maar wat als er een nieuwe huisbaas komt die privesie niet zo serieus neemt en alles verpest. Kunnen de bewoners vrienden blijven? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen?

    Invullijstje
    Naam
    Leeftijd (tussen de 15 en 18)
    Van welk land
    Familie
    Geheim
    Inerlijk
    Uiterlijk(foto zecht soms meer dan woorden)
    Geschiedenis
    Nog iets anders dat ik vergeten ben

    De rollen
    Er mogen jongens en meiden in het studentenhuis wonen. Het mooiste is dat er ongeveer net zo veel jongens als meisjes zijn. Ook mag iemand de nieuwe huisbaas zijn. Zijn/haar leeftijd lijkt mij handig als die boven de 25 is. Er kan er maar een de huisbaas zijn. Ook lijkt het mij handig een kok in het verhaal te brengen. Hiervan kan er ook maar een zijn

    Topic Regels.
    -Niemand word buitengesloten.
    -Jij houd er van om je eigen personen te besturen, een ander ook.
    -Geen dubele geheimen of geheimen die veel op elkaar lijken.
    -Er komt een praat forum, daar word alles besproken. Het speel Forum en praat forum maak ik aan.
    -Je mag meerdere personen zijn, als je maar niet de personen door elkaar gaat halen en alle meiden/jongens toe eist.
    -geen hele sex verslagen. Daar zijn 16 plus one shots voor.
    -Probeer elkaar in hun waarden te laten.

    Vragen aan jullie
    -Dit is de eerste keer dat ik zoiets maak,dus ik hoop dat als ik fouten maak jullie me kunnen vergeven.
    -moet het studentenhuis gelinkt zijn aan een school?
    -missen jullie iets aan het verhaallijn/moet ik iets veranderen daar aan?
    - hoe willen jullie de kamerindeling

    Regels voor het studentenhuis
    -Na tien uur moeten de jongens en meiden op hun eigen kamer zijn
    -De voordeur sluit om half tien en word weer open gedaan om 6 uur
    -Ontbijt tussen 7 en 8 doordeweeks en 8 tot 9 in het weekend.
    -corfee is verplicht en kan niet niet gedaan worden
    -kantoor/slaapkamer van de huisbaas en de kok zijn verboden
    -wifi gaat uit om half elf tot zes uur. Dit is elke avond zo


    Het huis opzich
    Het is een vrij nieuw gebouw met 2 verdiepingen
    -Op de tweede verdieping/zolder is een hangplek/kleine bieb die door de bewoners zelf word schoongehouden en ingericht.
    -de eerste verdieping is/zijn de jongens slaapkamers met een batkamer op het einde van de gang
    -Begaande grond is de keuken, eetkamer,slaapkamer van het personeel, en een computerlokaal(bestaan uit 4 computers,een printer en een scan apperaat)
    -de kelder is/zijn de meiden slaap kamers met ook een badkamer aan het einde vam de gang
    Overal in het gebouw is wifi
    Op elke verdieping is een wc
    In de tuin is een zwembad van 4 bij 10

    Bezette rollen
    Jongens
    Christopher Clark/1/stephenFry

    Meiden

    Huisbaas
    Kok(in)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 22:37 ]

    Dat ga ik doen
    Ook zal er een story komen waar ieder peronage en andere belangrijke dingen komen in te staan
    Maar dit komt nog

    Wil je een meisje voor me vrijhouden?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    is goed.



    NaamNadezja Adriana Sokal
    leeftijd 16 jaar en zeven maanden
    Van Welk Land Wit-Rusland
    Familie Nadezja haar familie bestaat enkel uit haar en haar vijf jaar oudere zus Yue, die sprekend op haar lijkt. Beide ouders en het broertje van Nadezja zijn omgekomen in een auto-ongeluk toen ze nog maar twaalf was. Na dat verschrikkelijke ongeluk woonde ze bij haar tante totdat Yue volwassen werd.
    Geheim Dankzij Nadezja stierven haar ouders en broertje in dat ongeluk, hoe en waarom wilt ze liever niet tegen iemand zeggen.
    Innerlijk Nadezja is een zeer gesloten persoon die nauwelijks haar gevoelens durft te uiten en dat wilt ze liever ook niet doen. Veder kan ze snel boos worden om de kleinste de dingen, en veder wilt niemand ruzie met haar hebben want dan zit je echt in de problemen
    Uiterlijk zie de foto bovenaan dit bericht
    Geschiedenis Nadezja werd verschrikkelijk behandelt door haar ouders, ze gaven haar het gevoel alsof ze niks anders is dan een misbaksel. Ze durfde echter niks te doen tegenover haar ouders aangezien ze liever niet wilt dat haar ouders haar haten. Toen ze twaalf was, vond ze dat haar ouders een lesje moesten krijgen, uiteindelijk liep jet anders af dan ze had gehoopt en stierven zowel haar ouders als haar broertje. In de tijd van hun dood, begon Nadezja zich op het achtergrond te zetten, ze wou echter geen problemen en ze vond dat zij zelf het ergste probleem is. Inmiddels is ze wel van dat gevoel af, maar ze is nog steeds een gesloten persoon vanwege het verleden.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 20:42 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mag ik een meisje reserveren?


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body