• Het verhaal
    Midden in hartje amsterdam staat een studentenhuis. In dit studentenhuis wonen jongeren vanover heel de wereld. Maar je komt er niet zomaar wonen. Iedere inwoner heeft een verhaal. Een verhaal dat je niet zomaar verteld. Maar wat als er een nieuwe huisbaas komt die privesie niet zo serieus neemt en alles verpest. Kunnen de bewoners vrienden blijven? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen?

    Invullijstje
    Naam
    Leeftijd (tussen de 15 en 18)
    Van welk land
    Familie
    Geheim
    Inerlijk
    Uiterlijk(foto zecht soms meer dan woorden)
    Geschiedenis
    Nog iets anders dat ik vergeten ben

    De rollen
    Er mogen jongens en meiden in het studentenhuis wonen. Het mooiste is dat er ongeveer net zo veel jongens als meisjes zijn. Ook mag iemand de nieuwe huisbaas zijn. Zijn/haar leeftijd lijkt mij handig als die boven de 25 is. Er kan er maar een de huisbaas zijn. Ook lijkt het mij handig een kok in het verhaal te brengen. Hiervan kan er ook maar een zijn

    Topic Regels.
    -Niemand word buitengesloten.
    -Jij houd er van om je eigen personen te besturen, een ander ook.
    -Geen dubele geheimen of geheimen die veel op elkaar lijken.
    -Er komt een praat forum, daar word alles besproken. Het speel Forum en praat forum maak ik aan.
    -Je mag meerdere personen zijn, als je maar niet de personen door elkaar gaat halen en alle meiden/jongens toe eist.
    -geen hele sex verslagen. Daar zijn 16 plus one shots voor.
    -Probeer elkaar in hun waarden te laten.

    Vragen aan jullie
    -Dit is de eerste keer dat ik zoiets maak,dus ik hoop dat als ik fouten maak jullie me kunnen vergeven.
    -moet het studentenhuis gelinkt zijn aan een school?
    -missen jullie iets aan het verhaallijn/moet ik iets veranderen daar aan?
    - hoe willen jullie de kamerindeling

    Regels voor het studentenhuis
    -Na tien uur moeten de jongens en meiden op hun eigen kamer zijn
    -De voordeur sluit om half tien en word weer open gedaan om 6 uur
    -Ontbijt tussen 7 en 8 doordeweeks en 8 tot 9 in het weekend.
    -corfee is verplicht en kan niet niet gedaan worden
    -kantoor/slaapkamer van de huisbaas en de kok zijn verboden
    -wifi gaat uit om half elf tot zes uur. Dit is elke avond zo


    Het huis opzich
    Het is een vrij nieuw gebouw met 2 verdiepingen
    -Op de tweede verdieping/zolder is een hangplek/kleine bieb die door de bewoners zelf word schoongehouden en ingericht.
    -de eerste verdieping is/zijn de jongens slaapkamers met een batkamer op het einde van de gang
    -Begaande grond is de keuken, eetkamer,slaapkamer van het personeel, en een computerlokaal(bestaan uit 4 computers,een printer en een scan apperaat)
    -de kelder is/zijn de meiden slaap kamers met ook een badkamer aan het einde vam de gang
    Overal in het gebouw is wifi
    Op elke verdieping is een wc
    In de tuin is een zwembad van 4 bij 10

    Bezette rollen
    Jongens
    Christopher Clark/1/stephenFry

    Meiden

    Huisbaas
    Kok(in)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 22:37 ]

    mmm ik weet niet of ik genoeg tijd heb, hoe vaak verwacht je dat we posten? btw als ik mee doe dit is mn eerste rpg dus forgive me


    You can't depend on your eyes when your imagination is out of focus. ♥

    Posten wanneer je wilt maar probeer minimaal een keer te posten in een week

    Naam: Alison (Ali) Swan
    Leeftijd (tussen de 15 en 18) 16
    Van welk land: Engeland uit Brighton
    Familie: Ouders zijn overleden, enigskind. ze heeft in een adoptie huis gewoond waar ze vaak uit vluchtte. Ze sliep dagenlang op straat tot iemand haar weer vond en ze weer voor dagen in haar kamer werd opgesloten
    Geheim
    Inerlijk
    Uiterlijk(foto zecht soms meer dan woorden) faceclaim Cara Delevingne
    Nog iets anders dat ik vergeten ben

    de rest komt later

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 21:34 ]


    You can't depend on your eyes when your imagination is out of focus. ♥

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    obsessive rage

    Goed

    Naam Angel Elizabeth Vanity Lost
    Leeftijd (tussen de 15 en 18) 17
    Van welk land Engeland, Londen
    Familie Angel heeft eigenlijk geen echte familie meer. Ze is opgegroeid in een weeshuis.
    Geheim Angel is helderziend. Ze hoort gedachtes van anderen. Dit verbergt ze, omdat ze liever niet wil dat ze als hulpje wordt gebruikt, dat mensen "Wat denkt die?" en zo gaan vragen. Hierdoor kan ze bot en dicht overkomen.
    Innerlijk Angel is een best aardig meisje. Ze verdwaalt vaak in haar eigen en de anderen gedachtes, en haat hierdoor drukte. Ze vlucht vaak weg naar kleine ruimtes, waar niemand haar kan pijn doen. Ze is dicht, gesloten, en verlangd naar eeuwige vrijheid. Haar aantrekkingskracht voor de zee is enorm. Ze zou de zee zelf willen zijn. Ze weet meteen of je iemand kan vertrouwen of niet. Als ze je kan vertrouwen, kan je een goede vriend van haar zijn. Helaas is ze nog nooit zo'n iemand tegengekomen, en is hierdoor erg eenzaam.
    Uiterlijk(foto zecht soms meer dan woorden)

    Verder is ze best klein. Haar benen zijn erg lang, en ze is soepel gebouwd. Ze is snel, lenig, en toch nog best sterk.

    Geschiedenis Angel is opgegroeid in het weeshuis. Het was arm, en hierdoor hadden ze best vaak honger. Iedere kerst kwam er een vrouw langs, Delia Light. Ze gaf eten en kleding aan alle kinderen. Angel werd vaak als het meisje dat liever alleen was gezien. Op een dag werd ze geadopteerd door een rijk stel. helaas voor Angel was de man psycholoog, en de moeder wetenschapper. niet echt geschikt voor een helderziend meisje. Uiteindelijk verhuisde ze allemaal naar Amsterdam, in een grachtenpand. Angel bleef vooral binnen, totdat ze naar het studenthuis werd gestuurd. Hier bleef ze ook veel binnen, in haar eigen kamer.
    Nog iets anders dat ik vergeten ben Angel kan heel mooi dichten en verhalen schrijven. Als je haar gedichten leest weet je, als je ernaar opzoek bent, alles over Angel. Net als bij haar verhalen. Ze houd een dagboek bij, dat ze goed bewaard in de oude kaft van een saai wiskundeboek.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 18:11 ]


    obsessive rage

    Leuk
    Maar mag ze een achternaam?

    Mag ik een Jongen?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    natuurix schreef:
    Leuk
    Maar mag ze een achternaam?


    Oeps... Vergeten xD Pas het aan xD


    obsessive rage

    Naam: Sayumi Kobayashi
    Leeftijd (tussen de 15 en 18) 17 jaar
    Van welk land Japan
    Familie:
    Haar ouders Chisami (48) en zijn vader Dayu (55) zijn allebei overleden door een ongeluk, Sayumi denkt dat het haar schuld is, dat ze het had kunnen voorkomen en die schuldgevoel heeft ze nog steeds hierdoor kreeg ze veel en hele erge woedeaanvallen waardoor ze wel eens mensen heeft mishandeld en vermoord.
    Verder heeft ze ook nog broers: Hitoshi (26) en Ataru (20)
    Ze heeft ook nog een zusje Sayu (7)
    Haar broers en zusjes zijn nu druk bezig haar te zoeken om te vertellen dat ze mensen alleen met een woedeaanval heeft mishandeld maar dat ze allemaal nog leven en ze niemand vermoord heeft.
    Maar Sayumi denkt nog steeds dat ze wel mensen heeft vermoord.
    Geheim: In Japan heeft ze mensen vermoord en ze daarom op de vlucht voor de politie ze heeft in verschillende plekken in Azie gewoond maar ook steeds daar werd ze gezocht daarom besloot ze om naar Europa te verhuizen in de hoop dat ze daar nooit zouden zoeken of tenminste dat het heel lang zou duren.
    Innerlijk Sayumi is een onzeker meisje met weinig zelfvertrouwen wat je misschien op het eerste oog niet merkt, ze doet zich voor alsof ze veel zelfvertrouwen heeft en alles aankan maar dat is helemaal niet, soms zou ze willen dat ze iemand had waarmee ze alles kon delen maar ze durft het niet, ze weet niet wie ze kan vertrouwen. Sayumi durft eens niet in de buurt van een mes te komen als ze er wel in de buurt komt wilt ze dat vrijwel niemand in haar buurt komt vooral niet als ze boos, bang of verdrietig is. Verder is Sayumi wel artistiek ze kan goed teken en schrijven, ze houdt ook een dagboek bij die ze in een afgesloten ladekast bewaard.
    Verder als je Sayumi kent kan je wel al jou problemen bij haar kwijt, maar het zal een eeuwig duren voordat ze dat ook bij jou doet.
    Uiterlijk(foto zegt soms meer dan woorden)
    Geschiedenis:
    Sayumi is geboren in Osaka als dochter van Chisami en Dayu.
    Ze had een goed en liefdevol leven totdat op haar vijftiende een ongeluk gebeurde waar allebei haar ouders omkwamen, ze was er kapot van waardoor ze zelf onzeker werd en begon te denken dat het haar eigen schuld was. Ze geloofde niemand meer die haar probeerde te helpen en ze wilde ook geen hulp meer ze begon alcohol en drugs te gebruiken waarvan ze nu al een jaar ongeveer clean is, en deed het slecht op school, ze mishandelde mensen en de politie zocht haar. Ze vluchtte weg, begon Engels te leren en sinds ze in Nederland woont studeert ze Nederlands omdat ze nog niet goed Nederlands kan.


    Ik moet alleen nog foto zoeken en dan is Sayumi klaar
    De geschiedenis is een beetje vaag misschien en er komen misschien wel wat stukken te kort zoals wat voor ongeluk, maar sommige stukken komen later aan het licht als iemand er naar vraagt ofzo vooral omdat ze sommige dingen is 'vergeten' ;p

    Pas het toch even aan

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 20:31 ]


    obsessive rage

    komt vast omdat ik er gewoon zijn in heb, maar gaat hier nog wat gebeuren?


    obsessive rage

    Ik hoop het, ik ben in elk geval heel nieuwsgierig geworden en wil graag nog meespelen (indien mogelijk)! :D

    Hier is mijn personage. Hopelijk klopt het zo.

    Naam: Hadjara Tahiri (Ghufran Ahmadi).

    Leeftijd: 16

    Van welk land: Jemen

    Familie: Hadjara heeft een enorme familie, zoals gebruikelijk in haar land van oorsprong. Ze heeft 2 oudere broers, 1 oudere zus, 2 jongere broers en 3 jongere zusjes. Naast haar ouders heeft ze nog enorm veel ooms en tantes. Doordat ze in een afgelegen dorp in Jemen wonen, zijn de regels erg conservatief en dus streng. Doordat de familie generatie op generatie machtsovernames heeft meegemaakt, is deze erg verdeeld geraakt. Hadjara was dol op haar tante Shula, die als een van de weinige familieleden de huidige politiek van het land sterk bekritiseerde.

    Geheim: Hadjara's ouders hadden een huwelijk voorbereid. Hadjara zag dit echter niet zitten en is haar land ontvlucht. Door dit alles gebruikt ze allerlei leugens om zich verborgen te kunnen houden. Zo heet ze bijvoorbeeld eigenlijk Ghufran Ahmadi en heeft ze haar geboortedatum vervalst.

    Innerlijk: Hadjara is erg strijdlustig van aard en heeft van haar tante geleerd om op een bepaalde manier gezag niet zomaar te accepteren. Door wat ze heeft meegemaakt, vertrouwt ze niemand. Deze combinatie brengt haar vaak in moeilijkheden, waarbij ze altijd een vlucht probeert te nemen.

    Uiterlijk: behalve deze foto valt te zeggen dat ze redelijk fijn gebouwd is en dat ze onder de hoofddoeken die ze draagt prachtige donkere haren heeft.



    Geschiedenis: Hadjara is opgegroeid in een land van verdeeldheid. Jemen werd de afgelopen eeuw geteisterd door allerlei machtsovernames en politieke spelletjes. Hierdoor is ook haar familie heel erg verdeeld. Toch is het overgrote gedeelte van de bevolking streng gelovig en conservatief hierin. Hadjara komt uit een afgelegen dorpje in het land, waar de mensen het conservatiefst zijn.

    Nog iets anders dat ik vergeten ben: doordat Hadjara het niet gewend is allerlei verschillende soorten voedsel binnen handbereik te hebben, is ze al snel verslaafd geraakt aan allerlei zoete snoepjes en andere lekkernijen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 1:11 ]


    "De hel, dat is de ander." - J.P. Sartre

    Sorry dat alles zo lang duurt
    Mijn laptop is nu in reparatie en daarom duurt het zo lang
    Mijn laptop is max(?) Nog twee weken weg. Dus iedereen die nog mee wilt doen, het kan nog
    Ook missen we nog iedergeval een huisbaas
    Ikzelf kijk op de dag van starten wat ik wort
    Ook had ik een paar vragen gesteld aan jullie
    Zouden jullie die alsjeblieft willen beantwoorden
    Ik hoop dat iedereen begrijpt dat het wat lang duurt, het spijt mij echt maar knippen en plakken wilt niet zo goed op mijn mobiel

    Ah, echt vervelend van je laptop! Hopelijk komt het snel goed :D

    Mijn antwoorden op jouw vragen aan ons:
    -Dit is de eerste keer dat ik zoiets maak,dus ik hoop dat als ik fouten maak jullie me kunnen vergeven.
    Natuurlijk. Al had je dit al vaker gedaan een maakte je fouten, we zijn allemaal mensen, right? :D
    -moet het studentenhuis gelinkt zijn aan een school?
    Voor mij niet per se, er zijn héél veel scholen in Amsterdam. Als jij er een uit wilt kiezen voor ons allemaal, vind ik het prima. Als je wilt dat we zelf kiezen, vind ik het ook goed. Beide ideeën zijn heel interessant. Het ligt er maar net aan welke richting je het verhaal op wilt sturen.
    -missen jullie iets aan het verhaallijn/moet ik iets veranderen daar aan?
    Persoonlijk vind ik het juist fijn als de verhaallijn nog niet erg duidelijk is, zodat er veel ruimte is voor inbreng vanuit onze kant. Ik denk dat ze verhaallijn zichzelf heel erg gaat schetsen, doordat we allemaal al een stukje verhaal hebben bedacht tijdens het creëren van ons personage.
    - hoe willen jullie de kamerindeling
    Maakt me helemaal niks uit. Zoals ik eerder zei: het ligt eraan welke indeling je wilt geven aan de RPG.

    Vraag aan jou: zou je een link naar de twee andere topics (speel en praat) kunnen zetten in de beschrijving? Is denk ik wel makkelijk als je verschillende dingen er snel bij wilt pakken als je een stukje gaat schrijven.


    "De hel, dat is de ander." - J.P. Sartre