• Hooi! (:

    Jup, je leest het goed. Sheila -mijn hondje- heeft Tumblr!
    Oke, dit is eigenlijk uit verveling gekomen, plus dat ik vaak genoeg foto's maak van Sheila om dit te doen. Het leek me wel grappig om een blog bij te houden over Sheila's belevenissen. ^^

    Ik weet zelf nog niet bijster veel van Tumblr, en ben nog druk bezig met alles te onderzoeken. Maar dat maakt het niet minder leuk!

    Het eerst blogbericht is overigens al gepost. Wil jij ook graag Sheila volgen? Klik dan nu op deze link!

    Wat is jouw Tumblr? c:


    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:07 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Die pic is cute, hehe


    16 - 09 - '17

    Normaal gezien vinden mensen het raar als iemand een account aanmaakt voor zijn hond of baby, maar op een of andere manier past dit helemaal bij tumblr. Ik ben eens benieuwd. Ik heb je al gevolgd.
    En troost je, ik weet ook niet echt iets van tumblr, maar voor nu doe ik rebloggen en foto's plaatsen en dat is genoeg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thanks all! :3

    @Manon
    Hahah naja op instagram en youtube vind ik het eigenlijk ook wel leuk. Mijn ouders zitten me soms al te pushen om een youtubekanaal voor sheila aan te maken, in de hoop dat ze beroemd wordt, hahaha. :')

    Maar ik dwaal af. Dankjewel voor je follow! En gelukkig dan dat ik niet de enigste ben die het nog niet helemaal onder de knie heeft. (:
    We zullen het wel leren, haha. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    wat leuk!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zelf heb ik geen Tumblr, maar cute!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thanks! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk! Ik zat er laatst nog over te denken om mijn hondjes ook een tumblr or instagram pagina te geven, maar ik maak niet zo bijster veel foto's van ze nu het winter is, dus ik wacht nog even op de zomer (;

    OMG, je moet er tekstballonnen bij zetten! Die foto die hier staat heb ik al zo een paar dingen bij verzonnen. Hehe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @Evi
    Oeh, als je dat doet, wil je me dan waarschuwen? Ga ik je volgen! :Y)

    @Manon
    OMG DAT IS AWESOME! Great idea! Want lappen tekst zullen mensen toch ook niet altijd willen lezen, en tekstballonnen zijn grappig. Thanks! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Komt goed!!

    Tsuchiya schreef:
    Zelf heb ik geen Tumblr, maar cute!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Even een vraagje aan de mensen met Tumblr:
    Ik blijf maar die ''rondleiding'' krijgen, en het wordt nu wel wat irritant. Maar ik kan nergens vinden waar ik het uit kan schakelen. Kan iemand me hiermee helpen? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kom je gewoon volgen! I likeeeeeeeeee!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Tsuchiya schreef:
    Zelf heb ik geen Tumblr, maar cute!


    -