• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Nee B is offline :(

    DAT WAS ENG.


    Door jullie ga ik echt 24 uur lang niet slapne x') haha, ik ga mijn eigen weddenschap aan ondanka dat ik morgem school heb.

    Ik ben echt benieuwd als q ons om 2:05 niet eruit zou gpoien, tot hoelaat we door zouden gaan rpg'en x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Oh ja. Dat irritante mens. Zelfs May vond haar irritant en dat zegt wat.’ Met moeite glimlachte ik wat hoewel Victoire eigenlijk niet eens zo erg was. Eigenlijk had ze wel wat weg van Jonah zelf- en ik liet dan ook helemaal achterwegen dat May waarschijnlijk jaloers was op Victoire omdat zij bij lange na niet aan haar schoon kon wedijveren. Victoire zat niet voor niks op Beauxbattons.
    Zachtjes beantwoorden ik zijn kus terwijl ik mijn hand wat over zijn stevige borstkas liet gaan.
    ‘En daarna hadden we Transfiguratie met Anderling.’ Even sloot ik mijn ogen toen ik zijn hand op mijn wang voelde wat aangenaam aanvoelde terwijl Jonah al weer opstond en begon om te kleden wat me ook aanspoorden. ‘..Maar goed dat iemand zo behulpzaam was om het ‘’uitkleden’’ al voor mij te beginnen.’ Plaagde ik hem zachtjes voordat ik mijn korte pyjama broek uit deed om mijn gewaad en stropdas om te doen en mijn badges op te spelden voordat ik me omdraaiden. ‘ik kan niet geloven dat de persoon dat mij probeerde over te halen om hier te blijven- me vervolgens ook uit bed trok..’ mopperde ik zachtjes voordat ik de deur open deed om nog net naar mijn boekentas te grijpen en over de slytherin trappen naar beneden te lopen voordat ik de sneeuw uit de ramen zag vallen wat me nog meer deed mopperen voordat ik me naar Jonah terug draaiden. ‘Waar ben jij eigenlijk met kerst?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Door jullie ga ik echt 24 uur lang niet slapne x') haha, ik ga mijn eigen weddenschap aan ondanka dat ik morgem school heb.

    Ik ben echt benieuwd als q ons om 2:05 niet eruit zou gpoien, tot hoelaat we door zouden gaan rpg'en x')


    Doen ze wel en meestal ga ik dan lezen :Y) mijn enige leestijd met jullie plaaggeesten. of huiswerk maken


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Verloofde? Oh ja, verloofde! Ik- ik bedoel, Ralf Ralf, luister niet naar George, kom maar naar mij em geef je echte verloofde een dikke knuffel wil je! Wie vind je eigenlijk knapper, mij of George?' Even ben ik in de war maar als ik zie dat George grijnst rol ik met mijn ogen. Alsof Ralf het verschil tussen ons niet ziet.
    'Dat is toch overduidelijk, George? Waarom hou ik anders wel van Fred en niet van jou.' Hij draait zich om en klimt in mijn bed, waarna hij me in een knuffel trekt. Ik sla mijn armen beschermend om hem heen en ontwijk het kussen van George
    'Dat waren maar twee personen Freddy, ik weet zeker dat Angelina mij knapper vind en als ik Percy een boek voor kerst geef, vind hij mij vast en zeker ook knapper dan jou.' Hij geeft me een brief. 'De liefdesbrief van Angelina; staat er duidelijk in dat ze mij knapper vind.' Ik lees de brief en frons even.
    'George, dit is een brief van mam. Is dit- George! Waarom heb je dit nooit verteld? Ga je Campbell ten huwelijk vragen? Dat is geweldig! Nu gaan we allebei trouwen!' Vrolijk kus ik Ralf en daarna lees ik de brief nog een keer door.

    Tweelingtelepathie


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred... 'nu gaan we allebei trouwen!' herinner je nog dat Camp zei dat hij Fred knapper vind.. Rawr x'D met andere woorden hij heeft nog geen ja gezegt ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Fred... 'nu gaan we allebei trouwen!' herinner je nog dat Camp zei dat hij Fred knapper vind.. Rawr x'D met andere woorden hij heeft nog geen ja gezegt ^^


    (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    (cat)


    Grapje; Grapje; ofcourse zegt hij ja- anders sliep hij toch bij Leo of Fred in bed x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘..Maar goed dat iemand zo behulpzaam was om het ‘’uitkleden’’ al voor mij te beginnen.’ Ik draai me om en grijns naar hem, waarna ik mijn pyjama shirt zijn kant op gooi.. ‘ik kan niet geloven dat de persoon dat mij probeerde over te halen om hier te blijven- me vervolgens ook uit bed trok..’ Ik glimlach en loop achter hem aan. Waarschijnlijk ga ik vandaag vrij weinig doen aangezien al mijn aandacht nu gevestigd is op Kealan.. ‘Waar ben jij eigenlijk met kerst?' Ik haal mijn schouders op.
    'Hier, waarschijnlijk. Zoals iedere vakantie.' Aan feesten doet mijn familie niet. Matthew vindt het verspilling van geld. De laatste keer dat ik kerst met mijn familie vierde was ik zes. Een week later was mijn vader weg.
    'Blijf jij ook?' vraag ik aan hem. 'Twee weken lang niks doen. Zwerkballen, gewoon in bed blijven liggen, wandelingen maken.' Ik glimlach en heb er nu al heel veel zin in. Kerst met Kealan lijkt me echt geweldig. Dan is kerst opeens in plaats van ergste de leukste feestsdag van het jaar geworden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'George, dit is een brief van mam. Is dit- George! Waarom heb je dit nooit verteld? Ga je Campbell ten huwelijk vragen? Dat is geweldig! Nu gaan we allebei trouwen!' 
    Ik frons mijn wenkbrauwen en greep de sruk perkament weer uit zijn handen en las het een aantal keren door waarna mijn mond open viel.
    'Wacht; ga ik hem ten huwelijk vragen? Echt waar?'
    Ik liet de perkament weer dalen en alsof ik net juist een aanzoek kreeg, liet ik verward een glimlavh zien.
    'Wanneer ga ik hem ten huwelijk vragen? Ik bedoel- heb ik plannem gemaakt?! Ohmerlin- ik ga hem ten huwelijk vragen!' Riep ik met een mengsel van blijdschap, verwarring en verbazing. Ralf liet Fred los en kwam ook op het bedrand zitten om de perkament uit mijn hand te grijpen.
    'Weet je het zelf niet?' Murmelde hij verbaasd en ik bleef twijfelend staan.
    'Ik- ik denk van wel.' Murmelde ik dan met een lichte grijns.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Grapje; Grapje; ofcourse zegt hij ja- anders sliep hij toch bij Leo of Fred in bed x'D


    Haha o ja Leo slaapt ook nog op die kamer. Dat is ook vervelend voor hem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Grapje; Grapje; ofcourse zegt hij ja- anders sliep hij toch bij Leo of Fred in bed x'D


    Ik weet dat, ik meende dat serious cat ook niet hoor :p (grumpy cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Haha o ja Leo slaapt ook nog op die kamer. Dat is ook vervelend voor hem.


    Hij ligt in een diep slaap en slaapt nog steeds x') aangezien ik hem ook was vergeten :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Haha o ja Leo slaapt ook nog op die kamer. Dat is ook vervelend voor hem.


    oh nee die zit samen met camp opgesloten in de douche (A) ze zijn elkaar aan het insoppen (L)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    oh nee die zit samen met camp opgesloten in de douche (A) ze zijn elkaar aan het insoppen (L)


    Ik haat jou zo, zo erg op dit moment >:')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Wacht; ga ik hem ten huwelijk vragen? Echt waar? Wanneer ga ik hem ten huwelijk vragen? Ik bedoel- heb ik plannem gemaakt?! Ohmerlin- ik ga hem ten huwelijk vragen!' Fronsend kijk ik mijn tweelingbroer aan. Ik zou het echt niet zijn vergeten dat ik Ralf ten huwelijk wilde gaan vragen. De laatste tijd heeft hij wel vaker dat soort dingen.
    'Weet je het zelf niet?' murmelt Ralf.
    'Ik- ik denk van wel.' Alweer kijk ik van Ralf naar George. Maar ik ben niet in de bui voor vervelende dingen.
    'We gaan trouwen!' roep ik vrolijk en ik knuffel George, waarna ik weer naar Ralf loop en hem knuffel. 'Oh Merlin ik wil echt jou bruiloft plannen. Dan zorg ik wel voor de taart en de gastenlijst. Maar jullie kunnen natuurlijk eerder trouwen want jullie zijn allebei al meerderjarig. Jullie kunnen vandaag trouwen! Oh Merlin, dit is zo geweldig!'
    Ik draai me om naar Ralf en kijk hem aan. 'Een pak staat jou waarschijnlijk zo goed! En dan kan mam natuurlijk de hele tijd stressen maar we krijgen een geweldige bruiloft. Oh Merlin ik ben zo blij!'

    Stuiterbal Fred.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 1:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself