• Hoi lieve Q'ers,

    Vandaag na de gymles hadden een vriendin en ik het erover dat "het toch prachtig zou zijn om voor elke schooldag een dag vakantie te hebben". Dat is natuurlijk geen realistisch, haalbaar idee en het zou de samenleving natuurlijk niet ten goede komen, maar het bracht me wel op een idee. Namelijk om in een serie Stand Alones antwoord te geven op dat soort vragen.

    Dus in een hoofdstuk van om en nabij de 1000 woorden een mogelijk scenario te schetsen bij vragen als "Wat als je voor elke dag school een dag vrij kreeg?" "Wat als egels kunnen vliegen?" of "Wat als een olifant de functies van een hond zou hebben?"
    Het is dan mijn idee om een topic te openen waar iedereen zo'n vraag kan dumpen en daar vervolgens antwoord op te geven in een door mij uitgewerkte en geschreven SA.

    Zijn er mensen die dit een interessant idee vinden en dit wellicht willen lezen of tips hebben? (Of helaas iemand weten die al eerder met zo'n idee is gekomen?) Laat van je horen!

    Liefs,
    Syeira.


    For those I love, I will sacrifice

    JaceLightwood schreef:
    (...)
    Wij hebben in Nederland dat ook.

    OT: Klinkt heel erg leuk!


    Ah, dat wist ik niet ;)


    What would Emma do?

    Ik ga hier binnenkort aan beginnen. Waarschijnlijk met de vragen 'Wat als geesten windvlagen zijn?' en 'Wat als bomen en planten 's nachts uitademen?'. De eerste kwam plots in me op en de tweede stond vandaag in mijn aardrijkskundeboek ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Stylinsexual schreef:
    Ik zou het geweldig vinden. :Y)


    -

    klinkt nice

    Zou je me willen waarschuwen als het begint? ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mortrydd schreef:
    Zou je me willen waarschuwen als het begint? ^^


    Tuurlijk!


    For those I love, I will sacrifice

    Lijkt me geniaal!
    Ik wil t sowieso lezen, en als ik een leuk idee heb, natuurlijk ook een opsturen ^^

    Wil je mij ook waarschuwen als t begint? ^^


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Lijkt me geniaal!
    Ik wil t sowieso lezen, en als ik een leuk idee heb, natuurlijk ook een opsturen ^^

    Wil je mij ook waarschuwen als t begint? ^^


    Vanzelfsprekend! Ik zal kijken of ik vanavond iets in elkaar kan zetten, dan zet ik dat er zondag eventueel op.


    For those I love, I will sacrifice