• , vandaag was de RSG-run part II >,<
    voor de mensen die niet weten wat dat is; dat is een run van 5 kilometer want je moet hardlopen >,<
    't was koud, ben moe, voel me vies, haat dat, voel me zien >,<
    ik haat het omdat dit nou al de 2de keer is in 3 week, voor de vakantie was het verkeert gegaan >,<
    ik had 35 minuten! én 2 meisjes uit mijn klas zaten in de top 3 [a] [als 3de en 2de] nou ben ik de enigste met een kutschool die dat organiseert?


    when words fail, music speaks.

    Ja?
    Wij hebben alleen piepjes-ding gehad (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    die hebben wij al 4 keer gehad, in dit schooljaar!


    when words fail, music speaks.

    Omg :O:O
    MEDELIJDEN<3
    Wij maar 1x. En we krijgen hem maar 2x per jaar ofzo [á]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind 1x een coopertest al erg man ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik heb altijd een 7,5/8 >,<
    ik haat dat!


    when words fail, music speaks.

    ik heb dit keer 5.5 gehaald. Ik ga niet door voor die gek :S
    Hij heeft mij genaaid. Nu voel ik me zwaar genaaid door hem. Moet ik van hem in het Röhnrad, mij helpen slaat hij op mijn heup :S [/pedo:S]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tsss wij hebben een stoere vrouw als gym lerares ^.^
    maar, die coopertest is egt kut, maar die 5 km nóg erger >,<


    when words fail, music speaks.

    OMG
    Dat hadden wij vorig week
    Dat is het kut
    Ik weet echt niet waarom dat bestaat

    Wij hebben de Coopertest en de Shuttlerun

    Coopertest: Zoveel aantal minuten rennen

    ShuttleRun; Rennen op een piepgeluidje

    ik heb dit keer 5.5 gehaald. Ik ga niet door voor die gek :S
    Hij heeft mij genaaid. Nu voel ik me zwaar genaaid door hem. Moet ik van hem in het Röhnrad, mij helpen slaat hij op mijn heup :S [/pedo:S]


    OMG

    Ik 3xD

    Op mijn 'nieuwe' school hebben we de coopertest gehad, op mijn oude school waren ze zo gek op de shuttlerun-test maar dit heb ik goddank nooit gehad ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb een geluk ik kan niet lager dan een 5 krijgee omdat ik iets aan mijn longen[+ luchtwegen] heb ^^

    wij hebben een piepjes test.. en wij moeten ook rondjes rennen alleen dan moet je in 8 minuten ofzo zoveel mogelijk rondjes rennen. 5 km klinkt een stuk heftiger x]
    x

    wij hadden coopertest en dan heb je ook nog een sponsorloop ofzo
    Als wij kinderen nog niet genoeg leiden !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wij doen piepjes test, en een loop van 2.2 km buiten.

    Je mag zelf weten welk cijfer je laat mee tellen

    bij die loop buiten moest je dus 2 rondjes rennen, en ik was elke keer helemaal duizelig na 1tje, waar ik al veel te lang over deed.

    En met de piepjes test haalde ik trap 2,5 en ze beginnen pas met tellen bij een 3, dat is een 4.0 :O

    Nou, wat ik ook kies, het is toch onvoldoende en dan krijg je een andere opdracht, een verslag maken ofzow

    Ik ben dr echt niet goed in hoog, vorig jaar haalde ik een 3 voor de piepjes test want dat was het laagste cijfer wat je kon halen, en voor die loop toen (het telde toen beide) haalde ik een 6.6 omdat ik zo goed me best had gedaan ><