• Say goodbye tegen iSuperman and say hello tegen xJORDYCLASIE
    de beste middenvelder van heel Nederland ( A)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 15:59 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hello.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vond de vorige leuker. (cat)
    Hoi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beste Nederlandse middenvelder? Meh, kan ik me niet helemaal in vinden. ;P Maar tof dat je iets Nederlands Elftal-related hebt, I like I like


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Beste Nederlandse middenvelder? Meh, kan ik me niet helemaal in vinden. ;P Maar tof dat je iets Nederlands Elftal-related hebt, I like I like


    Haha Feyenoord till I die he (;


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xJORDYCLASIE schreef:
    (...)

    Haha Feyenoord till I die he (;

    Clubliefde is awesome. Net als de Kuip, nog altijd het stadion met de allermeeste sfeer. Love it. :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Clubliefde is awesome. Net als de Kuip, nog altijd het stadion met de allermeeste sfeer. Love it. :Y)


    Jaaa zekers ik was er in januari nog bij Feyenoord - Twente :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xJORDYCLASIE schreef:
    (...)

    Jaaa zekers ik was er in januari nog bij Feyenoord - Twente :Y)

    Oh, daar is mijn vriend ook geweest ja (: Ik kom er vaak als het Nederlands Elftal moet voetballen. Geweldige sfeer! Dat stadion is een stukje historie. Wat vind jij ervan dat ze misschien een nieuw stadion voor Feyenoord willen bouwen?


    ars moriendi

    xJORDYCLASIE schreef:
    (...)

    Haha Feyenoord till I die he :Y)


    Ik vind het een klein beetje irritant dat je naam vol hoofdletters staat, maar oke :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh, daar is mijn vriend ook geweest ja (: Ik kom er vaak als het Nederlands Elftal moet voetballen. Geweldige sfeer! Dat stadion is een stukje historie. Wat vind jij ervan dat ze misschien een nieuw stadion voor Feyenoord willen bouwen?


    Ik vind het echt verschrikkelijk, de Kuip renoveren prima maar een nieuw stadion... No thank you :Y)
    En wat vind jij?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xJORDYCLASIE schreef:
    (...)

    Ik vind het echt verschrikkelijk, de Kuip renoveren prima maar een nieuw stadion... No thank you :Y)
    En wat vind jij?

    Helemaal mee eens. De Kuip hoort gewoon bij Feyenoord. Stukje historie met een unieke sfeer. Afblijven dus. :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens. De Kuip hoort gewoon bij Feyenoord. Stukje historie met een unieke sfeer. Afblijven dus. :Y)


    Echt wel (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Bleh, Feyenoord :'P
    Maar wel leuk bedacht (:

    Barnabas schreef:
    Ik vond de vorige leuker. (cat)
    Hoi.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens. De Kuip hoort gewoon bij Feyenoord. Stukje historie met een unieke sfeer. Afblijven dus. :Y)


    De vader van een vriendin van mij neemt dat project. Haha :'D

    Ontopic, leuke naam. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Barnabas schreef:
    Ik vond de vorige leuker. (cat)
    Hoi.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel