• Hii, ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal Hidden blossom.

    Bescrhijving:

    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.


    Wat wil ik?:
    Ik wil graag een cover die niet te donker is, maar het hoeft ook geen theefeestje te zijn, bij wijze van spreken. Graag wil ik mijn naam erop: Nina van Apeldoorn. Niet mijn username. Ook wil ik de titel, en SOTY erop.
    Op de cover moet sowieso een aziatisch meisje, met lang zwart of heel donkerbuin haar en bruine ogen.
    Voorbeeld foto's:
    foto een
    Foto twee
    foto drie
    foto vier

    Ook wil ik graag dat er een bloemen element in zit, en dan het liefste kersenbloesem

    En de sfeer moet Aziatisch en avontuurlijk zijn.

    De winnende cover krijgt voor zijn inspanning 7 credits, en natuurlijk word hij of zij vermeld bij de story!

    Hidden Blossom || SOTY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:26 ]


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Met je naam en SOTY erop werd het te druk, sorry. Maar het is nu officieel bekend: Ik suck in covers maken. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lieve allemaal,
    Allemaal superbedankt voor de moeite die jullie in jullie prachtige covers hebben gestoken. Nu heb ik helaas (voor jullie) een vriend die ook goed is in covers maken, en hij gaat er dus eentje voor mij maken Voor niets ja, ik ben een schurk
    Toch wil ik jullie bedanken!
    !!!


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Taytay schreef:
    Lieve allemaal,
    Allemaal superbedankt voor de moeite die jullie in jullie prachtige covers hebben gestoken. Nu heb ik helaas (voor jullie) een vriend die ook goed is in covers maken, en hij gaat er dus eentje voor mij maken Voor niets ja, ik ben een schurk
    Toch wil ik jullie bedanken!
    !!!


    Is goed! Fijn dat je nu een goede cover hebt/krijgt en ook nog eens voor niets, dat is toch altijd beter dan als je moet betalen. Je mag ook wel zeggen: jullie prachtige covers, behalve die van Pythagoras, die was een beetje lelijk... Ik heb er eerlijk gezegd ook niet veel tijd in gestoken. Maar in ieder geval heb ik het met plezier gedaan. Veel suc5 omg, slechtste grap ever nog verder!

    Xxx


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Taytay schreef:
    Lieve allemaal,
    Allemaal superbedankt voor de moeite die jullie in jullie prachtige covers hebben gestoken. Nu heb ik helaas (voor jullie) een vriend die ook goed is in covers maken, en hij gaat er dus eentje voor mij maken Voor niets ja, ik ben een schurk
    Toch wil ik jullie bedanken!
    !!!


    Ohw dat is wel jammer

    Maar wel dfijn voor jou.
    Veel succes nog met de competitie!


    I just caught the wave in your eyes

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."