• Hii, ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal Hidden blossom.

    Bescrhijving:

    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.


    Wat wil ik?:
    Ik wil graag een cover die niet te donker is, maar het hoeft ook geen theefeestje te zijn, bij wijze van spreken. Graag wil ik mijn naam erop: Nina van Apeldoorn. Niet mijn username. Ook wil ik de titel, en SOTY erop.
    Op de cover moet sowieso een aziatisch meisje, met lang zwart of heel donkerbuin haar en bruine ogen.
    Voorbeeld foto's:
    foto een
    Foto twee
    foto drie
    foto vier

    Ook wil ik graag dat er een bloemen element in zit, en dan het liefste kersenbloesem

    En de sfeer moet Aziatisch en avontuurlijk zijn.

    De winnende cover krijgt voor zijn inspanning 7 credits, en natuurlijk word hij of zij vermeld bij de story!

    Hidden Blossom || SOTY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:26 ]


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Hier de mijne... Het is zeker te roze? xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hier de mijne... Het is zeker te roze? xD



    Het enige wat ik kan zeggen is WOW! Ik wist dat ik geen kans had, maar dit...


    You can only love someone... If you first love yourself.

    DreamerN schreef:
    Hier de mijne... Het is zeker te roze? xD



    Okay ik ga toch wel leren om GIMP te gebruiken, maar dan vooral ok gif covers te maken. Alleen snap ik er niks van. Ik vind t nogal onoverzichtelijk. Zou jij me eventueel kunnen helpen. Ik geloof dat jij er wel ervaren mee bent :')


    I just caught the wave in your eyes

    DreamerN schreef:
    Hier de mijne... Het is zeker te roze? xD



    Oke, wauw! die is echt prachtig! het enige wat ik erop aan te merken heb is dat ik liever een iets moderner meisje heb op de voorkant..


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Oke, wauw! die is echt prachtig! het enige wat ik erop aan te merken heb is dat ik liever een iets moderner meisje heb op de voorkant..


    Kan je dit nog voor elkaar krijgen?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ik weet dat ik geen kans maak tegenover al die super mooie covers die al gemaakt zijn, maar ik heb deze met plezier gemaakt en vond het eigenlijk wel leuk om hem even te laten zien.


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Nelineee schreef:
    Ik weet dat ik geen kans maak tegenover al die super mooie covers die al gemaakt zijn, maar ik heb deze met plezier gemaakt en vond het eigenlijk wel leuk om hem even te laten zien.



    Ik vind hem echt heel mooi, is er een kans dat je het lettertype iets kan veranderen


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Taytay schreef:
    (...)

    Ik vind hem echt heel mooi, is er een kans dat je het lettertype iets kan veranderen


    Dat kan natuurlijk altijd, wat soort lettertype dacht je aan?


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Nelineee schreef:
    (...)

    Dat kan natuurlijk altijd, wat soort lettertype dacht je aan?


    Iets bloemigs? Lekker vaag :$


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    @Nelineee
    http://www.dafont.com/search.php?q=flower

    de bovenste heb ik gebruikt


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ha vandaag of morgen nog iets proberen te maken. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nenya schreef:
    Ik ha vandaag of morgen nog iets proberen te maken. (:


    Okiii


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Taytay schreef:
    (...)

    Oke, wauw! die is echt prachtig! het enige wat ik erop aan te merken heb is dat ik liever een iets moderner meisje heb op de voorkant..


    Hhmm... Ik zal eens kijken, maar ik denk het niet.. ):
    Ik denk ook dat, als ik een andere foto gebruik dat ik dan sowieso heel de cover om moet gooien omdat de rest van de cover aangepast is op het meisje onderin xD En als ik een ander meisje neem past alles niet meer of word het te druk qua kleuren.

    Natuurlijk kan ik nog wel proberen een andere cover te maken...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hhmm... Ik zal eens kijken, maar ik denk het niet.. ):
    Ik denk ook dat, als ik een andere foto gebruik dat ik dan sowieso heel de cover om moet gooien omdat de rest van de cover aangepast is op het meisje onderin xD En als ik een ander meisje neem past alles niet meer of word het te druk qua kleuren.

    Natuurlijk kan ik nog wel proberen een andere cover te maken...


    Als je dat wilt doen, heel graag. Maar ik vind het idee van deze cover wel echt geweldig!


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ik ga ook een poging ondernemen als ik thuis ben ^^ MT.
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}