• Hii, ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal Hidden blossom.

    Bescrhijving:

    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.


    Wat wil ik?:
    Ik wil graag een cover die niet te donker is, maar het hoeft ook geen theefeestje te zijn, bij wijze van spreken. Graag wil ik mijn naam erop: Nina van Apeldoorn. Niet mijn username. Ook wil ik de titel, en SOTY erop.
    Op de cover moet sowieso een aziatisch meisje, met lang zwart of heel donkerbuin haar en bruine ogen.
    Voorbeeld foto's:
    foto een
    Foto twee
    foto drie
    foto vier

    Ook wil ik graag dat er een bloemen element in zit, en dan het liefste kersenbloesem

    En de sfeer moet Aziatisch en avontuurlijk zijn.

    De winnende cover krijgt voor zijn inspanning 7 credits, en natuurlijk word hij of zij vermeld bij de story!

    Hidden Blossom || SOTY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:26 ]


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Nee ik vind die van jou echt heel mooi hoor! jullie maken me het echt moeilijk


    Ge kidding me, right? De rest is veel mooier


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Ge kidding me, right? De rest is veel mooier


    Nee, ik vind ze echt mooi, vooral de onderste


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Nee, ik vind ze echt mooi, vooral de onderste


    Well, thnx dan


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben echt benieuwd naar de andere covers die nog komen, want als ik kijk naar wat er nu al is, word de keuze echt moeilijk!


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Heb hem veranderd, vind je m zo beter?


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Heb hem veranderd, vind je m zo beter?



    Ik vind hem erg mooi, vooral hoe het meisje nu naar voren komt, ik zou alleen graag willen dat de titel en mijn naam duidelijke is


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Ik vind hem erg mooi, vooral hoe het meisje nu naar voren komt, ik zou alleen graag willen dat de titel en mijn naam duidelijke is


    okki (: doe ik dat nog even


    I just caught the wave in your eyes

    Ohw oops ik had een klein beetje een foutje gemaakt met de saturatie waardoor het zo vaag was, heb t nu aangepast, als goed is, is t nu duidelijker te lezen


    I just caught the wave in your eyes

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:34 ]

    Ik heb hier nog wat plaatjes

    - 1
    -2
    -3


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    Ik heb hier nog wat plaatjes

    - 1
    -2
    -3


    ;o Die laatste is Mikasa. <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Biblio schreef:
    Ohw oops ik had een klein beetje een foutje gemaakt met de saturatie waardoor het zo vaag was, heb t nu aangepast, als goed is, is t nu duidelijker te lezen



    Hey is ie zo ok?


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Hey is ie zo ok?


    Ja ik vind h'm echt heel mooi


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ik ben al bijna klaar ;)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik heb ze per ongeluk allemaal verwijderd behalve deze...


    En dit is dus de lelijkste...


    You can only love someone... If you first love yourself.