• Hii, ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal Hidden blossom.

    Bescrhijving:

    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.


    Wat wil ik?:
    Ik wil graag een cover die niet te donker is, maar het hoeft ook geen theefeestje te zijn, bij wijze van spreken. Graag wil ik mijn naam erop: Nina van Apeldoorn. Niet mijn username. Ook wil ik de titel, en SOTY erop.
    Op de cover moet sowieso een aziatisch meisje, met lang zwart of heel donkerbuin haar en bruine ogen.
    Voorbeeld foto's:
    foto een
    Foto twee
    foto drie
    foto vier

    Ook wil ik graag dat er een bloemen element in zit, en dan het liefste kersenbloesem

    En de sfeer moet Aziatisch en avontuurlijk zijn.

    De winnende cover krijgt voor zijn inspanning 7 credits, en natuurlijk word hij of zij vermeld bij de story!

    Hidden Blossom || SOTY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:26 ]


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Ik vind hem heel mooi! Maar liever zou ik hem iets minder roze hebben


    Komt voor elkaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Graag heeft de cover ook een historisch element, dit omdat het verhaal zich ook verdiept in de geschiedenis van Dae's familie


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    Graag heeft de cover ook een historisch element, dit omdat het verhaal zich ook verdiept in de geschiedenis van Dae's familie


    Zoals dit?


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Zoals dit?



    Dat is al een stapje verder dan ik dacht maar ja dat is heel mooi. Maar een filter wat het misschien iets ouder laat lijken is ook iets wat kan


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Kan ik iets gebruiken wat er heel erg traditioneel Aziatisch uitziet? Bv:



    Het ziet er meteen iets te koninklijk (keizerlijk) uit, maar het laat wel duidelijk zien dat het om een historisch verhaal gaat. Klinkt trouwens enorm interessant! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    Kan ik iets gebruiken wat er heel erg traditioneel Aziatisch uitziet? Bv:



    Het ziet er meteen iets te koninklijk (keizerlijk) uit, maar het laat wel duidelijk zien dat het om een historisch verhaal gaat. Klinkt trouwens enorm interessant! x


    Ten eerste dankjewel.

    ten tweede Ja ik vind dat wel mooi, maar het moet dan als het echt heel traditioneel word meer aan de Koreaanse kant zitten, dan vind ik het wel mooi


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ik ga morgen ook wat proberen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    in welk progamma maken jullie die covers?

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Dat is al een stapje verder dan ik dacht maar ja dat is heel mooi. Maar een filter wat het misschien iets ouder laat lijken is ook iets wat kan


    Ahaha kay en dit dan (als ik took oude filteren), dit had te maken met families ofzo die gescheiden waren door de oorlog, weet niet zeker, stond bij de besvrhijving :')


    I just caught the wave in your eyes

    Hier zijn die van mij —





    Ik ben er nog niet helemaal blij mee, maar dit is hoe die er ongeveer uit komt te zien. (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 18:17 ]

    darkhorsexr schreef:
    in welk progamma maken jullie die covers?


    PS Elements 11, maar die verloopt ofzo omdat ik proefversie heb vanwege een fout dus ga ik ws pixlr of gimp of iets dergelijks gebruiken


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb er vier voor je gemaakt (:
    Kijk maar of er iets bruikbaars tussenzit





    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben helemaal niet thuis in Aziatische cultuur en Google kan je soms aardig voorliegen, dus daarom voor de zekerheid:



    Is dit zo Koreaans als het internet beweert, haha?


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik heb er twee.





    Ze zijn aanklikbaar. ;3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    niniwa1 schreef:
    Ik ben helemaal niet thuis in Aziatische cultuur en Google kan je soms aardig voorliegen, dus daarom voor de zekerheid:



    Is dit zo Koreaans als het internet beweert, haha?


    Ik ben geboren in China in de buurt van Noord-Korea, zover ik weet lijken de meisjes in ieder geval heel erg op Noord Chinezen (rond hoofd, en redelijk lang voor aziaten, en ook redelijk slank), voor de rest weet ik niet iets specifieks Koreaans.


    I just caught the wave in your eyes