• Cover is gekozen

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 20:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Taytay schreef:



    zeg maar als je iets aangepast wilt hebben


    Mooi! Alleen vind ik het lettertype niet super goed leesbaar.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Mooi! Alleen vind ik het lettertype niet super goed leesbaar.


    Ik zal morgen even kijken


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Mijn tweede poging, tadaaa


    http://www.quizlet.nl/images/2015/03/vocwzmygaqaxjdk.jpg
    (nog steeds best klein, weet niet hoe het komt...)

    Ik heb maar een link erbij gedaan, plaatje werkt mogelijk niet.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 8:47 ]


    obsessive rage

    Zijn er nog mensen bezig? Want anders maak ik mijn keuze.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben nog bezig, ik had hem eergisteren al willen maken, maar ik had bijna geen tijd de afgelopen dagen.
    Ik probeer hem vanavond nog af te maken.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik ben nog bezig, ik had hem eergisteren al willen maken, maar ik had bijna geen tijd de afgelopen dagen.
    Ik probeer hem vanavond nog af te maken.


    Oké, dan wacht ik daar even op c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wou nog wat doen, want mijn poging faalde maar mijn Photoshop is gecrashed dus lukt t me niet meer.


    I just caught the wave in your eyes

    Lukt mij waarschijnlijk ook niet meer. Ik heb het zo druk... Maar in ieder geval succes met kiezen!


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ugh, het is ne gister dus niet gelujt hem af te krijgen, dus ik ga vandaag verder en afmaken (: Er kwam gister weer het één en ander tussen.


    Credendo Vides

    En? Is hij al bijna klaar? Want dan kan ik een keuze maken en de story activeren. Ik heb de proloog al af en ga vandaag H1 uitschrijven c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh, waarom gaar mijn laptop altijd op dat soort momenten zichzelf opnieuw opstarten en updates runnen... >.<
    Ik kan er nu dus pas weer mee verder.
    Ik wou je dat gister nog melden via mijn Ipod, maar was het totaal vergeten :W


    Credendo Vides

    Ik heb echt pech met deze cover >.< Eerst dus mijn laptop die opnieuw opstartte, net liep die weer vast waardoor ik overnieuw moest beginnen en opeens willen de plaatjes die ik in eerste instantie wilde gebruiken het niet meer ):
    Uiteindelijk toch iets voor elkaar gekregen, al is het totaal niet geworden wat ik in gedachte had (': Maar het leek me gewoon beter om iets in te leveren voor je nog veel langer moet wachten. Heel erg awesome vind ik hem in ieder geval niet xD


    Credendo Vides

    Ten eerste wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor alle moeite en probeersels. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om de cover gemaakt door Merchantson ietsjes aan te passen en te gebruiken. Merchantson, ik zal nu de credits overmaken c;

    Voor de nieuwsgierigen:


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ten eerste wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor alle moeite en probeersels. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om de cover gemaakt door Merchantson ietsjes aan te passen en te gebruiken. Merchantson, ik zal nu de credits overmaken c;

    Voor de nieuwsgierigen:



    Oh wat tof! haha ik had het serieus niet verwacht eigenlijk!


    The Definition of Insanity

    Rider schreef:
    Ten eerste wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor alle moeite en probeersels. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om de cover gemaakt door Merchantson ietsjes aan te passen en te gebruiken. Merchantson, ik zal nu de credits overmaken c;

    Voor de nieuwsgierigen:



    Ziet er mooi uit! Succes met je verhaal. X


    You can only love someone... If you first love yourself.