• Cover is gekozen

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 20:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Nee hoor, alleen een beetje klein formaat en wat moest het vuur voorstellen?


    Geen idee eigenlijk... Misschien een verbrand offer ofzo, maar ik verveelde mee gewoon een beetje.


    obsessive rage

    Merchantson schreef:
    Ik heb ook een poging gedaan...

    Zonder titel e.d.



    Met dragonfly, zonder titel



    En met titel



    Geen idee of eht iets is, maar I tried! ^^
    Die is leuk. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Die is leuk. (:


    Idd, heel mooi! Dankjewel!


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn tweede poging:


    For those I love, I will sacrifice

    Ik zal er nog wel eentje willen proberen, maar ik ben nu van plan om ook eerst die van mijn coverstore voor te laten gaan, dus ik heb geen idee of ik het nog haal... Ach, vast wel. (bloos)
    Tenzij je eerder gaat kiezen natuurlijk.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik zal er nog wel eentje willen proberen, maar ik ben nu van plan om ook eerst die van mijn coverstore voor te laten gaan, dus ik heb geen idee of ik het nog haal... Ach, vast wel. (bloos)
    Tenzij je eerder gaat kiezen natuurlijk.


    Nee ik ga niet eerder kiezen dan de 20e c;


    Happy Birthday my Potter!

    Dit is mijn eerste poging. Om eerlijk te zijn: Ik vind 'm vrij geslaagd om het met een stom programma als picmonkey gemaakt te moeten hebben omdat mijn photoshop op mijn laptop staat en die serieus naar de zak is. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nenya schreef:
    Dit is mijn eerste poging. Om eerlijk te zijn: Ik vind 'm vrij geslaagd om het met een stom programma als picmonkey gemaakt te moeten hebben omdat mijn photoshop op mijn laptop staat en die serieus naar de zak is. :'D


    Haha ik heb de mijne ook met picmonkey en pixlr gemaakt hoor. (A)


    The Definition of Insanity

    Merchantson schreef:
    (...)

    Haha ik heb de mijne ook met picmonkey en pixlr gemaakt hoor. (A)


    Kan zijn, maar ik kan niet overweg met picmonkey. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn laptop is dood ontzettend sloom, dus ik ga iets proberen op mijn iPad. Hopelijk nog op tijd! (A)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ga toch nog eens proberen, kan vast geen kwaad.


    obsessive rage

    Ik ga nog een maken, heb wat nieuwe dingen geleerd!


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein



    zeg maar als je iets aangepast wilt hebben


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Vind je hm wat?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 22:30 ]


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Taytay schreef:



    zeg maar als je iets aangepast wilt hebben


    Heel mooi! Kan ik niet tegenop denk ik ;)


    You can only love someone... If you first love yourself.