• Cover is gekozen

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 20:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga ook iets proberen denk ik, zal kijken of het voor die tijd af kan zijn ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    Ik ga ook iets proberen denk ik, zal kijken of het voor die tijd af kan zijn ^^


    Alvast bedankt c:


    Happy Birthday my Potter!



    Is dit iets? Ik kan alles nog veranderen als je wilt. Het is mijn eerste probeersel, misschien dat ik nog iets probeer.


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:



    Is dit iets? Ik kan alles nog veranderen als je wilt. Het is mijn eerste probeersel, misschien dat ik nog iets probeer.


    Oh, ik vind hem echt best wel cool! Vooral het middenstuk met de sekte en de titel. Ik mis alleen een beetje het avontuurlijke en de Indische en Sri Lankaanse sfeer. Misschien dat aan de bovenkant een ander plaatje dat op zou lossen? Idk?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zal er morgen wel wat tijd voor vinden ^^ Blij dat je de mantels leuk vind, dat was mijn grootste zorg XD


    For those I love, I will sacrifice



    Nou ik heb eens wat geprobeert aangezien ik me verveelde haha ik kan alles nog veranderen als je wilt, so what do you think? c:


    I might not be the same, but that's not important.

    Snapback schreef:



    Nou ik heb eens wat geprobeert aangezien ik me verveelde haha ik kan alles nog veranderen als je wilt, so what do you think? c:


    Dankjewel, ik heb alleen liever een verticale cover ipv een horizontale.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil ook wel wat proberen, maar ik ben hartstikke slecht hierin. Ik waarschuw even, zodat je straks niet heel erg teleurgesteld bent :3 Hehe~


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Dae schreef:
    Ik wil ook wel wat proberen, maar ik ben hartstikke slecht hierin. Ik waarschuw even, zodat je straks niet heel erg teleurgesteld bent :3 Hehe~


    Nou ik vind het überhaupt al heel leuk wanneer mensen het willen proberen, dus teleurgesteld ben ik niet zo snel hoor. Bovendien zal het vast wel meevallen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil nog wel wat proberen. :3
    even dit stukje af schrijven en daarna zal ik iets proberen ^-^


    take me back to the basics and the simple life

    Meh, sorry! Maar het lukt echt niet D:


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil wel iets proberen, maar het is vast niet heel goed...


    obsessive rage

    Eeehhh... Tja... Hopelijk niet te erg...


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    Eeehhh... Tja... Hopelijk niet te erg...



    Nee hoor, alleen een beetje klein formaat en wat moest het vuur voorstellen?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb ook een poging gedaan...

    Zonder titel e.d.



    Met dragonfly, zonder titel



    En met titel



    Geen idee of eht iets is, maar I tried! ^^


    The Definition of Insanity