• Met toestemming van Dysphoria, die de Quizlet Verkiezingen van 2013 heeft georganiseerd (voor de nieuwsgierige mensen: topic 1 & 2 en de uitslag).

    Hoe werkt dit?
    Met jullie hulp! Om te beginnen moeten er namelijk eerst dingen worden genomineerd. Dit kan tot en met 31 december. Vervolgens zal er gestemd worden en wordt per categorie de winnaar bekend gemaakt.

    Hoe nomineer ik iemand/iets?
    Het is 23:59 op 31 december geweest, dus de nominaties zijn gesloten!

    Hoe wordt er gestemd?
    Er zullen twee stemrondes zijn. De eerste is alleen voor categorieën waarin er meer dan tien nominaties zijn, zodat dat aantal verkleind kan worden naar iets wat in één poll past. Ik zal de verdeling over de polls per categorie laten bepalen door een website zoals deze, om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
    In de tweede ronde is er voor iedere categorie één poll en worden de uiteindelijke winnaars gekozen.

    FAQ

    Mag ik meerdere personen/creaties nomineren?
    Ja, dit mag. Als je denkt dat meerdere personen/creaties een plaats verdienen, dan mag je dat gewoon doorgeven.

    Mag ik mezelf of een van mijn eigen creaties nomineren?
    Nee, dit mag niet. Nominaties van accounts die er overduidelijk fake uitzien (bijvoorbeeld pas een paar dagen oud of bijna geen forumposts) zullen om deze reden worden geweigerd. Houd het alsjeblieft eerlijk, mensen!

    Moet ik mijn nominaties verantwoorden?
    Dit is niet verplicht, maar is wel leuk, vooral voor degene die genomineerd wordt.

    Mag ik een crewlid nomineren als user van het jaar?
    Ja, dat mag. Crewleden zijn ook users van Quizlet. Bij crewlid van het jaar gaat het meer over hoe ze als crewlid zijn en bij user van het jaar meer over hoe ze zijn als user.

    Mag ik (creaties van) inactieve/gebande users nomineren?
    Dat hangt een beetje van de categorie af. Reacties of topics van inactieve of (niet permanent) gebande users wat mij betreft wel, want dat ga ik niet controleren. Creaties, profielen en de users zelf liever niet (je kunt immers hun profiel niet zien en bij inactieve users staan ook alle creaties op inactief, als ik me niet vergis), tenzij het om een geband persoon gaat die tegen 1 januari weer terug zal zijn, als de stemrondes beginnen.

    Maakt het jaar uit bij creaties?
    Nee, het jaar maakt op zich niet uit voor stories, quizzen, gedichten en columns. Iets wat uit eerdere jaren komt kan immers ook dit jaar nog wel heel populair of heel belangrijk voor mensen zijn geweest. Topics en reacties wel het liefst uit 2014.

    Zijn ex-crewleden die in 2014 zijn gestopt ook genomineerd?
    Ja! Iedereen die in 2014 deel van de crew is geweest zal automatisch worden genomineerd, dus ook mensen die inmiddels zijn gestopt.

    Kan ik ook ergens op Emma/Krull en Rutger stemmen?
    Ja, dat kan. Zij zullen meedoen aan de modpolls. Dat klopt natuurlijk niet helemaal, maar een aparte categorie voor admins werkt ook niet, met maar twee mogelijke kandidaten.

    Moet je naamsveranderingen doorgeven?
    Dat mag, maar het hoeft niet. Er zullen altijd wel mensen zijn die dat vergeten, dus het valt toch niet goed bij te houden. Ik zal als de nominaties sluiten controleren of de namen dan nog kloppen.

    Mag je ook creaties nomineren van de jubileumwedstrijden?
    Ja, dat mag.

    Mag de reactie een reactie op een story of andere creatie zijn?
    Ja, dat mag. In dat geval zal ik dus een link naar (het juiste hoofdstuk van) de creatie nodig hebben, niet naar een topic.

    Als mijn profiel is genomineerd, mag ik dat dan nog aanpassen?
    Ja, want aan veel van de stories wordt ook gewoon nog gewerkt. Het zou wel handig zijn als je er tijdens de stemrondes (vanaf 1 of 2 januari voor zo'n twee weken) niet al te veel aan zou veranderen, want het kan wat verwarrend worden als mensen de ene dag op je stemmen en ze je profiel de volgende dag niet meer kunnen herkennen. Maar op zich kan ik je niet stoppen, als je het toch wilt aanpassen. Je zult er niet voor worden gediskwalificeerd.

    Mag ik voor Story van het jaar een one-shot nomineren?
    Ja, dat is geen probleem.


    Stemmen || Tweede ronde

    Jullie hebben twee weken, dus tot dinsdag 27 januari 23:59 om te stemmen.
    Je mag op iedere poll stemmen, maar wel telkens maar één keer per poll. Houd het alsjeblieft voor iedereen leuk! Er valt niets te winnen behalve de eer en hoe eervol is het nou als je wint door vals te spelen?
    Als je je username verandert hoef je dat niet meer door te geven! Het is voor mij simpelweg onmogelijk dat bij te houden in alle polls.

    1 - Story van het jaar || Poll
    2 - Quiz van het jaar || Poll
    3 - Gedicht van het jaar || Poll
    4 - Lijstje van het jaar || Poll
    5 - Column van het jaar || Poll
    6 - Topic van het jaar || Poll
    7 - Reactie van het jaar || Poll
    8 - Profiel van het jaar || Poll
    9 - User van het jaar || Poll
    10 - Moderator/Admin van het jaar || Poll
    11 - Bemiddelaar van het jaar || Poll
    12 - Bèta van het jaar || Poll
    13 - Columnist van het jaar || Poll

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 0:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sacramental schreef:
    Holy fuck, "Observaties van een muurbloem ~ [OP]" heeft 4O stemmen. o:


    Echt super lief van al die lezers dat ze erop stemmen ^^ (van de lezers van andere verhalen trouwens ook, de stories zijn echt populair!)


    Happy Birthday my Potter!

    Miss klinkt dit nu een beetje flauw, sorry :$

    Maar ik wou zeggen dat t bij story's basically Observaties van een Muurbloem is VS The Bet en dan de rest :') qua stemmen aantal. Want The Bet komt redelijk close met 33 stemmen (;


    I know, that you know, that I know; you know?

    Sacramental schreef:
    Holy fuck, "Observaties van een muurbloem ~ [OP]" heeft 4O stemmen. o:

    Rider schreef:
    Echt super lief van al die lezers dat ze erop stemmen ^^ (van de lezers van andere verhalen trouwens ook, de stories zijn echt populair!)


    Ja, ik vind het zelf ook ongelofelijk! Het lijkt wel gisteren dat ik drie Abo's had... Ik vind het echt fan-tas-tisch dat ze allemaal stemmen, ik had geen mooier compliment kunnen bedenken, dus ik kan ze niet vaak genoeg bedanken, ze zijn echt de wereld voor mij. Het is gewoon zo onwerkelijk allemaal, zeker omdat het een OP is... ^.^ Zo blij!

    Scire schreef:
    Miss klinkt dit nu een beetje flauw, sorry :$

    Maar ik wou zeggen dat t bij story's basically Observaties van een Muurbloem is VS The Bet en dan de rest :') qua stemmen aantal. Want The Bet komt redelijk close met 33 stemmen (;


    Klinkt helemaal niet flauw. :) Ik voel The Bet naderen, echt doodeng... xD Natuurlijk zou ik tegen mijn verlies kunnen, maar het is toch wat beangstigend om iedere keer op Q in te loggen, je vingers te kruisen en te hopen dat je nog niet ingehaald bent.

    Nog eens bedankt aan iedereen die gestemd heeft trouwens, dit is fenomenaal. x

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 11:54 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    (...)

    Klinkt helemaal niet flauw. :) Ik voel The Bet naderen, echt doodeng... xD Natuurlijk zou ik tegen mijn verlies kunnen, maar het is toch wat beangstigend om iedere keer op Q in te loggen, je vingers te kruisen en te hopen dat je nog niet ingehaald bent.

    Nog eens bedankt aan iedereen die gestemd heeft trouwens, dit is fenomenaal. x

    Volgens mij bedoelde ze meer dat de stemmen nu zo verdeeld zijn, dat alle verhalen behalve The Bet en Observaties van een muurbloem zo goed als afgeschreven zijn, want de kans is klein dat iemand ze nu nog in kan halen zonder vals te spelen. x)

    Maar goed, volgens mij is dat bij een heel aantal polls inmiddels al wel zo. Het zou pas echt knap zijn als het een nek-aan-nek race zou blijven tussen alle opties op alle polls. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dinsdag 27 januari 23:59 mag ik eindelijk weer mijn profiel veranderen._O_


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Dinsdag 27 januari 23:59 mag ik eindelijk weer mijn profiel veranderen._O_


    Haha ;3


    26 - 02 - '16

    Ohw oops... Helemaal vergeten :x


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Ohw oops... Helemaal vergeten :x


    Stemmen kan nog steeds! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sacramental schreef:
    Dinsdag 27 januari 23:59 mag ik eindelijk weer mijn profiel veranderen._O_
    Hihi ja idd. Niet dat ik hem niet mooi vind atm, maar de kerstsfeer is voorbij en omdat het maar niet begint te sneeuwen, verliest hij zijn functie precies wat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb de mijne allang veranderd, maar ja, ik stond er ook niet tussen bij deze poll :W


    26 - 02 - '16

    Really? Heb ik nooit opgemerkt. Veel users zullen hen dat nu wel beklagen, because your profile is pretty!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Really? Heb ik nooit opgemerkt. Veel users zullen hen dat nu wel beklagen, because your profile is pretty!


    Ik ben er nog niet helemaal blij mee, dus ik ga nog wat ontwerpen maken en daaruit kiezen ;3


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Ik ben er nog niet helemaal blij mee, dus ik ga nog wat ontwerpen maken en daaruit kiezen ;3
    Succes, want ik vind hem nu al prachtig. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Succes, want ik vind hem nu al prachtig. :p


    Thank you ;3


    26 - 02 - '16

    Nog drie dagen en een beetje om je stemmen uit te brengen. *O*

    En tot mensen hun profiel weer mogen aanpassen, haha. ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 11:16 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan