• Met trots presenteer ik mijn nieuwe story!
    De proloog staat online!



    Obey
    [oh-bey] Spell Syllables
    verb (used with object)
    to comply with or follow the commands, restrictions, wishes, orinstructions of


    Now if you obey me fully and keep my covenant, then out of all nations you will be my treasured possession. Although the whole earth is mine - Exodus 19:5




    Een waas van witte jurken komt me langzaam voorbij lopen. Stuk voor stuk meisjes van mijn leeftijd in vlekkeloze witte jurken. Lang haar dat normaal opgestoken in hun nek ligt, ligt momenteel los over hun schouders. Ik kijk naar mijn moeder die voor me staat, haar hand ligt beschermend over haar dikke buik. De hand van mijn vader ligt bezitterig in de holte van haar rug. Samen kijken ze glimlachend naar mijn zus. Een van de meisjes in de witte jurken. Haar donkere haar ligt als een schaduw rond haar gezicht. De elf meisjes pakken elkaars handen vast en maken zo een grote kring. Ze zetten simultaan een stap naar links waardoor hun rokken om hun enkels wapperen. Ze vormen samen een slinger van wit katoen. Er staat een man in het centrum van de kring. Elke keer als ik tussen twee van de meisjes door kan kijken vang ik een glimp van hem op. Zijn witblonde haar steekt af tegen zijn spierwitte blouse. Geïnteresseerd probeer ik de ceremonie voor me te begrijpen. Ik zet nerveus een stapje naar voren en werp opnieuw een blik op man die in het middelpunt van de aandacht staat. Een lamp schijnt fel op zijn blonde haar dat daardoor bijna oplicht. Hij lijkt mijn aandachtige blik te voelen want hij heft zijn hoofd naar me op. Een glimlach vormt zich rond zijn lippen. Hij knikt naar me en richt daarna zijn volledige aandacht weer op de meisjes die om hem heen dansen.



    Sekte|n, sekte|s (meerv.)
    religieuze groepering met een dominante leider, die buitenstaanders weert

    Start: 01-01-2015
    Sountrack


    'Nobody said it was easy