• Ik weet niet of jullie het met me eens zijn, maar ik erger me meestal dood aan bepaalde verhalen. Ik zal me even nader verklaren.

    1. Verklap de gegevens over je personage niet in de omschrijving van je quiz! Verweef die gegevens gewoon in je verhaal zelf.
    2. Maak je verhaal zelf, vraag geen andere mensen om ideeën en dergelijke. Als je het helemaal zelf doet, is het persoonlijker en meestal ook beter.
    3. Let op je leestekens en hoofdletters, anders leest je verhaal niet vlot en haken er veel mensen snel af.
    4. Gebruik niet te veel kleur in je quizlets, dat kan storend zijn voor de ogen. Één kleur is nog duidelijk, maar als je voor elke personage een andere kleur gaat gebruiken, wordt het echt te veel.
    5. Gebruik ipv kleuren voor de uitspraken van een personage 'Tekst' of "Tekst".
    6. Als je niet weet hoe je iets schrijft, zoek het op. En zet niet midden in je verhaal (weetikveelhoejehetschrijft! ;D).
    7. Smileys midden in een verhaal zijn ook een grote afknapper voor de meeste lezers.
    8. Laat je dialect even achterwege al je aan een verhaal schrijft. Je doet er niemand plezier mee. ABN is de boodschap.

    Zo. Ik zeg niet dat je mijn raad moet volgen, ik ben ook maar een kind die denkt alles beter te weten. Maar ik wilde gewoon even mijn gezeik melden aan jullie.

    Amélie Nuite.


    Sing the song of the stars for me.

    Je kan er ook bijzetten dat ze het goed in details moeten zetten.
    Fout;

    Jan ging naar Piet.Ze gingen toen samen spelen.

    Juist;
    Jan wou met Piet spelen,dus ging hij naar hem toe.Hij huppelde vrolijk tot het huis van Piet.'Kom je met me spelen?',vroeg Jan.Piet knikte.'Heel graag!' Daarna speelde ze samen tikkertje.


    XD.Het sijn nogal rare voorbeelden maarja xD

    xoxo'


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    1; Doe ik wel o__O
    2; Doe ik ook.
    3; Doe ik ook.
    4; Ik gebruik alleen voor de POV's kleur
    5; Doe ik.
    6; Doe ik soms, anders zoek ik het op of ik schrijf het hoe ik denk dat je het schrijft ><
    7; F*CK DE SMILES
    8; 'k heb geen dialect 0:]

    Ik vind dat ik wel goed typ ><
    Maarja...

    AMEN <3


    SimplePlanLove<3

    dat chattaal/dialect is vreselijk. ik lees ook alleen maar quizzen die dat niet hebben.
    en zelf let ik op al die punten. bij mij zul je echt geen smileys middenin mijn verhaal vinden. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je kan er ook bijzetten dat ze het goed in details moeten zetten.
    Fout;
    (...)

    XD.Het sijn nogal rare voorbeelden maarja xD

    xoxo'
    je vergeet dat de deur nog open moet :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Alles is hier gewoon GELIJK :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind dat je punten helemaal kloppen. (:

    Laten veel quizschrijvers zich hier alsjeblieft aan houden.
    -smeekbede-
    kan dit niet in het reglement of zo?


    No growth of the heart is ever a waste

    Laten veel quizschrijvers zich hier alsjeblieft aan houden.
    -smeekbede-
    kan dit niet in het reglement of zo?

    Ooh, Rutger, waar zijt gij? :'D

    Amen to that


    Only losers can act the way you do

    Jep, je hebt gelijk.
    Ik lees ook geen verhalen als ze hier niet aan voldoen, en zelf schrijf ik m'n verhalen ook zo =D

    Laten veel quizschrijvers zich hier alsjeblieft aan houden.
    -smeekbede-
    kan dit niet in het reglement of zo?

    waar is Rutger?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je kan er ook bijzetten dat ze het goed in details moeten zetten.
    Fout;
    Jan ging naar Piet.Ze gingen toen samen spelen.

    Juist;
    Jan wou met Piet spelen,dus ging hij naar hem toe.Hij huppelde vrolijk tot het huis van Piet.'Kom je met me spelen?',vroeg Jan.Piet knikte.'Heel graag!' Daarna speelde ze samen tikkertje.


    XD.Het sijn nogal rare voorbeelden maarja xD

    xoxo'

    Aan die manier van schrijven erger ik me ook. Je gebruikt totaal geen spaties. Na iedere punt of komma die je plaatst, hoort een spatie.


    Bored.

    (...)
    waar is Rutger?

    Niet hier.


    Bored.

    idd, dat zijn precies de punten waar ik op afknap (naja, emoticons vind ik nog wel meevallen, als het er niet veel te veel zijn)


    I am an idiot, I move.

    Lauss zei op 11 jan 2009 - 13:45:

    Maar bij sommige verhalen heb je wel een proloog nodig, die info verteld over de personen die erin voorkomen. anders snap je bij sommige serie's geen bal van het verhaal

    Ja, maar om het nu zo te doen;
    Naam; Pietje.
    Woonplaats; Bij Paulus de boskabouter.
    Leeftijd; 112
    Vriendjes; Grote smurf en Smurfin.
    Grote liefde; Paddestoelensoep.

    Dát bedoeld ze.
    Btw; Lauss heeft haar eigen bericht verwijderd.


    Bored.