• Ik weet niet of jullie het met me eens zijn, maar ik erger me meestal dood aan bepaalde verhalen. Ik zal me even nader verklaren.

    1. Verklap de gegevens over je personage niet in de omschrijving van je quiz! Verweef die gegevens gewoon in je verhaal zelf.
    2. Maak je verhaal zelf, vraag geen andere mensen om ideeën en dergelijke. Als je het helemaal zelf doet, is het persoonlijker en meestal ook beter.
    3. Let op je leestekens en hoofdletters, anders leest je verhaal niet vlot en haken er veel mensen snel af.
    4. Gebruik niet te veel kleur in je quizlets, dat kan storend zijn voor de ogen. Één kleur is nog duidelijk, maar als je voor elke personage een andere kleur gaat gebruiken, wordt het echt te veel.
    5. Gebruik ipv kleuren voor de uitspraken van een personage 'Tekst' of "Tekst".
    6. Als je niet weet hoe je iets schrijft, zoek het op. En zet niet midden in je verhaal (weetikveelhoejehetschrijft! ;D).
    7. Smileys midden in een verhaal zijn ook een grote afknapper voor de meeste lezers.
    8. Laat je dialect even achterwege al je aan een verhaal schrijft. Je doet er niemand plezier mee. ABN is de boodschap.

    Zo. Ik zeg niet dat je mijn raad moet volgen, ik ben ook maar een kind die denkt alles beter te weten. Maar ik wilde gewoon even mijn gezeik melden aan jullie.

    Amélie Nuite.


    Sing the song of the stars for me.

    Jah xD dat doe ik XD aangezien ik kleuren zelf ook zo storend vind ö

    Voor elke personage een andere kleur is indd storend. Maar soms hebben andere personen wel leuke ideen en word het verhaal wel leuker door die ideen erin te verwerken xD

    Ik erger me ook dood daaraan XD
    Amen _O_

    PS. Mijn complimenten aan jouw SA Rode sneeuw die is fxcking mooi :O [/reclame]


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik erger me ook dood daaraan XD
    Amen _O_

    PS. Mijn complimenten aan jouw SA Rode sneeuw die is fxcking mooi :O [/reclame]

    Dankje ;D


    Sing the song of the stars for me.

    YEAH
    iemand die er ook last van heeft :'D!


    I recycle my thoughts.

    Ik irriteer me aan smileys midden in het verhaal.

    Voorbeeld: "Ja dat lijkt me heel leuk :D" "Maar ik kan niet :("
    "Maar ik ga wel mee hoor :P"

    ik wil altijd zelf uitvogelen of ze vrolijk zijn ja of nee. Of dat die dingen zo worden geschreven
    Pietje: Ja inderdaad
    Jantje: Echt nie
    Pietje: WELLES
    Jantje: Stommert

    Inderdaad, die zijn ook vreselijk! [/Gaat even in het topic zetten]


    Sing the song of the stars for me.

    Ik kan me ook doodergeren aan mensen die niet goed Nederlands schrijven. Op MSN boeit het me niet, maar in verhalen wel.
    Voor de rest heb je gelijk^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Go Amelle. :'D

    Agree.
    Ontzettend storend (:

    Jij gelijk hebbe ;)


    Your Butt is Mine!

    woehoehoe =D ik ben door de test heen gekomen x3 ik hou me aan al die dingen, dude :'D
    en het is idd vreselijk annoying. ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    uhu jé hebt gelijk! ^^
    K erger me er oowk supr hard aan als mense di dingn doen! .. xD
    najhaa..

    xx.

    _O_ Amen


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Girl; your so right!!_O_
    Ik let ook altijd op die punten!^^

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.