• Mijn oude username Vergilius wordt vervangen door Offside. ^^.
    Speciaal om te shippen met Xanthe beginnend met Off. Wilde eerst Offline, maar die was al geclaimd

    Bij deze, de verandering. Je zal me nog herkennen aan mijn avatar en signature. Hebben jullie ook usernameships? Zoals Gail en Annemarije.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gaaf!

    Mijn username is niet echt een Ship. Het is gewoon de bijnaam van Narcissa Malfoy.:D


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik heb er ooit één gehad met Ellison (Initiation, zij was Initiate), met Beatle (COBAlN (met L), zij was C0BAIN) en met Sheppard (24601, zij was Valjean), maar nu niet, neen. (: Ik vind 'm wel gaaf!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Numenor schreef:
    Ik heb er ooit één gehad met Ellison (Initiation, zij was Initiate), met Beatle (COBAlN (met L), zij was C0BAIN) en met Sheppard (24601, zij was Valjean), maar nu niet, neen. (: Ik vind 'm wel gaaf!


    Oeh, die namen herinner ik me nog, ik vond het irritant :'D wel blij dat het kleurtje de verwarring oploste. c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yongsteeerr! Me likess. c:

    Ik heb ooit met Marlijn (Mallory), Bourne en Ultimatum gehad en met Naomi (Mortensen) Faelan en Anthoneh naar onze RPG personages. En I like the naaaame.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh, wait, ik heb ook ooit eens een naam genomen die matchte met iemand anders z'n naam, maar dat was niet gewoon om te matchen, dat heb ik twee keer gehad. De tweede keer heb ik 'm echter wel teruggenomen en de andere persoon ook, om te matchen, haha.
    En niet te vergeten: Grohl met Novoselic, 'f course. ^^

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 16:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I like it!


    26 - 02 - '16

    I like your username!!

    Haha, offside, dat schreeuw ik bijna elke wedstrijd die ik kijk :') (maar dan meestal in het duits :') )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Thanks that you like it. ^^. c:

    @ Gaudino: Hahaha :'D leuk om te weten, dat je mijn naam altijd roept. ^^.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hehe, matchende usernames zijn altijd leuk :'D

    Ik en Kiliel nu ook ^^


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Kiriel schreef:
    Hehe, matchende usernames zijn altijd leuk :'D

    Ik en Kiliel nu ook ^^


    Wow, was nu wel even verward. Zag het verschil niet :') Hahaha, ja, altijd leuk. ^^.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys