• Hoi allemaal!

    Een tijdje geleden ben ik weer begonnen met het spelen van de Sims. Nu vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die vrienden willen worden op de Sims community? Dan kunnen we elkaar gifts sturen en gebruik maken van SimPort. Op dit moment heb ik geen actieve vrienden dus kan ik mijn sims nergens naartoe sturen via SimPort. SimPort is een deel van het uitbreidingspakket Showtime waarbij je jouw zanger/goochelaar/acrobaat op een soort 'tour' kunt sturen. Dan treden ze op in de steden van je vrienden. Mijn account is xShameonyou dus voeg mij toe als het je leuk lijkt (:

    Fijne feestdagen!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 13:56 ]


    No guts no glory.

    Je kunt mij wel toevoegen, speel het niet meer zo vaak maar vind het wel lachen :')
    Let niet op de naam; BananenSplit11 :Y)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 14:05 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    Je kunt mij wel toevoegen, speel het niet meer zo vaak maar vind het wel lachen :')
    Let niet op de naam; BananenSplit11 :Y)


    Jeej ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd! x


    No guts no glory.

    Voeg mij maar toe : LolWutGirl

    zit vaak de sims 3 te spelen, maar ik he geen idee hoe dat met accounts werkt XD

    Ik speel niet online, dus aan mij zal je niet veel hebben als vriend.


    16 - 09 - '17

    Oh ik wil ook zoooo graag weer Sims spelen! Jammer genoeg kost dat spel 40/50 euro...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    WolfyBlackheart schreef:
    Voeg mij maar toe : LolWutGirl

    zit vaak de sims 3 te spelen, maar ik he geen idee hoe dat met accounts werkt XD


    Maakt niet uit, ik voeg je wel toe. Op thesims3.com kun je inloggen en mij accepteren. Vervolgens kun je via diezelfde website cadeautjes sturen naar je vrienden, dit kan ook in het spel zelf bijvoorbeeld via de telefoon van je sim. Wanneer je het spel hebt geopend staat SimPort in het optie menu (:


    No guts no glory.

    Eledhel schreef:
    Oh ik wil ook zoooo graag weer Sims spelen! Jammer genoeg kost dat spel 40/50 euro...


    Heb je de sims 4 al? Op Origin is een aanbieding, hij is nu te koop voor 29,99! De aanbieding duurt nog tot morgen middag. Op bol.com is de sims 3 ook te koop als starterspakket van 31,99. Dat is inclusief het uitbreidingspakket Na Middernacht en het accessoirespakket Luxe Accessoires. En natuurlijk bestaat altijd nog marktplaats, misschien heb je er wat aan (:


    No guts no glory.

    Pia schreef:
    (...)

    Heb je de sims 4 al? Op Origin is een aanbieding, hij is nu te koop voor 29,99! De aanbieding duurt nog tot morgen middag. Op bol.com is de sims 3 ook te koop als starterspakket van 31,99. Dat is inclusief het uitbreidingspakket Na Middernacht en het accessoirespakket Luxe Accessoires. En natuurlijk bestaat altijd nog marktplaats, misschien heb je er wat aan (:

    De Sims kan je toch maar een keer installeren? Tweedehands vind ik best eng.

    Dertig euro is wel heel veel, vind jij dat niet? Voor een computerspel?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Deal gemaakt met mijn ouders. Ik krijg de Sims 4 voor mijn verjaardag!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    De Sims kan je toch maar een keer installeren? Tweedehands vind ik best eng.

    Dertig euro is wel heel veel, vind jij dat niet? Voor een computerspel?
    30 euro is nog niks, 30 euro is gewoon veel voor een spel zoals de Sims, ja. Nieuwe kosten meesten 60/70 euro voor next gen :')

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 3:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Eledhel schreef:
    (...)
    De Sims kan je toch maar een keer installeren? Tweedehands vind ik best eng.

    Dertig euro is wel heel veel, vind jij dat niet? Voor een computerspel?


    Het spel is pas net uit dus ik vind het wel meevallen, normaal kost hij 60/70 euro. De codes kun je wel vaker gebruiken volgens mij, ik heb mijn sims 3 spellen namelijk allemaal tweedehands. Op internet staan ook veel codes die vaker te gebruiken zijn. Maar super leuk dat je de sims 4 krijgt! In januari komt het eerste 'uitbreidingspakket' uit.


    No guts no glory.

    Ik heb Sims 4 telt dat ook?


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    Ik heb Sims 4 telt dat ook?


    Ja hoor! Volgens mij kun je elkaar dan geen cadeaus sturen, maar dan kunnen we elkaar wel volgen in de gallery. Mijn sims 4 account is DemiPia (:


    No guts no glory.

    Ik speel echt heel vaak De Sims 4 en ben er eigenlijk best wel verslaafd aan, maar heb met niemand contact in de Gallery.
    Misschien wel leuk om spullen uit te wisselen, of zo? ;)
    Ik weet mijn account niet uit mijn hoofd, maar het is: Anniekjeeee, Anniekjeee, Anniekjeeee1998, Anniekjeee1998 of JustAnniekXO
    Ik ben te herkennen aan de huishoudens: Andrews, Thomson, Lovebird, Stone en Parker.
    Sorry voor de vele namen, maar ben bij familie en kan het hier niet nakijken! :S


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    xStayPositive schreef:
    Ik speel echt heel vaak De Sims 4 en ben er eigenlijk best wel verslaafd aan, maar heb met niemand contact in de Gallery.
    Misschien wel leuk om spullen uit te wisselen, of zo? ;)
    Ik weet mijn account niet uit mijn hoofd, maar het is: Anniekjeeee, Anniekjeee, Anniekjeeee1998, Anniekjeee1998 of JustAnniekXO
    Ik ben te herkennen aan de huishoudens: Andrews, Thomson, Lovebird, Stone en Parker.
    Sorry voor de vele namen, maar ben bij familie en kan het hier niet nakijken! :S


    Haha ik zal kijken of ik je kan vinden! En anders kun jij mij toevoegen, mijn account is DemiPia. Let niet op mijn bouwskills hihi


    No guts no glory.