• Oké help. Vandaag heb ik Google al op verschillende manieren afgezocht. Het plaatje hieronder heb ik een flink poos geleden gemaakt. Ik heb deze toen voor RTL Late Night opgestuurd maar ik wil graag een nieuwe maken voor op mijn kamer. Ik krijg echter hem nergens gevonden in een goede kwaliteit hetzelfde als deze. Ik heb ook geen idee meer waarvan ik hem heb gehaald. Dus iemand die me kan helpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Avarosa schreef:
    Nuja als het de foto niet is die ik heb gepost, weet ik totaal niet wat je zoekt hoor.
    de foto die je gepost is is wel zo'n soort. maar hij is qua gezicht anders. Ook is deze niet scherp als ik hem uit wil vergroten om tek unnen printen. Maar wel erg bedankt jullie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hij is 1275x1650 groot. En natuurlijk is ie niet hetzelfde, die zijn de normale proporties en die op jouw tekening is een wat uitgezaktere versie, waarschijnlijk door het verkeerd vergroten van de foto.
    En als je hem zelf wilt maken dan doet de pixeligheid er toch niet toe, want nu hoor je hem alleen maar over te schilderen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit soort dingen mogen niet!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 9:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 dec 2014 - 10:38 ]


    26 - 02 - '16