• Oké help. Vandaag heb ik Google al op verschillende manieren afgezocht. Het plaatje hieronder heb ik een flink poos geleden gemaakt. Ik heb deze toen voor RTL Late Night opgestuurd maar ik wil graag een nieuwe maken voor op mijn kamer. Ik krijg echter hem nergens gevonden in een goede kwaliteit hetzelfde als deze. Ik heb ook geen idee meer waarvan ik hem heb gehaald. Dus iemand die me kan helpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Snij het kader eens uit en zoek dan een op google aan de hand van een foto. Mss vind je hem dan wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe kun je hem op google zoeken als je hem uitsnijd dan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Is dit hem niet?


    I'm your little ray of pitch black.

    dat is hem wel maar ik wil hem graag in dat zwartm et wit. Als je dat in Word nu doet dan krijg je het precies tegen over gesteld waarin bijna alles zwart is en dat wil ik juis niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    dat is hem wel maar ik wil hem graag in dat zwartm et wit. Als je dat in Word nu doet dan krijg je het precies tegen over gesteld waarin bijna alles zwart is en dat wil ik juis niet


    Hmm... ik heb even gekeken of ik hem verder kon vinden online, helaas niet. Ik weet wel dat het niet in negatief is, maar dat er "drempel" voor gebruikt is, maar het plaatje is daarna uitgesneden, want de achtergrond wordt dan zwart.

    Maar je zoekt op Google door Google Afbeeldingen open te hebben, waarna je de foto er - vanaf het internet - simpelweg naartoe sleept. Dan krijg je een uitschuifbalk met uitleg als je het sleept in het betreffende tabblad, en dan kun je de foto laten vallen waar je normaal tekst typt, en dan krijg je voorbeelden en zo. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    ahha oke ik zal eens kijken. Ben inmiddels druk bezig met een ander plaatje maar die wil ik graag nogmaals maken ondanks dat het drie uur werk was was hij wel erg mooi geworden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    het lukt mij niet. Ik krijg dan alleen gekleurde ruimtes met een simpel portretje =C


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    het lukt mij niet. Ik krijg dan alleen gekleurde ruimtes met een simpel portretje =C


    Heb je de foto ook uitgesneden zoals Avarosa zei? Want Google vind afbeeldingen die erop lijken, en als je hem goed uitsnijd heb je een grotere kans dat je het juiste plaatje kunt vinden.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ergens in je instellingen kan je zoeken op afbeelding ipv kernwoorden en dan zoekt hij gelijke foto's


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    met uitsnijden lukt het me oko niet. het kan ook zijn dat ik iets fouts doe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Misschien kun je het hiermee proberen? Ik had hem uitgesneden voor je, maar wat wit hoorde te zijn had een blauwe gloed. De lijst die er dan volgt voor mogelijke foto's is me teveel om doorheen te kijken, maar misschien is zoeken zo makkelijker?


    I'm your little ray of pitch black.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    super bedankt voor julli ehulp maar ik krijg hem nog steeds niet gevonden. Bij de bovenste uitgesneden krijg ik allemaal andere soorten mensen in dezefde stijl.
    Bij de tweede niet de Niall die ik zoek. Ik geef het op en zoek morgen wel verder ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is jammer dat je geen duidelijke foto van boven hebt gemaakt, zodat zijn hoofd niet misvormd was op mijn foto. Dan zou het wat gemakkelijker gaan. In elk geval succes met je zoektocht!


    I'm your little ray of pitch black.

    Nuja als het de foto niet is die ik heb gepost, weet ik totaal niet wat je zoekt hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?