• The soulmate experiments

    Het moment dat je je zielsverwant ontmoet kan je kleuren zien, tot op dat moment zie je alles in zwart, wit en grijs. Het moment dat je zielsverwant sterft, verdwijnen ook de kleuren. Sommige mensen ontmoeten nooit hun zielsverwant. Sommige mensen ontmoeten wel hun zielsverwant, maar zijn niet de zielsverwant van hun zielsverwant. Sommigen vinden hun zielsverwant en leven de rest van hun leven gelukkig samen.

    Een groep jongeren, die elkaar nog nooit ontmoet hebben en die allemaal uit de Benelux komen worden uitgenodigd om mee te doen aan een sociaal experiment. Dit experiment is een samenwerking van de landen van de Benelux en een groep wetenschappers. De wetenschappers willen er achter komen hoe zielsverwanten werken en of jongeren relaties durven te beginnen zonder zielsverwanten.
    De jongeren, als ze accepteren natuurlijk, worden in een groot huis neer gezet zonder begeleiders en zullen voor enkele maanden bekeken worden door de wetenschappers via camera’s (die natuurlijk niet in bad- en bedkamers hangen).

    Locatie:


    Rollen:
    Meisjes:
    - Alissa Levena Navarro Keynes
    - Emily June Hale TheHangingTree
    - Gereserveerd Burnley
    - Serena Grier MAYBENOT
    - Cassandra Isa Martinez Orton
    LILY JUNE ADAMS. TheHangingTree
    Jongens:
    - Jona van Vliet Geleninja
    - Buchanan McEachern Burnley
    - Dante William Darbyshire Drifted
    - Cal Williams NoStranger
    - Luke Connor Parker ComingToTheTree
    - Flynn Jones Newt_Runner

    Het begint met dat iedereen naar het huis toe gaat. (een keer in de week, kun je contact maken met je familie of vrienden buiten het huis).

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 17:08 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.


    Luke Connor Parker
    'Bedankt,' zegt ze kortaf. Dan verzacht haar blik een beetje.
    'Jouw haar is bruin.'
    Mijn mond valt nog net niet open. Ik staar haar aan. Hè? Dus ze is wel mijn Soulmate?
    Het kost moeite om niet op een stoel te gaan staan dansen. Dus ik heb een Soulmate (yeah).
    Maar in de plaats daarvan glimlach ik alleen maar naar haar.
    'Ga je mee een kamer uit zoeken?' vraag ik, met een blik op de trap die naar de kamers leidt. Emily knikt, en samen lopen we de trap op.


    “A queen will always turn pain into power.”



    Caleb "Cal" Williams

    Hij bekijkt zijn haar en ik werp een snelle blik in een spiegel die tegenover me in de kamer hangt. Mijn haar is inderdaad bruin, net zoals mijn ogen. Zo veel jaren heb ik me afgevraagd hoe ik eruit zou zien in kleur en nu weet ik het eindelijk.
          'Wat is hier gênant aan dan?' Hij grijnst en ik glimlach, waarna ik naar de grond kijk. Dit alleen al is gênant. Ik kijk weer naar hem en lach dan even ongemakkelijk. Hoe kan hij dit niet gênant vinden?
          'Sorry, ik ben niet zo sociaal,' besluit ik maar te zeggen. 'Weet jij waar we onze spullen kwijt kunnen?'


    Spoiler alert: you will save yourself


    Jona van Vliet


    'Sorry, ik ben niet zo sociaal,' zei hij en ik knik begrijpend. 'Weet jij waar we onze spullen kwijt kunnen?'
    'Waarschijnlijk moeten we ze gewoon op een slaapkamer leggen,' zei ik schouderophalend. 'Zullen we een kamer dicht bij elkaar nemen?' Ik kijk het huis nogmaals rond en besef hoe anders het er uit zag nu ik het met kleur kon zien. 'Zullen we het huis gaan verkennen voordat alle goede slaapkamers al ingenomen zijn?'


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.


    Flynn Jones

    Ik hoor de geluiden van de verschillende mensen in het huis, maar ik voel er echt niets voor om me tussen hen te mengen. Al zal het natuurlijk wel moeten. Ach, ik zal zo wel weer naar beneden gaan. Ik kijk nog even door het raam voor ik weer de trap afloop en naar de mensen in de woonkamer loop, die ik net heb gemeden. "Hey, ik ben Flynn." zeg ik, tegen niemand in het bijzonder. Ik ga op een van de banken zitten. "Een van jullie hun soulmate al gevonden?" Mijn stem klinkt koel, maar als je goed zou kijken zou je zien dat ik totaal niet ontspannen was. Door de jaren heen had ik alleen goed geleerd mijn gevoel te verbergen. Ik had geleerd om alles te verbergen. Dat ik gepest werd, dat mijn ouders me sloegen. Daar moest ik wel aan denken, dat ik niet zomaar met mensen hier zou gaan zwemmen, ofzo, dan zouden ze meteen de blauwe plekken zien. Ik richt mijn ogen op de grond en trek een been ook op de bank, verder niet zo goed wetend wat ik moet zeggen. Wat als iemand meteen mij ziet als soulmate? Wat als ik diegene niet zie als soulmate? Zou ik wel een soulmate hebben?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    (nog een gelukkig nieuw jaar iedereen!!)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    (hetzelfde!, en de rest oookk x)


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake