• Wist niet zeker of dit topic bij 'liefde, vriendschap & familie' of bij 'Feestdagen' hoorde, dus hij staat hier.


    Mijn super geweldige hondje Sylas is vandaag alweer een jaar oud! Misschien kunnen een aantal van jullie dit topic nog herinneren. Toen hadden we ze al een tijdje, maar toen waren ze wel nog echte baby hondjes oftewel puppy's, maar nu is Sylas alweer een jaar en Olav wordt dat over drie daagjes. Dus yay, happy birthday Sylas en Olav
    (Ik beloof dat ik niet ieder jaar een topic zal openen als ze jarig zijn, maar hun eerste levensjaar vind ik toch wel belangrijk genoeg voor een topic ^.^)

    Dit is Sylas nu:



    En dit is Olav:



    Oh en ik vind foto's van jullie huisdieren zien ook wel leuk, dus voel je vrij om met ze te pronken in dit topic (;

    Gefeliciteerd voor de hond! Wel een mooie hond trouwens Ö
    Ik heb geen huisdieren meer jammer genoeg.


    16 - 09 - '17

    Wauw. Prachtige honden. Doe ze een leuke verjaardag van mij. (:

    Ik heb een kar Luna, maar ik post later nog wel een foto. (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 20:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heee Aurora, ik wil ook een kar. ^^
    Ik heb een kat, Titus. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil ook mooie witte wolfshonden. D:

    Gefeliciteerd, in ieder geval. :Y)

    Dit is mijn huisdier:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn kat Pim (Acht jaar oud)



    En mijn hond Lucky (Ongeveer zeven jaar oud)


    26 - 02 - '16

    Wat een mooie honden! Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aw, wat leuk. En zulke mooie honden! Geef ze een felicitatie-aai van mij. ^^

    Een vriendin van me heeft laatst nog een soort fotoshoot gehouden met onze hond, Lena. Dit is onze bejaarde dame:


    En hier één van onze twee cavia's, Watson, met een heel klein stukje hond:


    Geen angst trouwens, de cavia was hier niet in gevaar. Onze cavia's zijn zo ongeveer de meest relaxe knaagdieren ter wereld wat betreft neuzen die in hun gezicht worden geduwd en Lena daarentegen is zo'n angsthaas dat ze Watson niet eens recht aan durft te kijken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aaawh. Schattig. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aahw cute!!
    Ik vind zwitserse witte herders heel mooi :Y)

    Ik heb een beetje veel huisdieren om hier een foto van te plaatsen. Maar ik hoop in januari baby cavia's te krijgen van sparky en isis


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about