• Sommige hebben hun held al ontmoet, ander binnenkort en sommige nog niet. Maar er zijn ook fans die hun held niet kunnen ontmoeten en alleen maar willen dat hij wakker word (mitch lucker) mijn held is Andy Biersack van Black Viel Brides.
    Who is your hero?

    Music save lives!!!!


    just because I love Satan doesn't mean I can't be an angel from God

    Austin Carlile en Marilyn Manson. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chris Evans, Michael Fassbender en Breaking Benjamin <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Andy Biersack is ook mijn held <3 De rest van BVB ook.
    Ik ga naar het concert in maart en "ontmoet" hem (hij mij niet ofcourse).

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 22:49 ]

    Black Veil Brides is awesum. Ik werd altijd emo genoemd op school omdat ik dat luisterde hahaha. Suckers.
    Hm, ik heb een boel hero's. Maar het is vooral P!nk en Anna T. Osaki Nana if she were real.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 23:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Black Veil Brides is awesum. Ik werd altijd emo genoemd op school omdat ik dat luisterde hahaha. Suckers.
    Hm, ik heb een boel hero's. Maar het is vooral P!nk en Anna T. Osaki Nana if she were real.

    Lol, de mensen die het roepen weten niet eens waar ze het over hebben.

    Nana <3

    Wallace schreef:
    Black Veil Brides is awesum. Ik werd altijd emo genoemd op school omdat ik dat luisterde hahaha. Suckers.
    Hm, ik heb een boel hero's. Maar het is vooral P!nk en Anna T. Osaki Nana if she were real.

    Hahaha, ouch, herkenbaar. *Denkt terug aan Tokio Hotel-fase*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    Hahaha, ouch, herkenbaar. *Denkt terug aan Tokio Hotel-fase*

    Haha. PRECIES! Ik ook, lol. Nu ik eraan terugdenk.. Toen luisterde ik wel rare muziek.. Hm. Oh well. That made me.

    Flutterby schreef:
    (...)
    Lol, de mensen die het roepen weten niet eens waar ze het over hebben.

    Nana <3

    Nee, diegenen zeiden ook dat ik boulimia/anorexia had (ze kenden overduidelijk het verschil daartussen niet) en het volgende moment was ik dik. Vond 't wel grappig.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 23:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eminem mainstream


    effort never betrays you

    Ik ben een beetje bang voor bvb fans zins ik naar hun concert ben geweest. Ik ging namelijk omdat ik dat vroeger luisterde en het maar 11 euro. Mijn viendin ving daar eerst een drumstokje, toen kreeg ze opeens twee gestoorde chicks in der nek. En daarna was het mijn fout om Andy zijn waterflesje te vangen. Ik heb nog nooit zoveel gekke kinderen in me Nek gehad. Ik wist niet hoe snel ik dat ding weer los moest laten.
    Ik had zowiets bij one direction verwacht. Niet bij hun. Maar toen ik Liam zijn waterflesje ving, gebeurde er helemaal niets.
    No offence trouwens naar de normale fans! Maar dat was mijn ervaring. ;x

    Mijn helden zijn op het moment toch wel de gasten van our last night en ik heb inderdaad het geluk gehad ze te mogen 'ontmoeten.' Ik sta inniedergeval met de broers op de foto =D en ik ga binnenkort een lyrics tatoo van een van hun nummers laten zetten. Al gaat me dat puur om de tekst en niet omdat het nou toevallig van hun is.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 6:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wens je heel veel plezier!!!!!!


    just because I love Satan doesn't mean I can't be an angel from God

    Mijn held is mijn opa maar dat telt denk ik niet in dit topic.
    Ik heb geen muziek held volgens mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn muzikale held is toch wel Eva Cassidy die op 2 November 1996 overleden is aan kanker. Ik ben via haar muziek achtergekomen omdat zij het liedje Songbird coverde en dat nummer wilde ik toen destijds gebruiken als een soort (aanzoek) bij iemand waarvan ik veel hield die me vlak nadat ik het nummer had gezongen afgewezen werd.

    En natuurlijk One Direction maar die er voor mij uitstijgt is echt Louis Tomlinson omdat ik echt 14 jaar lang van de 17 dat ik er ben gepest werd. (Heb ook nog een oogaandoening dus dat werkte niet mee.) En ik ben 5 jaar lang echt depressief geweest en suicidaal en ik heb echt momenten gehad waardoor ik het niet meer zag zitten en dan zette ik iets van Little Things op of Diana of het nummer "Look After You" van The Fray die Louis had gecoverd en dat sleepte me toch een beetje door die rottijd heen zeg maar. En ik heb het geluk ze 2x gezien te hebben en de 2e keer stond ik vooraan (alleen 10 min voordat ze gingen optreden werd ik keihard weggeduwd) Maar alsnog ik kon ze zo goed zien en mijn beste vriendin was er toen bij. En we hadden bordjes gemaakt. Ik had "I <3 Louis* op de mijne en dat had wel de aandacht gekregen van Liam, Harry en Zayn die vervolgens Louis aantikte om toen mijn kant op te kijken met het bordje.

    En kwa Acteren is het Michael Sheen, die mede bekend was door zijn rol als Aro Volturi in Twilight of Lucian in Underworld maar in mijn ogen vind ik zijn beste rol Art Honeyman in de film Music Within, en dat is ook de favoriete film geworden tussen mij en mijn vader. Omdat mijn vader door mij ook een fan is geworden van Michael Sheen. En ik een hele goeie band met mijn vader heb.