• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • • 13 •
    Ziggler/q] • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    [q]JasperJordan
    • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Uptown Funk van t Mark Ronson ft. Bruno Mars

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 december.
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    -Yong I'm Not the Only One - Sam Smith
    Samson & Gert - Tingelingeling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?/spoiler]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 19:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Vanavond is het mijn beurt om te koken, hopelijk lukt het ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Good luck!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Good luck!

    Haha thanks, het worden roerbaknoedels ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rhosgobel schreef:
    Dafuq. Wat heb ik toch een toffe klas. Godverdomme, zeg.


    Wat is er?


    16 - 09 - '17

    Sylvie, ik stuur je even een pb. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nou ben ik ook nieuwsgierig ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Nou ben ik ook nieuwsgierig ;'D


    Ik zal het hier wel even neerzetten dan, maar niet het hele gesprek.
    Ik zit dus even op fb, zie ik opeens dat ik een bericht heb van iemand waar ik eh ... tja, niet zo denderend goed mee overeenkom. Die begint mij dus uit te schelden voor bitch en vuile, dikke, stinkende kut, zogezegd omdat ik iedereen had uitgenodigd op een feestje van ons klas, maar hem niet - en daar is trouwens niets van waar, want ik weet van geen feestje. Dus ik zeg tegen hem dat, moest ik nu nog weten waarover hij het heeft, ik misschien zou kunnen reageren. Hele discussie over waarom hij mij zou geloven (heb uiteindelijk maar gezegd dat hij mijn niet moet geloven, maar dat het dan zijn probleem is) en uiteindelijk geloofde hij me dus.

    Whatever, dus óf hij liegt, en dan kan hij zich aan een kwade mij verwachten vrijdag, of hij liegt niet en dan heeft een, of misschien meer, vriendin van me dit meehelpen opzetten tegen mij. Toffe gedachte, isn't it?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, hele leuke gedachten... lekker dan. Nou ja, gelukkig geloofde hij je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Deze user ken ik ergens van.:Y)

    Welkom!*O**O*


    Yeah. Haha

    Thanks :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ik zal het hier wel even neerzetten dan, maar niet het hele gesprek.
    Ik zit dus even op fb, zie ik opeens dat ik een bericht heb van iemand waar ik eh ... tja, niet zo denderend goed mee overeenkom. Die begint mij dus uit te schelden voor bitch en vuile, dikke, stinkende kut, zogezegd omdat ik iedereen had uitgenodigd op een feestje van ons klas, maar hem niet - en daar is trouwens niets van waar, want ik weet van geen feestje. Dus ik zeg tegen hem dat, moest ik nu nog weten waarover hij het heeft, ik misschien zou kunnen reageren. Hele discussie over waarom hij mij zou geloven (heb uiteindelijk maar gezegd dat hij mijn niet moet geloven, maar dat het dan zijn probleem is) en uiteindelijk geloofde hij me dus.

    Whatever, dus óf hij liegt, en dan kan hij zich aan een kwade mij verwachten vrijdag, of hij liegt niet en dan heeft een, of misschien meer, vriendin van me dit meehelpen opzetten tegen mij. Toffe gedachte, isn't it?
    n

    Lekker dan. Ik hoop dat hij liegt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Yeah. Haha

    Thanks :Y)


    Ik zal maar meteen eerlijk met je zijn.

    Je leek me niet echt een user die in een praattopic zou komen kijken.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    JaceLightwood schreef:
    (...)n

    Lekker dan. Ik hoop dat hij liegt.


    Ik ook, eerlijk gezegd. Van die vriendin zou het me ook echt verbazen dat ze zoiets zou doen, maar langs de andere kant ... ik weet het niet meer, echt niet.
    @Kyle: Tja, dat is zo ongeveer het enige waar ik blij mee ben. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ik ook, eerlijk gezegd. Van die vriendin zou het me ook echt verbazen dat ze zoiets zou doen, maar langs de andere kant ... ik weet het niet meer, echt niet.
    @Kyle: Tja, dat is zo ongeveer het enige waar ik blij mee ben. :'D


    Van vrienden verwacht je het misschien niet altijd, maar die kunnen ook een mes in je rug steken, helaas.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik zal maar meteen eerlijk met je zijn.

    Je leek me niet echt een user die in een praattopic zou komen kijken.:W


    Ik zou ook maar eens eerlijk zijn. Haha.

    Ik hou van praten maar ik vind het nogal akward om zomaar een topic binnen te vallen en hallo te zeggen zomaar uit het niets. Daarom doe ik het ook niet gauw maar toen heb ik mezelf maar overgehaald om het toch te doen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 17:16 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ik ook, eerlijk gezegd. Van die vriendin zou het me ook echt verbazen dat ze zoiets zou doen, maar langs de andere kant ... ik weet het niet meer, echt niet.
    @Kyle: Tja, dat is zo ongeveer het enige waar ik blij mee ben. :'D


    Misschien even wachten? De waarheid komt vast wel een keer naar boven toch ?


    "Ignite, my love. Ignite."