• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22
    OutlawQueen • Linde • • 13
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Children [Dream Version] van Robert Miles.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 14 december.
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 17:24 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sheamus schreef:
    (...)

    Oh, haha

    Als jij je bed gedeeltelijk vol legt met knuffels, wordt het misschien voor jou al te smal. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Als jij je bed gedeeltelijk vol legt met knuffels, wordt het misschien voor jou al te smal. :')


    Daarom heb ik een tweepersoonsbed :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry, mijn mobiel, eh, tripte. o,o

    Wat ik wilde zeggen: met twee in een eenpersoonsbed slapen lijkt me zelfs ongemakkelijk als het alleen voor seks is of zo (geen ervaring hoor, haha, maar iemand zei dat onlangs. I mean, ik slaap zelfs alleen in een tweepersoonsbed omdat ik er anders uit val of zo).

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 17:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    @Kyle Daar is mijn kamer nou nét te klein voor.
    @Lotta Het lijkt me ook erg ongemakkelijk en al helemaal als je je hoofd al stoot bij het omstaan uit je bed.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Als jij je bed gedeeltelijk vol legt met knuffels, wordt het misschien voor jou al te smal. :')


    Die passen er niet in, het bed is net groot genoeg voor mij alleen.


    16 - 09 - '17

    Kiliel schreef:
    @Kyle Daar is mijn kamer nou nét te klein voor.
    @Lotta Het lijkt me ook erg ongemakkelijk en al helemaal als je je hoofd al stoot bij het omstaan uit je bed.


    Mijn kamer is 2 x 2 en er staat ook nog een bureau en een kastje in. Hoe, vraag je? Gewoon proppen ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben ik even blij dat ik al een hele tijd een tweepersoonsbed heb. Ik slaap veel te wild en val er dan ook uit. Met een tweepersoonsbed is me dat nog nooit gebeurd. En ik moet er niet aan denken met mijn vriend in een eenpersoonsbed te slapen. Alleen lukt het me al niet, laat staan met nog een persoon erbij.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Ben ik even blij dat ik al een hele tijd een tweepersoonsbed heb. Ik slaap veel te wild en val er dan ook uit. Met een tweepersoonsbed is me dat nog nooit gebeurd. En ik moet er niet aan denken met mijn vriend in een eenpersoonsbed te slapen. Alleen lukt het me al niet, laat staan met nog een persoon erbij.


    Ik neem bijna heel mijn bed in beslag dus als mijn vriend naast mij ligt slaap ik slecht omdat ik dan maar een stukje bed heb ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ambrose schreef:
    Ben ik even blij dat ik al een hele tijd een tweepersoonsbed heb. Ik slaap veel te wild en val er dan ook uit. Met een tweepersoonsbed is me dat nog nooit gebeurd. En ik moet er niet aan denken met mijn vriend in een eenpersoonsbed te slapen. Alleen lukt het me al niet, laat staan met nog een persoon erbij.


    Cherona.... xd


    wat was dit ookalweer

    Ik had afgelopen weekend geslapen in een t-shirt in plaats van een pyjamatrui met lange mouwen als bovenkleding, maar ik had het de hele nacht niet koud, omdat mijn vriend genoeg warmte gaf.
    Zijn bed is trouwens best wel hinderlijk, omdat het een hoogslaper is en de trap om naar beneden te komen naast je hoofd is. Ik heb me in allerlei bochten moeten wringen om uit bed te komen, je wilt niet weten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh, can I just cry for a moment?
    Ik wil de perfecte outfit voor komende donderdag, maar ik heb niets leuks. Ik kan de stad niet in, want daar is geen tijd voor en bovendien duurt bezorgen veel te lang. Mijn moeder zit de hele tijd te zeuren en zegt dat ik me aanstel. Ik wil er gewoon leuk uitzien komende donderdag en niet met iets komen aanzetten dat ik al 100 keer heb aangehad :c


    26 - 02 - '16

    Kan ik mijn frustratie hier even uiten? :'D

    Ik ben echt ongeduldig voor die columnistenverkiezing, aaargh. Ik weet ook wel dat ik er waarschijnlijk niet bij zal zijn en dat het irritant is om over te zeiken, maar ik haat het gewoon echt om te moeten wachten op dingen, hahaha. Wie hier nog? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    GrumpyCat schreef:
    Ugh, can I just cry for a moment?
    Ik wil de perfecte outfit voor komende donderdag, maar ik heb niets leuks. Ik kan de stad niet in, want daar is geen tijd voor en bovendien duurt bezorgen veel te lang. Mijn moeder zit de hele tijd te zeuren en zegt dat ik me aanstel. Ik wil er gewoon leuk uitzien komende donderdag en niet met iets komen aanzetten dat ik al 100 keer heb aangehad :c

    Aahw, wat kut voor je. :c Wat ga je donderdag doen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blade schreef:
    (...)
    Aahw, wat kut voor je. :c Wat ga je donderdag doen?


    Een kerstbrunch op school en ik wil er echt chique uitzien zeg maar. Gelukkig had ik nog 1 rood jurkje, helaas niet super chique maar het is iets.


    26 - 02 - '16

    Zo pizza tonijn! :'D


    Pretty is just a pretty word.