• Je hoort maximaal 3 plaatjes op je profiel te plaatsen. Maar ik zie echt veel accounts die echt ongelofelijk veel plaatjes erop hebben staan, terwijl hij bij mij aangeeft dat ik max. 3 plaatjes mag.

To infinity and beyond •

Dat vraag ik mij eigen dus ook telkens af

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ja, dat zie ik ook wel eens. Magic... -whoesh-

Laat maar, ik ben vaag vandaag.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Dat komt doordat je je plaatjes alleen van tinypic afhaalt, of bijvoorbeeld weheartit. Als je dit mixt is er niks aan de hand :'D

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Echt waar, 3 plaatjes maar?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Le proxyserver.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik denk vaak precies het zelfde

Shoganai i ne~

Ik heb meerdere afbeeldingen op mijn profiel en daar hoefde ik niets voor te doen. Dat ging gewoon vanzelf, haha.*O*

Have you ever been alone in a crowded room?

it's the magic of Tinypic.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

GoogleIt schreef:
    Dat komt doordat je je plaatjes alleen van tinypic afhaalt, of bijvoorbeeld weheartit. Als je dit mixt is er niks aan de hand :'D

Dat is niet waar, ik haal ze ook van tumblr en gewoon internet af. Werkt niet (:

To infinity and beyond •

Gregory schreef:
    (...)

Dat is niet waar, ik haal ze ook van tumblr en gewoon internet af. Werkt niet :)

Hmm... Bij mij werkt dat dus wel :'D

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Wist geen eens dat dat een regel of zo was :'D Ik heb zonder problemen vier foto's.

"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

StarSparkle schreef:
    Ik denk vaak precies het zelfde

26 - 02 - '16

Nightlock schreef:
    Ik heb meerdere afbeeldingen op mijn profiel en daar hoefde ik niets voor te doen. Dat ging gewoon vanzelf, haha.*O*

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

ik upload ze gewoon vanaf Tinypic, dan kan je er meerdere (:

If you spread your wings, you can fly away with me.

Nightlock schreef:

i put the fun in funeral