• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22
    OutlawQueen • Linde • • 13
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Stockholm Syndrome van One Direction.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 11 december.
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 19:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sheamus schreef:
    (...)

    Nope, ik hoef geen hug van jou, phuh


    Stiekem wil je het heel graag. Stiekem.


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Stiekem wil je het heel graag. Stiekem.


    Nah, dat denk je maar of hoop je.


    16 - 09 - '17

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Hij is hier aangekomen. Ik kom hem wel brengen!


    Oh shit, na al de bespioneer ken ik mijn eigen adres niet meer, enkel die van jou. Mijn excuses. Bedankt! Tot zo. *MUAHAHHA*


    I'm your little ray of pitch black.

    Sheamus schreef:
    (...)

    Nah, dat denk je maar of hoop je.


    Als jij het zegt c:

    IK ZOEK EEN NIEUWE AVATAR BUT IT'S SO HARD. D:
    Eerst wou ik Ziam of Larry doen, maar dat is smutty. Tom Riddle heeft geen goeie foto's en... IK HEB HET IK HEB HET


    wat was dit ookalweer

    Ambrose schreef:
    (...)

    Oh shit, na al de bespioneer ken ik mijn eigen adres niet meer, enkel die van jou. Mijn excuses. Bedankt! Tot zo. *MUAHAHHA*


    WAT HEB JE GEDAAN?!
    Mamaaaa Cherona is pedo D:

    Ik zit al op mijn fiets!


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    WAT HEB JE GEDAAN?!
    Mamaaaa Cherona is pedo D:

    Ik zit al op mijn fiets!


    NIETSHOOOOWR. IK BEN LIEF.
    Ik kan niet wachten, smutlezer!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    NIETSHOOOOWR. IK BEN LIEF.
    Ik kan niet wachten, smutlezer!


    Weet je, heb ik je verteld dat ik eigenlijk nooit smut schrijf. I am so bad. 1x heb ik het gedaan omdat ik wou bewijzen dat smutty fluff bestaat. :'D

    Zeker? Zeker. Ik ga het je vriend vragen hoor. >;c


    wat was dit ookalweer

          Telkens als er een nieuwe grot ontdekt wordt is er weer een race nodig om er als eerste te mogen zijn, en hem uiteindelijk te verkennen. En dan hebben we het over die extreme mensen, die nergens te vinden zijn, mensen die de beste apparatuur bezitten en niet op toestemming wachten om er als eerste hun voeten neer te zetten.
          […]’s vader is iemand die een nieuwe grot ontdekt heeft, en omdat hij zijn zoon ook eens de kans gunt geeft hij hem zijn crew mee, en hij neemt ook enkele vrienden mee. Dit is de kans van hun leven.
          Wat blijkt nou? Als ze eenmaal beneden zijn ligt er behoorlijk wat water, dus word er een groepje van vijf man naar boven gestuurd om daar de juiste materialen voor te halen. Vanaf dat moment gaat het bergafwaarts. Alles gaat mis, maar het enige waar iedereen zich bewust van is is het feit dat ze bij elkaar moeten blijven, of toch niet?

    Ik zou dan vanuit het perspectief willen schrijven van een meisje dat gewoon bij het groep zit, dat nergens iets vanaf weet. Maar verdomme, ik heb al een heel idee en zo, maar ik ken dus al die duik en klimtermen niet. En als ik die allemaal moet opzoeken.... ugh.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 18:28 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Weet je, heb ik je verteld dat ik eigenlijk nooit smut schrijf. I am so bad. 1x heb ik het gedaan omdat ik wou bewijzen dat smutty fluff bestaat. :'D

    Zeker? Zeker. Ik ga het je vriend vragen hoor. >;c


    Ik kan écht geen smut schrijven. I tried many times. Dan heb ik het niet over man op man, maar gewoon hetero. Maar gosh, ik kan dat niet. Dan zie ik het voor me en zo en dan ja, I just can't. Haha. Of ik schrijf er heeeel snel overheen. En dan niet dat ik het expres oversla, maar belangrijke delen - waardoor het wat geforceerd allemaal overkomt. Ik zou willen dat ik het kon, want een tijd geleden had ik een verhaal waar minimaal zo'n hoofdstuk bij voor moest komen, aangezien mensen echt een kijk op hun leven moesten hebben.... maar het lukte me niet. En ik was zó kwaad. ö

    Hmm... hij is er toch niet tot drie uur, blijf je tot dan? WINK WINK.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik kan écht geen smut schrijven. I tried many times. Dan heb ik het niet over man op man, maar gewoon hetero. Maar gosh, ik kan dat niet. Dan zie ik het voor me en zo en dan ja, I just can't. Haha. Of ik schrijf er heeeel snel overheen. En dan niet dat ik het expres oversla, maar belangrijke delen - waardoor het wat geforceerd allemaal overkomt. Ik zou willen dat ik het kon, want een tijd geleden had ik een verhaal waar minimaal zo'n hoofdstuk bij voor moest komen, aangezien mensen echt een kijk op hun leven moesten hebben.... maar het lukte me niet. En ik was zó kwaad. ö

    Hmm... hij is er toch niet tot drie uur, blijf je tot dan? WINK WINK.


    Dat is echt kut dan, had mij gewoon geroepen. xd
    Mja smut schrijven kan ik eigenlijk echt niet, maar ik ga in ieder geval niet wanhopig veel smut schrijven zodat mensen me leuk vinden. (cat)

    Hmm... Goed plan. Hehe,


    wat was dit ookalweer

    Ambrose schreef:
          Telkens als er een nieuwe grot ontdekt wordt is er weer een race nodig om er als eerste te mogen zijn, en hem uiteindelijk te verkennen. En dan hebben we het over die extreme mensen, die nergens te vinden zijn, mensen die de beste apparatuur bezitten en niet op toestemming wachten om er als eerste hun voeten neer te zetten.
          […]’s vader is iemand die een nieuwe grot ontdekt heeft, en omdat hij zijn zoon ook eens de kans gunt geeft hij hem zijn crew mee, en hij neemt ook enkele vrienden mee. Dit is de kans van hun leven.
          Wat blijkt nou? Als ze eenmaal beneden zijn ligt er behoorlijk wat water, dus word er een groepje van vijf man naar boven gestuurd om daar de juiste materialen voor te halen. Vanaf dat moment gaat het bergafwaarts. Alles gaat mis, maar het enige waar iedereen zich bewust van is is het feit dat ze bij elkaar moeten blijven, of toch niet?

    Ik zou dan vanuit het perspectief willen schrijven van een meisje dat gewoon bij het groep zit, dat nergens iets vanaf weet. Maar verdomme, ik heb al een heel idee en zo, maar ik ken dus al die duik en klimtermen niet. En als ik die allemaal moet opzoeken.... ugh.


    THAT SOUNDS SO COOL OMG.
    DOE DOE DOE DOE

    Maar das wel kut ja :c


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Dat is echt kut dan, had mij gewoon geroepen. xd
    Mja smut schrijven kan ik eigenlijk echt niet, maar ik ga in ieder geval niet wanhopig veel smut schrijven zodat mensen me leuk vinden. (cat)

    Hmm... Goed plan. Hehe,


    Haha, toen kende ik jou nog niet, muts. Maar ik vind het dus echt zó vervelend. Het hoeft van mij niet constant, maar één hoofdstukje als ik over een koppel schrijf dat in een vreemde sleur terecht is gekomen lukte me niet eens. ><'
    Nee, om nou wanhopig veel te schrijven is ook weer zo overdreven. xd

    Ghehe, yaay. Ik zal wel Ajam Paniki maken dan. (Hij had er toevallig weer zin in, dus why not? ö)


    I'm your little ray of pitch black.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    THAT SOUNDS SO COOL OMG.
    DOE DOE DOE DOE

    Maar das wel kut ja :c


    Jaa, does it? ö Ik vind het wel echt een awesome idee. Eigenlijk wilde ik er een RPG van maken, maar die schieten echt niet op hier. ><'


    I'm your little ray of pitch black.

    Wow, wat mis ik? Ö


    16 - 09 - '17

    Sommige mensen hier op Q eh...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.