• Ik kan niet kiezen uit onderstaande titels, dus zouden jullie even willen stemmen? (:

    Samenvatting van het verhaal:
    Vier jaar na een pandemie, waarbij alle volwassenen het leven hebben gelaten, slaagt Lacey erin om terug te keren naar haar geboortestad. Deze is echter onherkenbaar door het gebrek aan orde en veiligheid. Ze gaat op zoek naar haar broers en ontdekt dat de stad verdeeld is in rivaliserende bendes die allemaal naar de macht willen grijpen.
    In vier jaar is er veel veranderd. Kent ze haar broers en toenmalige vrienden nog terug? Of zijn de gebeurtenissen zo ingrijpend geweest dat ze eigenlijk met de volwassenen gestorven zijn?

    Welke titel spreekt jou het meest aan?

    26.0% (13 stemmen)
     
    Orphans

    26.0% (13 stemmen)
     
    Chaos

    12.0% (6 stemmen)
     
    City of Chaos

    18.0% (9 stemmen)
     
    De stad die er niet meer is

    18.0% (9 stemmen)
     
    Lone Towers


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sowieso Orphans. Ik houd van korte titels!


    26 - 02 - '16

    Chaos. Zeker.


    wat was dit ookalweer

    Chaos of City of Chaos! Heb op City of Chaos gestemd (:

    City of Choas klinkt me als die City of Bones serie in de oren? Dus die zou ik niet kiezen.Chaos zou opzich nog wel kunnen, maar ik heb op Orphans gestemd.(: Maar het ligt eraan, spelen haar broers en het gemis van volwassenen/haar ouders een grote rol?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind alleen "Chaos" zo saai klinken... Ik heb voor Lone Towers gestemd, geen idee wat het betekent, maar het klinkt goed.


    ~My Mind Is Free~

    SPECS schreef:
    City of Choas klinkt me als die City of Bones serie in de oren? Dus die zou ik niet kiezen.Chaos zou opzich nog wel kunnen, maar ik heb op Orphans gestemd.(: Maar het ligt eraan, spelen haar broers en het gemis van volwassenen/haar ouders een grote rol?


    Het is natuurlijk wel iets wat de hele tijd door haar hoofd spookt, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen daar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb voor Orphans gestemd. :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Scorpion schreef:
    (...)

    Het is natuurlijk wel iets wat de hele tijd door haar hoofd spookt, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen daar.


    Nou ja, ik zou in ieder geval gaan voor wat de grootste rol speelt, het orphans gedeelte of het chaos gedeelte:Y) En dat is iets wat alleen jij weet.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja, ik zou in ieder geval gaan voor wat de grootste rol speelt, het orphans gedeelte of het chaos gedeelte:Y) En dat is iets wat alleen jij weet.='D


    Haha. Het is natuurlijk erg met elkaar verweven, dus dat maakt het erg moeilijk. ;D
    Maar in elk geval bedankt voor je stem.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jullie zijn ook niet erg eensgezind, haha. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Chaos, sowieso Chaos :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    100% Orphans. Idk why. Klinkt gewoon lekker. Kort en Krachtig en toch mooi. Klinkt btw awesome je nieuwe story :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    100% Orphans. Idk why. Klinkt gewoon lekker. Kort en Krachtig en toch mooi. Klinkt btw awesome je nieuwe story :')


    Dank je. (:
    Het gaat Orphans of Chaos worden, haha. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar de stand blijft ook enigszins hetzelfde. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)

    Dank je. (:
    Het gaat Orphans of Chaos worden, haha. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar de stand blijft ook enigszins hetzelfde. xD


    Haha je wilt nu waarschijnlijk een potlood in mijn oogsteken of me in een blender gooien om me fijn te malen gezien ik je keuze verpest heb. Zonder mij stond Chaos voor x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Whoop, ik stem voor Orphans, ligt lekker in de mond en, tja, is wel toepasselijk ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.