• Zoals de titel al zegt: mijn knie doet pijn en ik hoopte dat iemand van jullie hier weet wat ik er aan kan doen/wat het is. Het begon dus vanmiddag rond een uur of 12:30 met een steek in mijn knie vlak voordat ik wou gaan sporten. Nou goed, ik dus gewoon gaan fitnessen met mijn moeder want ik dacht dat het wel over zou gaan. Nou had ik er in het begin wel last van met mijn standaard warming-up: een half uur fietsen, maar daarna ging het wel oké. Nou was er een oefening waarbij je gewicht omhoog moet duwen (ongeveer dit, alleen ziet het apparaat er anders uit bij ons: http://www.fitnesswarenhuis.nl/fitness/body-solid-glce365-leg-curl-leg-extension-181.jpg, en ja die jongen heeft moobs.='D) en dat deed wel pijn, maar ja ik dacht 'tanden op elkaar en doorzetten' (want ik had twee weken niet kunnen sporten wegen leren voor examenweek, ik moest en zou mijn schema afmaken) dus dat deed ik dan ook maar. Toen ik klaar was had ik er verder geen last meer van, maar eenmaal thuis na het douchen merkte ik dat mijn knie pijn deed als ik mijn been buigde. Nou ja, daarna had ik er op zich lichtjes last van (rond half vier), maar nu word lijkt het steeds erger te worden. Ik kan mijn knie niet in een hoek van 90 graden zetten, zonder dat het pijn doet en lijkt dus ook nogal stijf om het zo maar te zeggen. Ik lig dan nu ook met mijn benen op de stoel aan de andere kant van de eetkamertafel en zelfs met mijn benen gestrekt voel ik er een soort druk op.

    Dus ja, iemand die dit herkent en/of weet wat ik hier mee aan moet?D=


    You were born original, don't die as a copy.

    Soms heb je gewoon pijn na het sporten. 8D Pas wel op dat je dit niet nog eens doet, want overbelasten is echt niet leuk.
    Heb je soms zo'n pittending? Die in de magnetron moet. Je kan hem ook in de vriezer doen en dan koud op je knie leggen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Soms heb je gewoon pijn na het sporten. 8D Pas wel op dat je dit niet nog eens doet, want overbelasten is echt niet leuk.
    Heb je soms zo'n pittending? Die in de magnetron moet. Je kan hem ook in de vriezer doen en dan koud op je knie leggen.


    Nou ik had het al voor het sporten en heb er normaal nooit last van. Daarnaast deed ik gewoon het zelfde als altijd.D=
    Pittending? Edit: ik heb letterlijk pittending ingetypt op google, maar dat helpt niet echt hehe.=')

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 17:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat Nikki een kruik bedoelt? Of ben ik in de war?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geen kruik. D: Ik ben zo slecht met namen, haha. Ik ben zo'n kersenpitten kussen. Idk, hoe heet dat?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Geen kruik. D: Ik ben zo slecht met namen, haha. Ik ben zo'n kersenpitten kussen. Idk, hoe heet dat?


    Geen idee wat je bedoelt, maar we zullen het dan ook wel niet hebben.='D Of bedoel je zo'n ding? Dat bedenk ik me net onder het typen.
    http://www.xenos.nl/assortiment/winterwarm-artikelen/warmtekussens-waterzakken/warmtekussen-met-figuur

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 18:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Geen idee wat je bedoelt, maar we zullen het dan ook wel niet hebben.='D Of bedoel je zo'n ding? Dat bedenk ik me net onder het typen.
    http://www.xenos.nl/assortiment/winterwarm-artikelen/warmtekussens-waterzakken/warmtekussen-met-figuur


    Nope, deze, al zijn deze wel erg klein, haha. Maar misschien heeft het ook wel hetzelfde effect, hoor.


    Your make-up is terrible

    hmmm nou ja, ik weet niet of ik dat wil wagen. Dadelijk maak ik hem kapot....en het was een kerstcadeau dus ja.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Geen kruik. D: Ik ben zo slecht met namen, haha. Ik ben zo'n kersenpitten kussen. Idk, hoe heet dat?

    Je BENT een kersenpitten kussen? XD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    (...)
    Je BENT een kersenpitten kussen? XD


    Dan weten we gelijk hoe zo'n ding heet, namelijk een Nikki :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh ik herken dit.
    Ik heb er nu ook last van :') Alleen dan sinds zaterdag toen ik in de wedstrijd op mijn knieën dook ipv gewoon, en dinsdag is het verergerd toen ik een bal verkeerd raakte, heb er nu ook al zo'n 4 dagen last van.
    Maar idk wat het is of wat het kan zijn, gewoon rustig aan doen dan gaat het vanzelf wel weg.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij mij zijn het meestal mijn hamstrings als ik last heb van mijn knieën, misschien een idee om die een keer goed te rekken? Als het lang aanhoud zou ik er zeker mee naar de fysio gaan, want het zou zonde zijn als je er iets blijvends aan overhoud (;


    Valar Morghulis.

    Ikzelf herken alle klachten. Ik heb ee pijnsyndroom.
    Ik raad je aan dat als het over drie weken nog niet beter gaat naar de fysio te gaan. Als je het koelt voel je dan steken door je knis?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Even koelen met een wat ijs en insmeren met wat spierbalsem kan wel helpen. Ook bestaat er een goedje genaamd biofreeze, dat hielp bij mij toen ik last van mijn enkel had. Als het erg pijn blijft doen zal ik je aanraden om even langs de dokter te gaan. Veel succes!


    -

    Dit is een kersepitkussen:



    Heerlijk, echt waar. En het valt makkelijk te naaien als je het kapot maakt, ik spreek uit ervaring. ^^ Het is echt een heerlijk ding, ik let het 's winters altijd onder mijn voeten in bed, zalig gevoel. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik herken precies je verhaal. Afgelopen januari liep ik de gymzaal in tijdens gym. Ik liep gewoon, deed helemaal niks en opeens bij het zetten van een stap ging er een pijnsteek door mijn knie. Het was gelijik weer weg dus ik heb gewoon de gymles gedaan. Alleen een aantal uur later, terwijl ik nog steeds op school was, begon mijn knie pijn te doen en kon ik mijn been niet buigen of strekken zonder pijn. Naar huis fietsen was een hel. Thuis heb ik meteen naar m'n knie gekeken en die bleek helemaal gezwollen te zijn. Ik heb met een ijspack gekoeld, maar was al te laat. Het enige wat voor mij werkte is zorgen dat je knie zo min mogelijk belast wordt.
    Op dat moment ging ik ook naar de fysio, voor iets anders, maar die heeft daarom ook mijn knie kunnen masseren en dat hielp ook wel. Ik weet het niet meer zeker, maar het was volgens mij binnen twee weken weg. Ik zou niet meer sporten of in ieder geval niet iets doen waarmee je, je knie belast (en fietsen is heel erg belastend).


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa