• Hoi Hoi,

    Niemand van jullie kent mij wss meer.
    Maar ik zat vroeger ook heel veel op Q.
    Ik spreek nu over 3/4? jaar geleden.

    Het leek me wel grappig om even te laten weten wat er na Q gebeurde. (Als he tje niet boeit, dan niet:) )
    Dankzij Quizlet ken ik namelijk mijn huidige vrienden groep!

    For the record voor Q had ik geen vrienden en toen ik Q ontdekte zat ik alleen op Tinychat met mensen van Q te chatten :)

    Ik ging ooit naar een meeting waar ik Sevda leren kennen ook van Quizlet.
    Destijds wou ik meer 'alternatieve' mensen leren kennen, en Sevvie was de enige die ik kende.
    Met haar ben ik naar een meeting in de buurt geweest. Hier maakte ik weer vrienden.
    Uiteindelijk 2 hele goeie vrienden, door hun raakte ik weer uit de 'emo scene'

    Nu heb ik een hele vriendengroep, ga ik naar feestjes e.d.

    Ik zit zo goed als niet meer op Q. Niet actief, stiekem kijk ik er nog wel op hoor.
    Ik schrijf ook nog steeds verhalen, in word niet op Q. (ben nu bijna 20 btw)
    Dus lieve q-ers, don't worry. En ik denk dat Q altijd wel een beetje bij ons blijft:)
    Er is altijd hoop:) Dit is niet lullig bedoelt! Ik bedoel als het nu even kut is in je huidige situatie, en het lijkt niet beter te worden. Dat kan dus wel. Misschien heeft het even tijd nodig, maar het wordt wel beter ;)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 23:10 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Wat leuk dat je dankzij Quizlet zo veel vrienden hebt kunnen maken. Ook al kom je zo goed als niet meer op Quizlet, dan vind ik het toch wel leuk dat je ons op de hoogte hebt gebracht over hoe het nu met je gaat. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    IK KEN JE, volgens mij. Not sure, maar volgens mij wel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ah, dit heb ik ook. Ik was een loser de eerste zestien jaar, daarna kwam ik mijn toenmalige beste vriendin tegen. Vervolgens kwam ik terecht op Q en ontmoette ik hier ook heel veel leuke mensen! Ik ben zelfs met iemand van Q op vakantie geweest en in december staat er ook alweer een meeting gepland. Ik ben heel dankbaar voor Q, anders had ik nooit zulke leuke mensen ontmoet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sura schreef:
    Wat leuk dat je dankzij Quizlet zo veel vrienden hebt kunnen maken. Ook al kom je zo goed als niet meer op Quizlet, dan vind ik het toch wel leuk dat je ons op de hoogte hebt gebracht over hoe het nu met je gaat. (:


    Ik zat net na te denken wat ik zou typen. Je verwoord het nu aardig goed, van wat ik wilde zeggen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Er is nog hoop... (cat) Dat klinkt alsof Q een bijeen geraapt zooitje van mensen zonder vrienden is. Dat terwijl veel van ons wel een druk sociaal leven hebben.
    Ik niet, maar dat wil ik ook niet. 8D Moet er niet aan denken om met iedereen constant af te moeten spreken. :'D Online vind ik het wel best, met een meeting op z'n tijd.

    Maar wat leuk dat je vrienden gemaakt hebt!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er is nog hoop... (cat) Dat klinkt alsof Q een bijeen geraapt zooitje van mensen zonder vrienden is. Dat terwijl veel van ons wel een druk sociaal leven hebben.
    Ik niet, maar dat wil ik ook niet. 8D Moet er niet aan denken om met iedereen constant af te moeten spreken. :'D Online vind ik het wel best, met een meeting op z'n tijd.

    Maar wat leuk dat je vrienden gemaakt hebt!


    Het was niet lullig bedoelt.
    Maar ik dacht toen echt van niet, aangezien ik vet onzeker was.
    Het is meer aardig bedoeld, zo van, ook al is het misschien nu even kut in je situatie, het wordt wss wel beter.
    HEt was misschien een beetje onhandig verwoord, sorry
    :)
    heb het ff aangepast idd.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 23:06 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    @Sura thanks :)

    Sterben schreef:
    IK KEN JE, volgens mij. Not sure, maar volgens mij wel.


    Lol Sem toch? Jaa ik zat eerst ook altijd in q-chat met Gaby enzo :)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Je naam doet me wel een belletje rinkelen tho.
    Maar wat leuk dat je nu een vriendengroep hebt, hehe. Ik vind het wel fijn zo, zo rustig. Van mijn part hoef ik geen druk sociaal leven :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sura schreef:
    Wat leuk dat je dankzij Quizlet zo veel vrienden hebt kunnen maken. Ook al kom je zo goed als niet meer op Quizlet, dan vind ik het toch wel leuk dat je ons op de hoogte hebt gebracht over hoe het nu met je gaat. (:


    wat was dit ookalweer

    Ik ken jou. Geloof ik. Had jij niet samen met een ander meisje zo gecombineerde usernames? Lang, lang geleden dan. Wel fijn dat het goed met je gaat!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hi! Ik dacht eerst van; Eey die naam komt me bekend voor.. en toen zag ik mijn eigen naam op je profiel staan :'D.
    Maar wel heel leuk dat je zo veel vrienden heb kunnen ontmoeten!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Altijd fijn om te horen dat Quizlet heeft bijgedragen aan nieuwe vriendschappen C:
    Ik heb er ook een nieuwe vriendin door gekregen en met anderen denk ik dat het ook nog wel zal komen, dus ik ben Quizlet ook heel dankbaar.
    Ik kan het ook niet echt meer uit mijn leven zien, zoveel tijd breng ik er door. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Wallace ja klopt, haha. We hebben idd een aantal combi namen gehad toen:)

    @Shuuya Syll!! Alles goed?:)

    @Scorpiom Nice! En ja ik ben stiekem echt blij met Q, heb er ook echt gezellige tijden gehad.

    Bestaat er eig. nog zoiets als Q-chat(Destijds op msn), of de stamTinychat van Quizlet?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain



    Er is nog hoop voor mij! Ik zal dus toch niet voor eeuwig koos-bijna-vriendloos blijven!


    26 - 02 - '16

    Recidivism schreef:
    @Wallace ja klopt, haha. We hebben idd een aantal combi namen gehad toen:)

    @Shuuya Syll!! Alles goed?:)

    @Scorpiom Nice! En ja ik ben stiekem echt blij met Q, heb er ook echt gezellige tijden gehad.

    Bestaat er eig. nog zoiets als Q-chat(Destijds op msn), of de stamTinychat van Quizlet?

    Haha, leuk dat je me terug antwoord, maar.. volgens mij beantwoord je nu de vraag van Adara?


    Don't walk. Run, you sheep, run.