• Een jongen en een meisje van 14 tot 20 raken verdwaald in een donker bos. Net als het begint te schemeren zien ze licht. Ze kijken wat beter en zien een stad zonder muur er om heen zodat er wilde dieren binnen kunnen sluipen. Voorzichtig sluipen ze het stadje in. Het is stil, heel stil, zodat je elk geluid hoort.


    Wat ze niet weten is dat het dorp een geheim draagt een heel gevaarlijk geheim. Ze kunnen namelijk in wilde dieren veranderen. Elke wijk ( in totaal 5) heeft een ander dier. Maar niet iedereen kan in een dier veranderen, omdat ze simpelweg niks er van weten. Dat is zo in het centrum van het dorp. De buitenranden zijn juist omgekeerd die zijn vaker een dier en worden wel eens 'De wilde' genoemd. Terwijl 'De wilde' de mensen in het centrum voor 'De tamme' uitscheld.

    Er zijn 5 wijken: De wijk van de wolf, De wijk van het paard, De wijk van de beer, De wijk van het hert en De wijk van de vos. Onderling hebben ze ruzië.
    Vooral voor het grote feest die een keer per jaar word gevierd door 'De wilde'
    Omdat de leerlingen moeten slagen hebben ze opdrachten verzonnen die elk jaar verschillen, hier wordt op gelet:

    1 ste opdracht: te ere van de wolf: Samenwerking en gehoorzaamheid.
    2 de opdracht: te ere van het paard: Snelheid en leiderschap
    3 de opdracht: te ere van de beer: Kracht en pit
    4 de opdracht: te ere van het hert: Kennis en uitstraling
    5 de opdracht: te ere van de vos: Sluwheid en wendbaarheid

    6 de het veranderen van mens naar dier en andersom.

    Wie niet slaagt of het dier waar hij bij hoort niet klopt met de uitslagen, word verjaagd uit het dorp. Daardoor ontstaat er een tweede dorp die het eerste dorp wil aanvallen. In het tweede dorp hebben ze niks van de stammen en wijken in het eerste dorp, maar het telt natuurlijk wel mee voor het karakter.

    Er zijn ook andere redenen om uit het dorp verjaagd te worden:

    Het zou ook kunnen zijn als die persoon een gevaar vormt of iets ergs heeft gedaan (moord, beroven, samenwerking met verjaagden) of als twee mensen van een andere wijk met elkaar omgaan, dit is ook zo met de Tamme en de Wilde ( net als bij mijn personage Abelone, waarvan alleen zij en haar zusje en natuurlijk haar twee ouders van af weet)



    Voor de rollen zullen alleen 'De wilde' en de verjaagde gespeeld worden.

    De rollen:

    Wolven

    - Jessica McLean ~ AngelWriting
    - jongen ~ Mashtonx
    - Dave Canis Lupus ~ Mettesprookjes

    Paarden

    -
    -

    Beren

    -

    Herten

    -

    Vossen

    - Abelone Liar Fox~ Hungerfox
    - Xyan Leonardo Vulpes ~ Sahariel


    De verjaagden.
    - Sarah Bella Kyra McLaren ~ Notlovejustme
    - Hope Brave ~ HUNGERFOX
    -Hades Vulpes~ Sahariel
    - Lilith Eloise Nachtschade ~ Aranyhid
    - Joy-Anna Edmunds ~ Guswaters

    PS: er mogen altijd meer mensen bij.
    PS: het maakt niet uit of het jongen of een meisje is.

    Wat er ingevuld moet worden:

    Naam en achternaam (of meerdere):
    Bijnaam:
    Mannelijk/Vrouwelijk:
    Leeftijd (10 tot 20):
    Wijk:
    Karakter:
    Waar hij/zij goed in is (of helemaal niet):
    Uiterlijk+foto:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Regels:
    geen mary sue's
    het karakter en talent hoeft niet, maar mag overeen komen met de wijk.
    Lijstje moet uitgebreid en minnimaal 100 woorden zijn.

    PS: Er mogen niet meer dan twee per wijk en de verjaagden mogen niet meer dan 7.
    PS.PS: als er iemand nog een rol wil wat niet hierboven staat en het speeltopic nog niet bezig is mag dat als je het vraagt.


    De story is er dan!!!

    Speeltopic!!!!!!!!!!!!

    Praattopic!!!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 21:59 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mashtonx schreef:
    Mag ik een jongen uit het rijk van de wolven?


    Dat mag, al heb ik liever dat je een andere neemt, maar het is al goed dat je een jongen neemt!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mag ik een jongen uit het vossenrijk. o.o =3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik zou de beer en het hert kunnen schrappen, maar alsnog moeten er meer verjaagden bij.
    Het betekend niet dat de verjaagden niet in dieren kunnen veranderen, ze zijn alleen om een of andere reden verjaagd uit het dorp.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Sorry dat het zolang duurt tot de speeltopic er komt...
    Maar er moeten meer rollen bij, daarom is het misschien een goed idee om een tweede rol te nemen.

    Graag van de verjaagden!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Naam en achternaam (of meerdere):
    Hope Brave

    Bijnaam:
    heeft ze niet.

    Mannelijk/Vrouwelijk:
    vrouwelijk

    Leeftijd (10 tot 20):
    15

    Wijk:
    verjaagde dorp

    Karakter:

    Ze is arrogant en hard voor andere mensen.
    Ook heeft ze een behoorlijk kort lontje en wordt ze snel kwaad. En je wilt haar niet kwaad zien...
    Verder is Hope best stil, niet om dat ze verlegen is, maar gewoon veel liever actief is en sport dan dat ze met iemand staat te praten.
    En als Hope praat is het omdat het moet of uit woede, maar dat gaat snel over tot vechten.
    Verder is Hope best wel sadistisch en maakt ze snel een besluit.
    Ze is ook best dapper.


    Waar hij/zij goed in is (of helemaal niet):

    Hope is sterk en snel en kan goed vechten, maar haar kan conditie is niet bepaald goed..
    Tenzij ze boos is, want dan voelt ze niks meer dan alleen woede.
    Hope kun je ook niet bepaalt lenig noemen.
    Verder is Hope behoorlijk goed in het omkopen en bedrijgen van mensen.

    Uiterlijk+foto:

    Hope heeft niet perse een stoer uiterlijk.
    Ze heeft donker bruine, dikke haren en groene ogen.
    Ze is sterk gebouwd en heeft korte benen.



    Als ze zich in een beer veranderd heeft ze donkerbruine poten en zwart/bruine tinten.
    Ook heeft ze een lange snuit en grote oren.




    Geschiedenis:

    Hope hoorde eerst bij de berenwijk en had het voor de wedstrijdt niet echt moeilijk.
    Haar ouders waren voor de berenwijk normaal en er waren geen gevaarlijke geheimen.
    Maar dat veranderde toen ze aan de wedstrijd meedeed.
    Eerst ging het goed, maar toen ze moest vechten werd ze helemaal wild, te wild.
    Ze moest vechten tegen iemand die ze altijd al haatte en daar ging ze helemaal in.
    Tot degene dood ging door de bloedingen. Iedereen was geschokt en ze werd verbannen uit de stad.

    Extra:
    Ze heeft geen schuld van wat ze gedaan heeft.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 13:44 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Volgt iedereen het nog? Ik denk dat ik het speeltopic zo ga starten!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Yaay!!!


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Mag ik een meisjes Wolf?!
    Ik ga heb later maken


    .......

    Naam en achternaam (of meerdere): Dave Canis lupus

    Bijnaam: Dave,

    Mannelijk/Vrouwelijk: Toch en Jongens

    Leeftijd (10 tot 20): 19

    Wijk: Wijk van de Wolf.

    Karakter: Dave, is een trotse, slimme jongeman. Hij houd van buiten zijn en natuur en is daarom dus graag wolf. Het liefs rent hij de hele dag rond in het bos, 's nachtens is hij ook nooit in het dorp, dan jaagt hij in het bos en op de velden, hij is erg snel verlieft en wil alles heel erg graag goed doen...

    Waar hij/zij goed in is (of helemaal niet): Hij kan er niet tegen als hij zich inzet voor iets en dat dat dan mislukt. Hij is super goed in samenwerken en super sportief en wendbaar.

    Uiterlijk+foto: Dave is een blonde jonge kerel die altijd wel voor een sportief avontuurtje klaar staat. ’s Ochtends heeft hij geen spiegel nodig. Af en toe eens met zijn vingers zijn haren kammen, volstaat en zorgt voor de warrige, maar leuke look. Hij heeft hele mooie groene ogen.


    Hij is zelf een grijze wolf met de zelfde mooie groene ogen.



    Geschiedenis: Dave is een vondeling gevonden door "De tamme" daar is hij gevlucht omdat hij "anders" is. Een "Wilde" familie vond hem en heeft zorg over hem genomen

    Extra: Dave draagt altijd zijn ketting bij zich die hij al droeg bij de "tamme" (gek genoeg..)


    .......

    Mag ik een meid die bij de verjaagden hoort? Plus: Mag ik daarbij zelf een dier kiezen [wolf, vos, beer of paard] of moet het een specifiek dier zijn? :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje bij de verjaagden?
    Het dier maakt me eigenlijk niet veel uit, zeg maar wat jij het handigst vindt.
    (Oh of mag ik een dier dat er niet tussen staat en dat dat de reden is waarom mijn persoon verjaagd is?)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Aranyhid schreef:
    Mag ik een meid die bij de verjaagden hoort? Plus: Mag ik daarbij zelf een dier kiezen [wolf, vos, beer of paard] of moet het een specifiek dier zijn? :')


    Volgens mij mag je wolf, vos, beer, paard of hert zijn het maakt niet uit. [VOLGENS MIJ HÉ, DUS NIET ZEKER]


    .......

    Lilith Eloise Nachtschade
    ''The past is in the past.''








    Betekenis naam: Lilith: Nacht
    Eloise: Zon
    Nachtschade: Dit is de familie achternaam.

    Geslacht: Vrouwelijk.

    Leeftijd: Ze is achttien jaar oud.

    Wijk: De verjaagden.

    Uiterlijk: [FC: Sasha Pieterse] Lilith heeft halflange, die tussen lichtblond en donkerblond in zitten. Deze lokken hebben slag. Soms heeft ze het in een hoge staart, vlecht of knot. Maar meestal hangen ze gewoon los over haar schouders. Ze is niet heel erg lang, integendeel. Lilith is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Toch wilt ze geen hakken dragen. Marteltuigen, noemt ze die dingen. Dus nee, je ziet haar nooit en ten nimmer op hakken. Haar ogen hebben een grijzige en blauwe kleur die stormachtig lijkt en al deze je erg kil aan kunnen kijken. Al ze meestal vrolijk staan met een twinkeling erin. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers waar altijd een laagje mascara op komt. Ook draagt ze meestal eyeliner en donkergrijze of zwarte oogschaduw, hierdoor lijken haar ogen wat feller. En vallen ze meer op. Liliths haar lippen hebben een zacht rode kleur. Meestal zit hier rode of zachtroze lippenstift op. Haar huid is licht, en wordt ook niet zo snel bruin.

    Innerlijk: Als er iemand sarcastisch kan zijn dan is het Lilith wel, de meid trekt zich vaak niet veel aan van anderen hun gevoelens. Zelf toont zij haar pijn en verdriet ook niet, waardoor het lijkt alsof ze een hart van ijs heeft. En dit is totaal niet zo. Voor haar ouders dood toonde ze het wel, maar na dat is ze veranderd. Het is bij haar gewoon dat ze mensen niet leuk vindt en sarcasme haar enige aanval is, meestal.
    Ze kan redelijk snel boos worden en dit probeert ze weg te bergen. Alleen lukt dit meestal niet. Hierdoor komt ze wel wat agressief over vooral met haar niets-praten-gewoon-aanvallen—theorieën. Want dat komt omdat ze geen geduld heeft. En dit zal ze ook nooit gaan krijgen. Simpel. Vaak probeert ze het wel, maar negen van de tien keer faalt ze en dan vindt ze het tijdverspilling. In die manier is ze doel bereikend. Lilith wilt altijd haar doel bereiken en wanneer ze dit niet doet vindt ze het zonde van haar tijd.
    Lilith is een slimme meid die weet hoe ze mensen moet bespelen, wat haar sluw maakt. Ze is manipulerend en geeft niet erg veel om wat je daar van vindt.

    Maar er is ook een kant van haar die weinig mensen weten. Enkel vrienden komen bij deze kant en je moet ook erg lang wachten tot je hem zal vinden. Want bij mensen om wie zij geeft is ze een vrolijk en lief meisje met wie je de grootste lol kan beleven. Ze is ook iemand die je kan vertrouwen, en als jij een van haar vrienden bent, zij ziet dat er wat is dan veranderd ze in de zorgzame vriendin die je wilt helpen en naar je zal luisteren. Want zoals eerder vermeld; gevoel heeft ze. Ze kan er niet tegen als ze ziet dat een van haar vrienden verdriet heeft, dan voelt zij zichzelf ook slecht en zal ze er veel aan doen om die vriend weer blij te maken. Want op sommige gebieden kan ze zo onserieus zijn als een clown. En dan zul je de oprechte lach van haar horen en zien. Soms heeft ze de concentratie van een zeeanemoon wat dus heel erg klein is.
    Lilith zou enkel bij haar vrienden zo nu en dan haar hart uitstorten, maar dit is heel soms. Verder houdt ze dit gewoon voor zich, het is toch niet andermans zijn zaak, en daarbij; wie zou haar gezeik aan willen horen? Ze heeft soms het gevoel alsof ze minder waardig is dan anderen en dan vindt ook zij het moeilijk om haar tranen binnen te houden, hoe erg ze dit ook probeert.

    Waar hij/zij goed/slecht in is: Ze is een talent in manipuleren en ook erg gevorderd in stilletjes besluipen en rennen. Lilith kan niet zo goed geduld houden en ook niet zo perfect haar woede controleren.

    Geschiedenis: Lilith leidde een goed en rustig leventje bij haar ouders en oudere broer. Dit bleef zo tot het moment dat ze een jongen leerde kennen, Toby. De jongen zat bij De Verjaagden, maar dit maakte Lilith niets uit. De twee kregen een relatie en toen haar ouders dit ontdekten hebben ze Lilith het dorp uitgejaagd. Toby is niet veel later vermoord door hen.

    Extra: --

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 15:48 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Lilith Eloise Nachtschade
    ''The past is in the past.''








    Betekenis naam: Lilith: Nacht
    Eloise: Zon
    Nachtschade: Dit is de familie achternaam.

    Geslacht: Vrouwelijk.

    Leeftijd: Ze is achttien jaar oud.

    Wijk: De verjaagden.

    Uiterlijk: [FC: Sasha Pieterse] Lilith heeft halflange, die tussen lichtblond en donkerblond in zitten. Deze lokken hebben slag. Soms heeft ze het in een hoge staart, vlecht of knot. Maar meestal hangen ze gewoon los over haar schouders. Ze is niet heel erg lang, integendeel. Lilith is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Toch wilt ze geen hakken dragen. Marteltuigen, noemt ze die dingen. Dus nee, je ziet haar nooit en ten nimmer op hakken. Haar ogen hebben een grijzige en blauwe kleur die stormachtig lijkt en al deze je erg kil aan kunnen kijken. Al ze meestal vrolijk staan met een twinkeling erin. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers waar altijd een laagje mascara op komt. Ook draagt ze meestal eyeliner en donkergrijze of zwarte oogschaduw, hierdoor lijken haar ogen wat feller. En vallen ze meer op. Liliths haar lippen hebben een zacht rode kleur. Meestal zit hier rode of zachtroze lippenstift op. Haar huid is licht, en wordt ook niet zo snel bruin.

    Innerlijk: Ergens zou je het niet verwachten maar Lilith is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Lilith overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Haar lontje is erg kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Lilith niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt ergens onzeker, maar is dit niet. Op sommige gevallen misschien wel. Al ze dit meestal niet is. Ze weet gewoon wie ze is en accepteert dit, en is niet bang om zich zelf te zijn.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak of een elektrische schok verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Lilith is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen zouden zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Lilith is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen Athena dochter is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug.

    Waar hij/zij goed/slecht in is:

    Geschiedenis:

    Extra:


    Kan je ook de talent en geschiedenis even invullen?

    Ik zet je er vast bij hoor ;)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    HUNGERFOX schreef:
    (...)

    Kan je ook de talent en geschiedenis even invullen?

    Ik zet je er vast bij hoor ;)


    Dat was mijn plan ook .....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded