• Het is alweer bijna kerstmis en ik wil mijn vriend graag iets leuks geven, maar ik heb echt geen ideeee wat ;s Vorig jaar had ik 'em een lekker luchtje gegeven met wat om te douchen. Alleen dacht hij toen dat ik vond dat hij stonk... Nu wil ik dus iets anders geven, obviously, maar geen idee wat... Iemand tips? :)


    You're never fully dressed without a smile

    Drank of een game doet het meestal wel goed onder de mannen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik geef vaak een CD, film of game. (:
    Of inderdaad een bierpakketje. :'p

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb alvast een paar games gekocht en ben van plan om nog wat CD's erbij te halen voor mijn vriend. Heb hem eigenlijk al zijn kerstcadeau gegeven, we gaan samen naar het concert van Pierce The Veil & Sleeping With Sirens, maar wilde zo graag nog iets geven c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hmm, drank gaat al niet, hij drinkt niet. Een spel zou idd wel kunnen :) moet ik alleen ff kijken wat voor een..ik weet wel ongeveer wat hij leuk vindt, hij koopt de meeste spellen op steam, vooral speelt hij The witchhunter (of hoe je het ook schrijft)


    You're never fully dressed without a smile

    De liefde van gaat door de maag, hahaha ;p. Die van de vrouw ook.

    Maar je kan hem ook meenemen naar de bioscoop. Verder kan je hem misschien een spel, een game, een film, een koptelefoon of oortjes geven.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Vakantieveiligen.nl -> een dagje uit voor jullie twee :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    SPECS schreef:
    Drank of een game doet het meestal wel goed onder de mannen.^^

    Haha, ik wilde 't net zeggen :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    een mooi boek, een film, een game, drank, bloemen, iets lekkers, een dagje uit, een itunes kaartje, een cadeau bon, een shirt van iets waar hij fan van is, een poster etc


    Whoop whoop!