• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • - • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22



    Song of the night : Nothing but thieves van Graveyard Whistling.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night is vanaf 7 december daar.
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2014 - 19:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kayfabe schreef:
    Wauw ok. Nevermind. I'm kinda done hier. Ik wilde gewoon een ander onderwerp aangaan dan iets dat mij iets te diep ligt.

    Als ik iets heb gezegd dat je niet leuk vond, I am sorry.


    -

    Dat van Leah was denk ik geen reactie, maar iets aparts. Zo kwam het op mij over in ieder geval.


    Pretty is just a pretty word.

    Sheamus schreef:
    Ik denk dat ik het begrijp. Cherona zet een mening neer en dan reageert Leah met zo'n reactie, waardoor het best wel overkomt dat het een reactie was op Cherona's mening.


    Het was niet mijn bedoeling een vraagteken achter die '...' te zetten. Ik vroeg me gewoon af wat we verkeerd gezegd hadden, zodat we daar in het vervolg op kunnen letten. Het was niets gemeen bedoeld, echt niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sheamus schreef:
    Ik denk dat ik het begrijp. Cherona zet een mening neer en dan reageert Leah met zo'n reactie, waardoor het best wel overkomt dat het een reactie was op Cherona's mening.


    Ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet zo bedoeld was. Ze doelde naar mijn idee op het lucht-je-hart-topic. Don't shoot me if I'm wrong..


    26 - 02 - '16

    Ik zeg ook niet dat het zo is, maar de reactie sloot een beetje aan op de mening, waardoor het leek alsof het tegen haar was.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Ik zeg ook niet dat het zo is, maar de reactie sloot een beetje aan op de mening, waardoor het leek alsof het tegen haar was.


    Nu ik zo teruglees heb je een punt ja. Het was een beetje onhandig neergezet.


    26 - 02 - '16

    Hé, wacht eens even, ik ben niet meer mee. Ik reageerde op Cherona, om te vragen wat we verkeerd hadden gezegd, zodat we erop konden letten en ik bood ook mijn excuses aan. Ik zie het probleem niet? (En dit is niet aanvallend bedoeld, trouwens, ik snap het gewoon niet.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    Hé, wacht eens even, ik ben niet meer mee. Ik reageerde op Cherona, om te vragen wat we verkeerd hadden gezegd, zodat we erop konden letten en ik bood ook mijn excuses aan. Ik zie het probleem niet? (En dit is niet aanvallend bedoeld, trouwens, ik snap het gewoon niet.)

    Er wordt gedoeld op je bericht daarvoor, waarop het lijkt alsof je reageert op Cherona haar bericht (eerste topic post)


    Pretty is just a pretty word.

    Rhosgobel schreef:
    Hé, wacht eens even, ik ben niet meer mee. Ik reageerde op Cherona, om te vragen wat we verkeerd hadden gezegd, zodat we erop konden letten en ik bood ook mijn excuses aan. Ik zie het probleem niet? (En dit is niet aanvallend bedoeld, trouwens, ik snap het gewoon niet.)


    Babe, ik bedoel dit bericht.

    Sommige mensen moeten heus anderen vernederen om zichzelf goed te voelen, he. En dat wordt dan "een sterk karakter" genoemd. Jesus Christ.


    16 - 09 - '17

    Oh neen, dat was echt niet zo bedoeld, mensen! En ik reageerde ook niet op Erieka in het LJH-topic, by the way. Het was gewoon iets dat daar totaal van gescheiden was, maar misschien is het inderdaad nogal ongelukkig geplaatst. Ik ga me even gaan verontschuldigen tegenover Cherona, want zo bedoelde ik het echt niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom krijg ik het gevoel alsof het in zo'n beetje ieder topic discussie/trammelant is. In het LJH-topic is het niet echt gezellig, maar hier dus ook even niet :/
    Ik bedoel er verder niets mee, maar het is een beetje jammer dat er door miscommunicaties zoveel ellende ontstaat.


    26 - 02 - '16

    Ik voel me zelfs geïrriteerd en onrustig.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik voel me zelfs geïrriteerd en onrustig.


    Ik voel een beetje hetzelfde, ondanks dat ik het probeer van me af te laten glijden.


    26 - 02 - '16

    LJH-topic en dit topic is onrustig door opmerkingen, maar beter laten we het rusten. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben het gaan lezen, het is jammer dat er altijd weer gebitcht moet worden op iedereen.


    16 - 09 - '17