Oké, ik heb dit echt al een eeuwigheid in een tabblad openstaan. Het is inmiddels nu of nooit, want over acht uur is het niet meer 2014, dus hier komt 'ie.
Allereerst, bedankt aan iedereen die mij ergens genoemd heeft in dit topic. Ik heb het allemaal gelezen en jullie berichtjes hebben me ontzettend aan het (glim)lachen gemaakt, dus echt, oprecht bedankt.
Wiarda/Jip - Op een of andere manier blijf jij me iedere keer weer verbazen met je schrijfkunsten, en zo ook dit jaar. Ik loop wat hoofdstukken achter bij Suikerbloesems en die superlange reactie op Bulletproof heb je ook nog steeds van me tegoed, maar gosh, je blijft met afstand mijn favoriete schrijfster. En, nog veel belangrijker, je bent ook nog eens een heel leuk, grappig en vriendelijk mens, dus ik wens je al het goede en veel wespen toe in 2015. ^^
Gibbs/Yolanda - Je zegt het zelf al, we hebben gemeeheet. Drie keer zelfs, wow. Ik vond het iedere keer heel erg leuk en ik hoop dat er in 2015 nog vele malen mogen volgen, wat vast wel zal lukken, aangezien we al beginnen met een meeting binnen de eerste week. Tijdens de laatste meeting heb ik je ook eindelijk een keer accordeon horen spelen, en ik zei het toen al, maar ik vind dat echt een heel gaaf instrument, en je bent daar hartstikke getalenteerd mee. Je bent een heel leuk mens en hoewel ik Glarry persoonlijk niet zo ship, vind ik het ook altijd grappig om te horen dat je weer nieuwe verhaalideeën hebt. :'D
Ik wens je een heel fijn 2015 toe, vol Glarry, knuffels van Sheila en hopelijk wat aandacht van die ene jongen, ghehe.
Jethro/Kim - Ik geloof dat ik dit wel vaker heb gezegd, maar ik vind het erg gaaf dat je nog steeds de Daily Prophet weet te onderhouden. Tegenwoordig zie ik je vooral veel voorbij komen op Tumblr, waar je vaak heel erg veel post, maar dat is alleen maar positief. Een fijn 2015 voor jou en veel succes met je studie. ^^
SonOfGondor/Marleen - Ik blijf het erg grappig vinden dat we elkaar hier tegenkwamen, want hoe groot is die kans nou? Helaas ben ik vanavond in Groningen bij vrienden van mijn ouders, dus dan zal ik jou en Isabelle niet zien, maar in ieder geval ontmoeten we elkaar bij de meeting wel weer. Een heel fijn 2015 voor jou, met veel Boromir feels.
Avarosa/Nana - Ik ken je niet zo goed, maar ik moet toch even zeggen dat ik je inzet voor SOTY en andere leuke crewinitiatieven erg bewonder. Ik hoop dat je nog lang zo enthousiast door zult blijven gaan en dat je een heel fijn 2015 hebt.
SPECS - Ik weet nog steeds niet of ik dat extreme roze van jouw reacties nou mooi vind of niet, maar het is in ieder geval altijd opvallend en dat op zich vind ik al erg leuk. Het is eens iets anders dan al dat zwart, haha. Ik heb het gevoel dat wij relatief weinig gesproken hebben in (het laatste deel van) dit jaar, maar misschien ligt dat er ook wel aan dat ik minder reacties van je heb gezien omdat ik zo weinig heb geschreven. Hoe dan ook, ik hoop dat je een heel mooi 2015 zult hebben waarin je nog vaker zo verwend zult worden als laatst met Kerst. (:
Krull/Emma - Emma, jij bent zo'n ongelofelijk lief persoon. Ik vind het heel knap van je dat je al zo lang zoveel voor Q doet en ik hoop dat je daar ook nog heel erg lang mee door zult gaan, want je bent echt Mama Quizlet, en dat bedoel ik op de meest positieve manier mogelijk. Ik vind het zo leuk voor je dat je een leuk vriendje hebt gevonden aan het einde van dit jaar en ik wens jullie veel geluk toe samen. Ook voor jou een heel fijn 2015, waarin we elkaar hopelijk voor het eerst zullen ontmoeten. En veel haakplezier toegewenst, natuurlijk!
Starlord/Annemiek, Emrys/Tara en Roos (over wiens Q-naam ik nu alweer een beetje twijfel, dus ik durf geen link neer te zetten :p ) - Het was heel leuk jullie te ontmoeten. Ik vond het enorm gezellig bij Yolanda en ik hoop dat we elkaar nog ooit een keer zullen zien, zij het bij Yolanda thuis (we moeten tenslotte eigenlijk wel die LOTR marathon nog afmaken), op een andere meeting of gewoon hier op Q. (:
Verder nog een bedankje aan al mijn mede-bèta's en de overige crewleden, want ik vind dat we een geweldig team hebben. En dan, tot slot, nog even een shout-out naar iedereen op Q, en in het bijzonder de mensen die in mijn ogen een heel belangrijk deel van Q vormen, zelfs al ken ik ze niet allemaal persoonlijk. Dit zijn mensen zoals Cresseyde, Debbaut, GrumpyCat, Yoda, Mylintis, Assassin, Dauth, Scribe, Aldea en Niphredil. Ik weet zeker dat ik er nu nog een hoop vergeet, dus sorry, maar ik ben in ieder geval heel erg blij dat jullie Q zo'n leuke plek maken en ik hoop dat dit in 2015 zo mag blijven. (:
OH MIJN GOD IK VERGEET VAST ZOVEEL MENSEN HET SPIJT ME.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan