• De 22-jarige Louisa Manning heeft een jongen, die haar pestte op de middelbare school, op legendarische wijze teruggepakt, toen hij haar meevroeg op date.

    Manning, nu student aan de Oxford University, werd vreselijk gepest op school vanwege haar gewicht en omdat ze harig zou zijn. Daarom werd ze door de pesters een ‘’beest’’ genoemd.

    Pester wil date
    Door de pesterijen at Manning jarenlang weinig, sloeg ze het avondeten vaak over en ontbrak het haar aan zelfvertrouwen.

    Afgelopen vrijdag, 8 jaar later, gebeurde echter iets opmerkelijks. Een van de jongens die haar op school zo pestte, vroeg haar mee uit.

    De 22-jarige vertelt tegenover BuzzFeed dat ze zich de pestkop vooral herinnerde als iemand die haar lelijk vond. ‘’Ik was behoorlijk pissig dat hij me nu wel mee uit vroeg", vertelt ze. ‘’Het maakte me boos dat hij, nu ik aantrekkelijk ben, opeens met me het bed in wil duiken.’’

    Tijd voor revanche
    In plaats van het voorstel van een date af te slaan besluit Manning ‘ja’ te zeggen. ‘’Mijn instinct zei ‘nee’ te zeggen, maar toen realiseerde ik me wat een ideale mogelijkheid dit was. Nadat ik een paar uur met wat vrienden had na zitten denken over hoe hem terug te pakken, hadden we een goed idee.’’

    Manning sprak met de jongen af te gaan dineren in een restaurant. Ze zorgde dat ze er ruim op tijd was, zodat ze de serveerster kon vragen de pestkop een oude foto met een handgeschreven briefje te overhandigen wanneer hij zou arriveren.

    Later plaatste Manning de foto op Facebook. Tot haar grote verrassing verontschuldigde de jongen zich uiteindelijk via Facebook.

    Tekst op de kaart
    Hey ,

    So sorry I can’t join you tonight.

    Remember year 8, when I was fat and you made fun of my weight? No? I do – I spent the following three years eating less than an apple a day. So I’ve decided to skip dinner.

    Remember the monobrow you mocked? The hairy legs you were disgusted by? Remember how every day for three years, you and your friends called me Manbeast? No perhaps you don’t – or you wouldn’t have seen how I look eight years later and deemed me fuckable enough to treat me like a human being.

    I thought I’d send you this as a reminder. Next time you think of me, picture that girl in this photo, because she’s the one who just stood you up.

    Louisa

    Bron: Metro/http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/studente-22-pakt-pestkop-middelbare-school-geniaal-terug/SrZnle!e8J2qAbKMQP1U/


    Eigenlijk vind ik dit wel een goede actie. Ze heeft de jongen in kwestie geen pijn gedaan, maar wel op zijn nummer gezet.

    Wat vinden jullie hiervan?


    Physics is awesome

    Geweldig. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja, dit is pretty hilarious. Schijnbaar heet hij daarna zijn excuses aangeboden via een facebookberichtje.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Ja, dit is pretty hilarious. Schijnbaar heet hij daarna zijn excuses aangeboden via een facebookberichtje.


    Ja, dat staat als het goed is ook in het nieuwsbericht.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    Geweldig. :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ghehe, ik had 'm al gelezen. Ge-wel-dig! En well chill van die gast dat ie netjes z'n excuses heeft aangeboden. Het was wat laat, maar beter laat dan nooit. Nietwaar? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha. Geweldig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    Geweldig. :'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hell yeah, you go girl! Ik ben altijd trots op mensen die voor zichzelf opkomen. ;3 Gelukkig is die jongen ook volwassener geworden en heeft hij zijn excuses aan geboden dat is ook mooi om te zien.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hell yeah, you go girl! Ik ben altijd trots op mensen die voor zichzelf opkomen. ;3 Gelukkig is die jongen ook volwassener geworden en heeft hij zijn excuses aan geboden dat is ook mooi om te zien.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gibbs & Assassin: Indeed. Het is goed dat hij zich na zoveel jaren zijn excuses aanbiedt (en hopelijk volwassener is geworden), ook al werd hij geholpen om zich het te herinneren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    Geweldig. :'D


    16 - 09 - '17

    Wiarda schreef:
    Geweldig. :'D


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Daar moet je het lef maar voor hebben, zeg. You go girl!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gibbs schreef:
    Ghehe, ik had 'm al gelezen. Ge-wel-dig! En well chill van die gast dat ie netjes z'n excuses heeft aangeboden. Het was wat laat, maar beter laat dan nooit. Nietwaar? (:


    Inderdaad, beter laat dan nooit.


    Physics is awesome

    Sura schreef:
    Daar moet je het lef maar voor hebben, zeg. You go girl!


    26 - 02 - '16