• Sorry, daar ben ik weer met een suggestie

    Ik zat even terug te zoeken, maar volgens mij is het nog niet eerder voorgesteld. Is het niet mogelijk om gewoon de ctrl-functies te gebruiken? Dus ctrl+b voor bold en ctrl+i voor italic?

    Ik ken veel schrijfsites waar dat namelijk wel kan. Bovendien zou het voor mij ontzettend handig zijn bij het bètareaden, omdat het steeds selecteren en aanklikken niet echt doorwerkt en in het uittypen van de codes maak ik vaak toch vaak kleine foutjes, waardoor de halve tekst op zijn kop staat.

    Nu heeft het gros van Quizlet er om die reden natuurlijk geen baat bij, dus ben ik wel benieuwd of anderen het ook handig zouden vinden en of er toch ooit al een reden is genoemd waarom het niet ingevoerd zou kunnen worden.

    Zou jij het handig vinden als de ctrl-codes op Quizlet gebruikt konden worden?

    75.0% (36 stemmen)
     
    Ja.

    2.1% (1 stem)
     
    Nee, want ik ben deze manier gewend.

    22.9% (11 stemmen)
     
    Het maakt mij niet zoveel uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yeah, sure. Ik kan begrijpen dat het inderdaad erg handig is, al typ ik alle codes meestal gewoon zelf omdat ik dat gewend ben, haha.


    Your make-up is terrible

    Het typen van die codes is zo vreselijk irritant en het aanklikken is zelfs nog irritanter haha! Ik ben voor!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ja! Graag (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Assassin schreef:
    Yeah, sure. Ik kan begrijpen dat het inderdaad erg handig is, al typ ik alle codes meestal gewoon zelf omdat ik dat gewend ben, haha.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Voor! Dat zou zo handig zijn, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    Yeah, sure. Ik kan begrijpen dat het inderdaad erg handig is, al typ ik alle codes meestal gewoon zelf omdat ik dat gewend ben, haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heel graag. Is een stuk makkelijker lijkt mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Metamorphmagus schreef:
    Ja! Graag (:


    26 - 02 - '16

    Heel graag!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zou het wel fijn vinden, want ik word doe ik dat ook altijd.
    Als het niet teveel moeite kost voor Rutger dan wil ik het zeker hebben!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Voor. Er is een vrij grote kans dat ik de codes nog steeds zou blijven typen omdat het zo automatisch gaat, ghehe, maar als het mogelijk is, lijkt het me wel erg handig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maar zou dat dan ook gelden voor Apple-gebruikers? Want voor mij geld de command-toets daarvoor.

    Op zich lijkt het me heel leuk, maar ik weet niet of het haalbaar is omdat je dan een ubb-code aan een bepaalde toetsencode moet linken.
    Maar ik gebruik in Word ook constant de cmd+i/b/u codes en dat werkt tijdsbesparend. Dus ik vind het fijn om ermee te werken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Maar zou dat dan ook gelden voor Apple-gebruikers? Want voor mij geld de command-toets daarvoor.

    Op zich lijkt het me heel leuk, maar ik weet niet of het haalbaar is omdat je dan een ubb-code aan een bepaalde toetsencode moet linken.
    Maar ik gebruik in Word ook constant de cmd+i/b/u codes en dat werkt tijdsbesparend. Dus ik vind het fijn om ermee te werken. =)


    Volgens mij maakt dat niet uit.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mij maakt het niet zoveel uit, tbh :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als het kan; yes please c:


    Tijd voor koffie.