• Hi hi, for my examination I have to make a concept for a educational game, but I'm still in a need for a name.
    So what's the concept?
    Summarized it's a multiplayer game (2 persons), and international. You have to work together to find your goal (search something), so you have to talk with each other. That's where the educational part comes in: you have to conversate in a foreign language so you can improve it and you can learn from one another.
    So any ideas how should I call it?

    Thanks anyway
    Xanthe

    Voor degene die moeite hebben met Engels

    Hi, hi, voor mijn examen moet ik een concept verzinnen voor een educatief spel, maar ik zou nog een naam voor het spel moeten hebben.

    Hoe zit het concept in elkaar?
    Kort samengevat is het een spel dat je met zijn tweeën speelt, eigenlijk ook internationaal. Je moet samenwerken om je doel in het spel te bereiken, (iets zoeken o.i.d.) dus moet je met elkaar praten. Dat is ook het educatieve deel van het spel: je moet converseren in een vreemde taal zodat je die kan verbeteren en misschien zelfs nog dingen bijleren van de persoon aan de andere kant van de lijn.
    Heeft iemand een idee voor een naam?

    Dank bij voorbaat
    Xanthe.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sorry, ik weet geen naam.
    Sounds interesting tho


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Misschien ook belangrijk hoe het er visueel uit gaat zien. Daar kan je dan ook een naam op verzinnen


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Misschien ook belangrijk hoe het er visueel uit gaat zien. Daar kan je dan ook een naam op verzinnen
    We moeten het niet visueel uitwerken. Daarom ook.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    iLearn

    whaha, verder geen idee.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    iLearn

    whaha, verder geen idee.
    Derp dat is een beeeetje obvious, don't you think?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    International Conversation

    Ik weet het, het is een waardeloos idee, maar dat was het enige wat in me op kwam.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    A game in which you are on a quest and have to conversate with some foreigner to find an object, or, how to learn a language in 10 days.

    Of, een saaiere, kortere naam: Make it Work.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan op niets beters dan Learnuage komen. Of: Foreigners United :Y)


    -

    Dunedain schreef:
    Ik kan op niets beters dan Learnuage komen. Of: Foreigners United :Y)
    Hehe Ik heb het gewoon naamloos gedaan, maar hier mag een slotje op hoor :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque