• Hellooo. Ik ben op zoek naar iemand die een cover voor mij wilt maken. Ik wilde het eerst bij een coverstore aan gaan vragen maar het is in feite een hele simpele cover. Gewoon twee mensen op een zwarte achtergrond en dan zou ik een lange tijd moeten wachten voor een simpele cover. :3

    Dit zijn de foto’s van de man die erop kunnen, je mag zelf beslissen welke het beste past op een zwarte achtergrond:





    Dit zijn de foto’s van de vrouw die erop kunnen, je mag zelf beslissen welke het beste past op een zwarte achtergrond:






    Verder heb ik niet veel eisen bahalve dat mijn username er niet op staat. De titel is Overspel en die mag er wel op. Ik ben alleen niet helemaal zeker van de titel dus ik zou het erg fijn vinden als je er ook eentje kan sturen zonder titel. Dankjewel alvast!

    Niemand?

    Ik heb wat covers binnen gekregen via PB, maar als je er een maakt zou je die dan in dit topic neer willen zetten. Dat vind ik wat fijner. Sorry, dat ik mijn eigen topic spam, lols.

    Heb je er al een? Anders wil ik wel proberen (:
    Wanneer zou je het af willen hebben?


    We are only a moment.

    Ik wil ook wel iets doen :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oleada schreef:
    Heb je er al een? Anders wil ik wel proberen (:
    Wanneer zou je het af willen hebben?


    Ik heb er nog geeneen. (: Er is verder niet veel haast bij. :3 Dankje voor je reactie!

    Anatidaephobia schreef:
    Ik wil ook wel iets doen :3


    Lief! :Y)

    Voila! Ik weet niet wat je er van vindt, maar als je het liever wat anders wilt, laat dan maar weten :)
    Ik vond het moeilijk om te kiezen welke afbeelding ik zou gebruiken en in welke positie ten opzichte van elkaar, want ik weet niet wat jij mooi vindt..


    We are only a moment.

    Can I give it a try? :)

    Sorry voor de dubbelpost!





    Ik heb drie dingetjes gemaakt, kijk maar wat je leuk vindt (:

    Ik wil 't zo wel even proberen.


    "I shut my eyes in order to see.'



    Zoiets?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Euron schreef:



    Zoiets?


    Ja, precies! Bedankt.

    Heel erg bedankt iedereen – maar ik kies toch deze, van Euron. :Y)

    Fijn dat ik je heb kunnen helpen!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goeie keuze! Want die is echt heel knap gemaakt (:


    We are only a moment.