• Voor het lange weg blijven. Ik zou jullie op de hoogte houden, maar al min tijd is opgegaan aan werk en de hormonen dat hun tol beginnen eisen.

    En dan nu even de updates;



    is hij geen schatje :3?

    We hebben nog steeds geen naam, we raken er gewoon niet uit. Al een geluk hebben we nog 13 weken de tijd om er eentje te zoeken.
    Hij weegt op dit moment 1101 gram, wat ontzettend goed is!
    Alleen is hij een beetje klein en zal het waarschijnlijk ook geboren worden onder de gemiddelde lengte. Wat op zich niet zo erg is, omdat ik ook gewoon echt geen dikke buik heb voor 27 weken zwangerschap. En hij is in twee weken tijd toch al het dubbel gegroeid. (Van 15% naar 30%, vraagt me niet wat hij bedoeld met %).

    Nu heb ik ook wel een beetje jullie advies nodig:
    De gynaecoloog wilt dat ik nog meer rust neem, om de groei nog te beteren. Nu heb ik hem verteld dat ik zoveel mogelijk heb gerust als ik kon, maar gewoon niet meer kan rusten omdat ik ook nog werk. Heeft hij me aangeraden voor de gezondheid van mij en het kindje een attest te komen halen bij hem, om te stoppen met werken.
    Nu gaan ze op het werk er alles behalve blij mee zijn moest ik een maand voor het eind van mijn contract stoppen.
    Maar ik vind dat op dit moment de gezondheid van mij en het kind belangrijker is, of ben ik zo verkeerd?
    Ik wil echt niet op 31 weken bevallen om dan mijn kind steeds achter te moeten laten in het ziekenhuis en het maar 1uur per dag mag zien tot het helemaal gezond en sterk is.

    En dan even mijn advies voor jullie:
    Als je aan kinderen begint, je denkt dat die hormonen wel mee vallen. Wel, dat doet het dus niet :')! Dus iedereen de zegt dat een zwangerschap genieten is: leugenaars!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Scorpion schreef:
    Als de dokter aangeeft dat het beter is voor je kind en jou om te stoppen, dan vind ik dat ze dat te respecteren hebben. En als je contract toch al afloopt, zou ik er helemaal maling aan hebben. :'D


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oh en heel veel succes nog met je zwangerschap! Ik zou gewoon eerder verlof nemen als ik jou was. Ga je daar weg of krijg je een nieuw contract als je bevallen bent? Anders zou ik er gewoon lak aan hebben en gewoon het advies volgen. (Wat ik sowieso zou aanraden)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Smuttler schreef:
    (...)
    Dit ^ is waar ik me het meest zorgen om maak. Ik kan níét op mijn rug slapen O:

    Denk maar niet dat je veel slaapt hoor, elk uur word je wakker om te plassen :')
    & ik kan dat ook niet op m'n rug slapen, maar er zit echt niets anders op en dan lukt het je wel hoor o.o


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Scribe schreef:
    Oh en heel veel succes nog met je zwangerschap! Ik zou gewoon eerder verlof nemen als ik jou was. Ga je daar weg of krijg je een nieuw contract als je bevallen bent? Anders zou ik er gewoon lak aan hebben en gewoon het advies volgen. (Wat ik sowieso zou aanraden)

    Nee ik krijg geen nieuw. Ze zeggen gewoon: solliciteert maar terug als je er klaar voor bent, wie weet zoeken we dan iemand en kan je opnieuw beginnen.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Nou we hadden wel een lijstje:
    Serkan
    James
    Ilyas
    Maxime
    maar door één of andere reden hebben we van ze allemaal afgezien en staan we terug bij af.


    Wat fijn dat het goed gaat! En wat een super leuke namen, zeg! James en Ilyas zijn echt geweldig.
    Namen bedenken is ook wel erg lastig; wij hebben er maanden over gedaan om onze hond een naam te geven :') Succes!

    Scribe schreef:
    Ik heb altijd wel iets met de namen Callum, Mert en Elliot. Geen idee waarom, maar ik noem ze toch even als suggestie.
    Wil je echt aparte namen moet je Wiard of Jerryt (spreek uit als Jerriet) nemen. Zo heten mijn broertjes en we zijn nog nooit iemand tegen gekomen die zo heten.


    Oooh, Mert is een mooie naam *-*.

    Wat lieeeef c: Gewoon stoppen met werken, het is tenslotte wel je kind waar het omgaat.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Floresa schreef:
    (...)
    Nee ik krijg geen nieuw. Ze zeggen gewoon: solliciteert maar terug als je er klaar voor bent, wie weet zoeken we dan iemand en kan je opnieuw beginnen.

    Beter zoek je iets nieuws, ze zijn je niet waard daar.

    Ik kom er vanzelf achter of ik kan slapen of niet. Denk wel dat het nog een tijdje gaat duren, omdat mn vriend en ik nog geen huis hebben.

    Floresa schreef:
    (...)
    Nou we hadden wel een lijstje:
    Serkan
    James
    Ilyas
    Maxime
    maar door één of andere reden hebben we van ze allemaal afgezien en staan we terug bij af.


    Dat kan. Als ik het zo bekijk, zijn jullie wel van de bijzondere namen.


    Physics is awesome

    Smuttler schreef:
    (...)
    Beter zoek je iets nieuws, ze zijn je niet waard daar.

    Ik kom er vanzelf achter of ik kan slapen of niet. Denk wel dat het nog een tijdje gaat duren, omdat mn vriend en ik nog geen huis hebben.

    Nou, wacht dan maar ^^ bereid je eerst maar voor op een hoop hormonen haha!
    -je weet dat het echt erg is, als je begint te huilen omdat je, je hond ziet spelen-


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Creepers schreef:
    (...)

    Oooh, Mert is een mooie naam *-*.

    Wat lieeeef c: Gewoon stoppen met werken, het is tenslotte wel je kind waar het omgaat.


    Mert, zo heet een youtuber die ik weer ken(van youtube) dankzij een andere youtuber.


    Physics is awesome

    Griffiths schreef:
    (...)

    Wat fijn dat het goed gaat! En wat een super leuke namen, zeg! James en Ilyas zijn echt geweldig.
    Namen bedenken is ook wel erg lastig; wij hebben er maanden over gedaan om onze hond een naam te geven :') Succes!

    Een hond is als een kind hoor, hahaha!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ryess schreef:
    (...)

    Dat kan. Als ik het zo bekijk, zijn jullie wel van de bijzondere namen.

    Dat valt wel mee hoor ^^


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    ben ik de enige die zo ontzettend dom is, die geen baby kan onderscheiden op de foto's? :x


    Some people are art and do art at the same time

    Floresa schreef:
    (...)
    Nou, wacht dan maar ^^ bereid je eerst maar voor op een hoop hormonen haha!
    -je weet dat het echt erg is, als je begint te huilen omdat je, je hond ziet spelen-

    Lol, dat is zo.. vreemd. Het lijkt me niet echt fijn om zwanger te zijn. Maar zo lang het kind gezond is, is het - het waard.

    Scribe schreef:
    Ik heb altijd wel iets met de namen Callum, Mert en Elliot. Geen idee waarom, maar ik noem ze toch even als suggestie.
    Wil je echt aparte namen moet je Wiard of Jerryt (spreek uit als Jerriet) nemen. Zo heten mijn broertjes en we zijn nog nooit iemand tegen gekomen die zo heten.

    Dat zijn echt wel speciale namen inderdaad!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.