• Hoi,

    Ik wil graag een boek schrijven & dat op Quizlet publiceren, maar aangezien ik de laatste tijd bijna geen inspiratie en minder tijd heb dan vroeger, zoek ik een co-writer om samen met mij te schrijven!
    Ook vind ik het een leuke uitdaging om samen met iemand te schrijven, omdat ik mijn verhalen / boeken altijd alleen heb geschreven en ik zo mensen leer kennen op Quizlet.
    Ik zou graag willen dat het boek / verhaal realistisch is, in de tegenwoordige tijd speelt en over onbekende jongeren gaat.
    Verder sta ik open voor al jullie ideeën, tips, kritiek, etc.
    Zouden jullie de vragenlijst in de spoiler in willen vullen?
    Ik heb het ook gedaan met mijn antwoorden.
    Over een week (8 december 2014) kies ik degene die mij het meest aanspreekt uit als co-writer!
    Alvast bedankt!

    X.

    1. Wat is je echte voornaam? Anniek.
    2. Hoe oud ben je? 16 jaar oud.
    3. Waarom wil je graag co-writer worden? Omdat ik nu minder inspiratie en tijd heb dan vroeger en omdat het me een leuke uitdaging lijkt om mensen te leren kennen en dingen van elkaar te leren.
    4. Hoe vaak kan je schrijven? Waarschijnlijk 1x per week.
    5. Heb je ervaring met boeken / verhalen schrijven? Ik heb vroeger al sinds mijn peutertijd heel veel verhalen bedacht / geschreven, maar de laatste paar maanden bijna niet meer.
    6. Zou je de 5 opeenvolgende zinnen uit een eerder geschreven verhaal hieronder willen zetten, zodat ik kan zien wat je schrijfstijl is? (als je nog geen verhalen hebt geschreven, laat je deze vraag open) Ik voelde woede opkomen. 'Ik wil hier helemaal niet zijn en ik vind het echt belachelijk dat jullie zo nodig moesten scheiden!' schreeuwde ik. Mijn moeder kwam voor me staan. 'Schatje, papa en ik waren niet meer gelukkig samen, dus dit was de beste oplossing!' zei ze. 'Niet voor mij, want nu zit ik hier in dit stomme Amsterdam!' schreeuwde ik terug. (Verhaal: Truth or Dare, juli 2014)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Wat is je echte voornaam:
    Mijn voornaam is René, hoewel ik op Q liever word aangesproken als Za'afiel.

    Hoe oud ben je?:
    Ik ben 17 jaar oud.

    Waarom wil je Co-writer worden?:
    Omdat ik meer verhalen wil schrijven omdat ikzelf het moeilijk vind door te gaan met mn eigen verhalen en heb daarbij een beetje hulp nodig.

    Hoevaak kan je schrijven?:
    Redelijk vaak.

    Heb je ervaring met boeken / verhalen schrijven?:
    Redelijk. Ikzelf schrijf graag. Over de fantasy. Dingen die niet mogelijk zijn. Maar ik probeer het redelijk realistisch te houden.

    Zou je de 5 opeenvolgende zinnen uit een eerder geschreven verhaal hieronder willen zetten, zodat ik kan zien wat je schrijfstijl is?:
    Ze keek me aan met rode oplichtende ogen en ik wist dat het niet lang goed zou gaan.
    Maar ik liet het toe. Waarom? Ik wist het niet ik was leeg in m'n hoofd niet begrijpend waarom ik dat deed.
    Ik wees naar m'n nek kort daarna zat haar hoofd naast de mijne. En ze beet. Ze zei dat de meeste mensen dood gingen nadat vampiers klaar waren maar ik bleef leven. Ze keek me aan en ze deed wat onverwachtst ze pakte me vast en gooide me tegen een muur.
    [Aimequmy~het begin een deel uit H1 laatst bijgewerkt juni 2014]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 1:25 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Stuur en pb als je besloten hebt. :3 groetjes Sahariel.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."