• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Dooddoenervo • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 27 november: We are the crowd van Rumor Mill

    Song of the night wachtlijst:
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    - Tamara met Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 20:58 ]


    16 - 09 - '17

    Soms begrijp ik de mensheid niet.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    GIader schreef:
    Soms begrijp ik de mensheid niet.


    He?


    16 - 09 - '17

    Ik was vandaag bij mijn nicht op bezoek voor de verjaardag van haar kinderen. En daar was dus een koppel en die vrouw kon geen kinderen krijgen en had zich samen met haar man opgegeven voor een pleeggezin. Ze hadden dan een broertje en een zusje mee gekregen. Het broertje was 6 -7 jaar en het zusje was een 4-5 jaar. Nu bleek het dus te zijn dat die kinderen eigenlijk van hun wettelijke ouders werd weggestuurd omdat ze mentaal niet bekwaam was om voor haar kinderen te zorgen en dat ze haar kinderen pas terug mag zien als de psychiater zegt dat ze daar bereid voor is en 'genezen'. Met die vader was ook iets mis mee, maar dat had ik niet zo goed begrepen. Toen het koppel was vertrokken zei mijn nicht er nog eens boven op dat die kinderen misbruikt werden thuis en dat die vrouw dus af en toe bloed in het ondergoed van dat meisje vond. Dat hebben ze gaan onderzoeken in het ziekenhuis en het blijkt te zijn dat zij dus seksueel misbruikt werd door iemand van haar ouders. En op één of andere manier heeft dat jongetje die daden opgenomen en probeert hij dat soms ook bij zijn eigen zusje. Dat vind ik echt verschrikkelijk. En nu moeten die kinderen nog wettelijk zoveel dagen per maand naar hun groot ouders, omdat ze de ouders niet meer mogen zien en dat blijkt dat die groot ouders ook niet echt bekwaam zijn om voor die kinderen te zorgen. Die kinderen laten uithongeren en heel slecht verzorgen..


    '' Type Sangster if you can see this. "

    ... O_O


    16 - 09 - '17

    Verschrikkelijk toch... Dat jongetje gaat al van zijn zeven jaar naar de psychiater. Als ik zeven was speelde ik nog met de poppen zonder aan iets verschrikkelijks te denken..


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het is te erg voor woorden hoeveel verschrikkelijke mensen er rondlopen op de wereld en hoeveel verschrikkelijke dingen er wel niet gebeuren. Ik keek serieus met grote ogen toen ik het gelezen had. Foei, foei, foei, je wordt er nog misselijk van. Dit kan ik echt niet begrijpen...


    16 - 09 - '17

    Ach ja, ik vind verhalen over kindermishandeling en -misbruik altijd vreselijk om te horen en zeker doordat het zo dichtbij is soms. Zo heb ik eens een meisje leren kennen tijdens m'n crisisopname dat regelmatig seksueel misbruikt werd door haar stiefvader. Vreselijk, ik wist echt even niet wat ik moest zeggen toen ze vertelde dat dat de reden was waarom dat ze nooit bezoek kreeg op de afdeling.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 22:10 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Verschrikkelijk zeg


    16 - 09 - '17

    Survivor Series, eindelijk! :D


    16 - 09 - '17

    Ik vind het ook echt vreselijk. Hoe ziek kun je in je hoofd zijn om je eigen kinderen zulke dingen aan te doen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    GIader schreef:
    Ik vind het ook echt vreselijk. Hoe ziek kun je in je hoofd zijn om je eigen kinderen zulke dingen aan te doen.


    Heel ziek blijkbaar, want het gebeurd genoeg.


    16 - 09 - '17

    Ik ben moe en morgen komt 't eerste bezoek voor m'n verjaardag. Ik heb vandaag ook m'n spelletje gekregen en m'n vriend is er ook. Beter kan het haast niet ;D


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik ben moe en morgen komt 't eerste bezoek voor m'n verjaardag. Ik heb vandaag ook m'n spelletje gekregen en m'n vriend is er ook. Beter kan het haast niet ;D


    Leuk voor je (:


    16 - 09 - '17

    Er staat een Draco - Hermione fanfic in de top. Iemand vroeg daar eens een keer achter (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    GIader schreef:
    Er staat een Draco - Hermione fanfic in de top. Iemand vroeg daar eens een keer achter (:


    Tamara was dat. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •