• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Dooddoenervo • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 27 november: We are the crowd van Rumor Mill

    Song of the night wachtlijst:
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    - Tamara met Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 20:58 ]


    16 - 09 - '17

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Doe maar!^^


    Thanks.


    16 - 09 - '17

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Doe maar!^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)


    Thanks (:

    Nu heb ik wel genoeg aan twee mensen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 22:47 ]


    16 - 09 - '17

    Je hebt inmiddels een reactie, Sylvie.
    Was ondertussen wat filmpjes aan het kijken, dus ik heb mijn pb niet zo snel kunnen checken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Je hebt inmiddels een reactie, Sylvie.
    Was ondertussen wat filmpjes aan het kijken, dus ik heb mijn pb niet zo snel kunnen checken.


    Ik zag het (:


    16 - 09 - '17

    Is er hier iemand goed in Engels? Ik heb een Engels gedicht geschreven dat ik graag zou activeren, maar ik wil zeker zijn dat er geen fouten meer in staan. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iluvatar schreef:
    Is er hier iemand goed in Engels? Ik heb een Engels gedicht geschreven dat ik graag zou activeren, maar ik wil zeker zijn dat er geen fouten meer in staan. ^^


    Valt mee.


    16 - 09 - '17

    Sorry, ik moest dit gezeik even kwijt. Niet lezen als je er geen zin in hebt.

    Volgens mij praat ik Chinees tegen m'n nichtje. Ik heb haar al meer dan 100x gewaarschuwd met wie ze moet toevoegen en accepteren op Facebook omdat ze nog jong is. Maar volgens mij hangen haar oren onderaan aan haar voeten. Ze vertelde me dat een man van over de 50 jaar haar constant stuurt via chat dat ze een knap meisje is, NOT DONE. Ik heb haar al zoveel keer gezegd er niet op te reageren en die viezerik te verwijderen. Ja ja, vliegt het ene oor er in en het andere er weer uit. Nu heb ik een vriendin en die haar ex voegt mij constant toe als vriend, geen problemen mee, ik negeer het steeds. Maar wat zie ik nu op Facebook? Juist ja, mijn nichtje is bevriend met hem. Mijn vriendin kan er niet aan doen, maar ik heb haar duidelijk uitgelegd dat die gast mijn nichtje niet moet toevoegen, waar haalt hij zelf het lef vandaan? En nogmaals, mijn nichtje luistert weer niet, want ze accepteert hem gewoon terwijl ze geen idee heeft wie hij is. Ik vind hem er eng uit zien, ik heb hem ooit één keer ontmoet en volgens mij doet hij wel geen vlieg kwaad omdat hij altijd zweeg en beleefd lachte, maar dan nog. Ik word serieus pissed hier van. Mijn nonkel voed haar alleen op omdat haar moeder in 2010 is gestorven, maar volgens mij is die man veel te soft voor m'n nichtje. Ik wijs haar op zoveel dingen, maar ze doet gewoon haar fucking zin. Soms heb ik serieus zin om haar eens een lap rond haar oren te geven, want veel manieren heeft ze ook niet met haar grote mond.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 3:46 ]


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Sorry, ik moest dit gezeik even kwijt. Niet lezen als je er geen zin in hebt.
    Volgens mij praat ik Chinees tegen m'n nichtje. Ik heb haar al meer dan 100x gewaarschuwd met wie ze moet toevoegen en accepteren op Facebook omdat ze nog jong is. Maar volgens mij hangen haar oren onderaan aan haar voeten. Ze vertelde me dat een man van over de 50 jaar haar constant stuurt via chat dat ze een knap meisje is, NOT DONE. Ik heb haar al zoveel keer gezegd er niet op te reageren en die viezerik te verwijderen. Ja ja, vliegt het ene oor er in en het andere er weer uit. Nu heb ik een vriendin en die haar ex voegt mij constant toe als vriend, geen problemen mee, ik negeer het steeds. Maar wat zie ik nu op Facebook? Juist ja, mijn nichtje is bevriend met hem. Mijn vriendin kan er niet aan doen, maar ik heb haar duidelijk uitgelegd dat die gast mijn nichtje niet moet toevoegen, waar haalt hij zelf het lef vandaan? En nogmaals, mijn nichtje luistert weer niet, want ze accepteert hem gewoon terwijl ze geen idee heeft wie hij is. Ik vind hem er eng uit zien, ik heb hem ooit één keer ontmoet en volgens mij doet hij wel geen vlieg kwaad omdat hij altijd zweeg en beleefd lachte, maar dan nog. Ik word serieus pissed hier van. Mijn nonkel voed haar alleen op omdat haar moeder in 2010 is gestorven, maar volgens mij is die man veel te soft voor m'n nichtje. Ik wijs haar op zoveel dingen, maar ze doet gewoon haar fucking zin. Soms heb ik serieus zin om haar eens een lap rond haar oren te geven, want veel manieren heeft ze ook niet met haar grote mond.

    Whoa O_O Die verdient echt een klap om haar oren zeg!


    -


    True xD


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Whoa O_O Die verdient echt een klap om haar oren zeg!


    Jhup en dat van die koelkast is herkenbaar, zelfs als er nog iets ligt denk ik af en toe 'Er is niks!' xD


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Valt mee.


    Zou je even willen kijken of er in onderstaand gedicht fouten staan, dan? (:
    You shall live in fear,
    For I must carry this pain.
    For I can't drop a tear,
    You shall die in vain.

    I won't let you go,
    Let your offspring survive,
    For the truth I know,
    I shall sharpen my knive.

    The blade that'll kill you,
    Will be sharper than ever in advance,
    I hope you already said adieu,
    You do not stand a chance.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 10:07 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sheamus schreef:
    Sorry, ik moest dit gezeik even kwijt. Niet lezen als je er geen zin in hebt.
    Volgens mij praat ik Chinees tegen m'n nichtje. Ik heb haar al meer dan 100x gewaarschuwd met wie ze moet toevoegen en accepteren op Facebook omdat ze nog jong is. Maar volgens mij hangen haar oren onderaan aan haar voeten. Ze vertelde me dat een man van over de 50 jaar haar constant stuurt via chat dat ze een knap meisje is, NOT DONE. Ik heb haar al zoveel keer gezegd er niet op te reageren en die viezerik te verwijderen. Ja ja, vliegt het ene oor er in en het andere er weer uit. Nu heb ik een vriendin en die haar ex voegt mij constant toe als vriend, geen problemen mee, ik negeer het steeds. Maar wat zie ik nu op Facebook? Juist ja, mijn nichtje is bevriend met hem. Mijn vriendin kan er niet aan doen, maar ik heb haar duidelijk uitgelegd dat die gast mijn nichtje niet moet toevoegen, waar haalt hij zelf het lef vandaan? En nogmaals, mijn nichtje luistert weer niet, want ze accepteert hem gewoon terwijl ze geen idee heeft wie hij is. Ik vind hem er eng uit zien, ik heb hem ooit één keer ontmoet en volgens mij doet hij wel geen vlieg kwaad omdat hij altijd zweeg en beleefd lachte, maar dan nog. Ik word serieus pissed hier van. Mijn nonkel voed haar alleen op omdat haar moeder in 2010 is gestorven, maar volgens mij is die man veel te soft voor m'n nichtje. Ik wijs haar op zoveel dingen, maar ze doet gewoon haar fucking zin. Soms heb ik serieus zin om haar eens een lap rond haar oren te geven, want veel manieren heeft ze ook niet met haar grote mond.


    Jeez, hoe oud is ze?


    wat was dit ookalweer

    Sheamus schreef:
    Mag ik even iemand pb'en over iets? Ik heb feedback nodig op een mening.


    Ai em heer!


    wat was dit ookalweer

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Zou je even willen kijken of er in onderstaand gedicht fouten staan, dan? (:
    You shall live in fear,
    For I must carry this pain.
    For I can't drop a tear,
    You shall die in vain.

    I won't let you go,
    Let your offspring survive,
    For the truth I know,
    I shall sharpen my knive.

    The blade that'll kill you,
    Will be sharper than ever in advance,
    I hope you already said adieu,
    You do not stand a chance.


    Knife met een f.


    16 - 09 - '17