• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Kan Amelia ook ergens bij ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Wilt er iemand met Edward praten?

    En wanneer begint de school eigenlijk?


    She was always looking for more..

    Whoop, whoop. Is er nog leven in dit RPG? Subtiele oproep aan iedereen om te reageren


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Whoop, whoop. Is er nog leven in dit RPG? Subtiele oproep aan iedereen om te reageren


    Ik wacht totdat Freddie en Sean bij 'de queens' zijn, zodat Lauren daarop kan reageren. Dan heeft mijn post iets meer inhoud.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Catesbeianus schreef:
    (...)

    Ik wacht totdat Freddie en Sean bij 'de queens' zijn, zodat Lauren daarop kan reageren. Dan heeft mijn post iets meer inhoud.


    Oh, haha, ik wachtte juist op een reactie van Lauren op Vivian en het fluiten van Sean :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Oh, haha, ik wachtte juist op een reactie van Lauren op Vivian en het fluiten van Sean :')


    Oh oops. Nja, dan zal ik dat maar even schrijven ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Catesbeianus schreef:
    (...)

    Oh oops. Nja, dan zal ik dat maar even schrijven ^^


    Oke, dan reageer ik daarna wel ofzo!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Oke, dan reageer ik daarna wel ofzo!


    Gepost!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Een post van Vivian?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Is het misschien leuk als er zo een berichtje rondgaat over Vivian en Freddie? :3


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik wilde Dancal even beleefd vertellen dat ik me uit wil schrijven, er schrijven namelijk enkel vier personen, en die schrijven dan ook pagina's vol. Enkel interacties tussen hen. Ik snap jullie enthousiasme, maar er zijn meerdere mensen die meedoen. Telkens als ik weer wil reageren zitten er alweer twee of drie posts tussen, wat het niet echt prettig maakt voor anderen om zich erin te voegen. Jammer.


    I'm your little ray of pitch black.

    Vivir - WhereITold


    She was always looking for more..

    Eloquentiae --> NecklessOfHope


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Verityy >> TheHangingTree


    -

    Ambrose schreef:
    Ik wilde Dancal even beleefd vertellen dat ik me uit wil schrijven, er schrijven namelijk enkel vier personen, en die schrijven dan ook pagina's vol. Enkel interacties tussen hen. Ik snap jullie enthousiasme, maar er zijn meerdere mensen die meedoen. Telkens als ik weer wil reageren zitten er alweer twee of drie posts tussen, wat het niet echt prettig maakt voor anderen om zich erin te voegen. Jammer.


    Naja, dit is dus ook de reden dat ik me wil uitschrijven, en ook dat ik het echt heel druk heb met school en dus weinig kan schrijven, en als ik dan wil inspringen dan word ik of genegeerd, of we zijn al 1 pagina verder dusja dan heeft het niet veel nut, wat ik heel jammer vindt want dit rpg leek me echt heel leuk.


    On wednesdays we wear black