• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Luxeprobleem :')

    Ik wacht nog wel even ofzo. Is prima :]


    Wat was Freddie ook alweer? Misschien kan hij zich erbij voegen. Als Freddie en Nolan geen vrienden zijn kunnen ze misschien erg geïrriteerd raken aan elkaar? Hé, het kan allemaal hoor. c: Ik sta er open voor. Ik vind het nu ook een beetje slecht van mezelf dat ik niet geantwoord had en gelijk getypt had. Dus kleine moeite.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Wat was Freddie ook alweer? Misschien kan hij zich erbij voegen. Als Freddie en Nolan geen vrienden zijn kunnen ze misschien erg geïrriteerd raken aan elkaar? Hé, het kan allemaal hoor. c: Ik sta er open voor. Ik vind het nu ook een beetje slecht van mezelf dat ik niet geantwoord had en gelijk getypt had. Dus kleine moeite.


    Freddie is een soort van de friendly dealer, maar hij gaat niet echt om met de populaire mensen door principes. Dus ze kunnen best een beetje geïrriteerd doen ofzo


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Oops, sorry had mijn post tegelijk gepost. Hij klopt nu niet volledig geloof ik – zal zo kijken of ik iets kan aanpassen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kan ik Sean naar iemand toesturen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    Kan ik Sean naar iemand toesturen?


    Naar Freddie kan misschien? Dat Freddie Sean nog geld schuldig is of andersom?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Naar Freddie kan misschien? Dat Freddie Sean nog geld schuldig is of andersom?


    Dat is prima (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 21:35 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Dat is prima (:


    Wie gaat naar wie toe?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik wacht nog altijd op Dancal. c: Ladiedada... misschien dat ik zo mijn andere jongen maar naar boven tover.


    I'm your little ray of pitch black.

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Wie gaat naar wie toe?


    Sorry, beetje kort stukje ;c


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kan ik Dylon ergens naartoe sturen? Oja zijn we trouwens nog steeds bij dat iedereen aankomt of zijn we al verder?


    On wednesdays we wear black

    Hey,

    Kan iemand even een samenvatting voor me maken en hoe kan ik het beste inspringen?


    -

    Verityy schreef:
    Hey,

    Kan iemand even een samenvatting voor me maken en hoe kan ik het beste inspringen?


    On wednesdays we wear black

    Ik schrijf me denk ik maar uit, ik heb het idee dat ik deze RPG anders ga verwaarlozen en dat wil ik niet, excuses.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Verityy schreef:
    Hey,

    Kan iemand even een samenvatting voor me maken en hoe kan ik het beste inspringen?


    De jongeren zijn nu naar school gegaan en de meeste zijn al een gesprek begonnen, je kan je ergens bij toevoegen als je wilt (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Deers schreef:
    Ik schrijf me denk ik maar uit, ik heb het idee dat ik deze RPG anders ga verwaarlozen en dat wil ik niet, excuses.



    Ok, het is spijtig maar kan gebeuren.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”