• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Forman schreef:
    Mijn personage (Lauren) is aardig tegen iedereen, maar is er misschien iemand die goede vriend of misschien toch stiekem een soort vijand wil zijn?


    Ik heb Tyler en Cassandra voor je? ;3


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    (...)

    Ik heb Tyler en Cassandra voor je? ;3


    Misschien dat Tyler zich ergert aan het altijd aardig zijn van Lauren en haar daardoor uitlokt en zij zich daar op haar beurt aan ergert en ze elkaar uiteindelijk dus niet echt mogen, oftewel haten?

    Edit; dat kan Cassandra ook zijn. Jouw keuze (:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 20:27 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Verityy schreef:
    (...)

    Lily misschien. Ze is ook nogal vriendloos haha


    Dat is goed! Vriendinnen?


    She was always looking for more..

    Forman schreef:
    (...)

    Misschien dat Tyler zich ergert aan het altijd aardig zijn van Lauren en haar daardoor uitlokt en zij zich daar op haar beurt aan ergert en ze elkaar uiteindelijk dus niet echt mogen, oftewel haten?

    Edit; dat kan Cassandra ook zijn. Jouw keuze (:


    Tyler is niet echt het type dat snel mensen haat. Maar hij kan haar wel een beetje uitdagen hier en daar?
    En Cassandra... Misschien vrienden? Ze is nog een beetje loner.


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    (...)

    Tyler is niet echt het type dat snel mensen haat. Maar hij kan haar wel een beetje uitdagen hier en daar?
    En Cassandra... Misschien vrienden? Ze is nog een beetje loner.


    Oh oops c: Natuurlijk!

    Volgensmij had ik met iemand afgesproken dat Lauren en diegene een liefdesrelatie zouden gaan krijgen in de toekomst, maar ik ben zo slim geweest dat ik dit niet bijgehouden heb. :/
    Nevermind, wanneer je terugleest gebeuren er wonderen ^^

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 20:40 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Vivir schreef:
    (...)

    Dat is goed! Vriendinnen?


    Jup


    -

    Vivir schreef:
    Wilt er iemand bevriend zijn met Vivian? Ze is nogal vriendloos op het moment namelijk.


    Lauren als (goede) vriendin?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Lauren als (goede) vriendin?


    Is goed!


    She was always looking for more..

    Nolan is ook nog vrij voor mogelijke relaties. c:

    Ik ga nu trouwens schijven met Nolan. Ik zie dat mensen een gesprek met hem aangegaan zijn. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Iemand zin om gezellig met Freddie te kletsen? :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Kan Stacey ergens naartoe ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    Kan Stacey ergens naartoe ?


    Stacey en Freddie zijn toch vrienden? Misschien kunnen zij een beetje kletsen?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Oh shit, ik had net uitgetypt dat ik Nolan op Stacey af had gestuurd. Ik hoor het wel als Freddie degene nu wordt. Fine by me. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Oh shit, ik had net uitgetypt dat ik Nolan op Stacey af had gestuurd. Ik hoor het wel als Freddie degene nu wordt. Fine by me. c:


    Ik vind het wel goed hoor, als Eloqientiae het goed vind. Nu heb je toch het stukje af c;.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Kayfabe schreef:
    Oh shit, ik had net uitgetypt dat ik Nolan op Stacey af had gestuurd. Ik hoor het wel als Freddie degene nu wordt. Fine by me. c:


    Luxeprobleem :')

    Ik wacht nog wel even ofzo. Is prima :]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 17:19 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman