• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Californication schreef:
    (...)

    Ja, dat ze elkaar al kennen sinds de eerste klas of whatever. En Sean is voor de rest ook gewoon aardig tegen zijn vrienden :')


    Rookmaatjes. x`)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Dashed schreef:
    (...)

    Wow bij mij lag quizlet er heel de tijd uit, was dat bij jullie ook?
    Uhm miss dat Dylon een beetje snauwerig en nors tegen haar doet, maar zich daarna toch een beetje schuldig voelt naar Stacy toe, waarna hij zijn excuses aanbied en ze uiteindelijk een soort van vrienden worden? idk haha :)


    Prima !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Me = exciting for the speeltopic.
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    Me = exciting for the speeltopic.
    c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Gently schreef:
    Me = exciting for the speeltopic.
    c:


    On wednesdays we wear black

    Wanneer komt het speeltopic?


    She was always looking for more..

    Het speeltopic komt vanavond.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167667


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Wilt er iemand bevriend zijn met Vivian? Ze is nogal vriendloos op het moment namelijk.


    She was always looking for more..

    Ze kan wel vrienden zijn met Nolan? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Ze kan wel vrienden zijn met Nolan? c:


    Ja, is goed! :]


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Wilt er iemand bevriend zijn met Vivian? Ze is nogal vriendloos op het moment namelijk.


    Is het misschien grappig als Freddie een soort crush op haar heeft? Maar dat hij een stoner is en zij la queen


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Is het misschien grappig als Freddie een soort crush op haar heeft? Maar dat hij een stoner is en zij la queen


    Haha, is goed. Lijkt mij ook wel grappig. :]


    She was always looking for more..

    Mijn personage (Lauren) is aardig tegen iedereen, maar is er misschien iemand die goede vriend of misschien toch stiekem een soort vijand wil zijn?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Vivir schreef:
    Wilt er iemand bevriend zijn met Vivian? Ze is nogal vriendloos op het moment namelijk.


    Lily misschien. Ze is ook nogal vriendloos haha


    -